dinsdag 14 augustus 2012

SCHILDERIJ THIJS THEMAKINGOF #1


paulien heeft een idee 
voor een schilderij
voor thijs 
! voor zijn kamer ! 
zoek de paulien in de volgende foto

in plaats van de kartonnen doos met het lelijke popje
maak ik dan een trekker met een knappe thijs
!!! thijs is gek op tractors !!!
ik vind zelf die bomen ook niet mooi
maar het gele wegje zou wel leuk zijn 
de muur in de kamer van thijs is ook geel
ik heb ook een schilderij voor sophie gemaakt
ik schreef erover op mijn blog
eigenlijk is dat schilderij een kopie van 
daarom wilde ik nu wel een eigen ontwerp maken : )
ik zocht afbeeldingen bij google
... een tractor en een ECHT tractorwiel...
... een blond mannetje... 
 ik heb ook gezocht naar leuke bomen
en ik maakte een tekening !!!
ik fotosjopte er nog een tweede versie bij
maar de keuze viel gelukkig toch op de eerste
want die vond ik zelf ook leuker !!!
sophie heeft vast 
een kleursuggestie 
voor me gemaakt
wat ik nog gaan aanpassen is het wiel
want daar kwam ik achter 
door deze blogpost te schrijven ...
tja ik ben dan ook geen echte tractor kenner : P
!!! dat het wiel fout is getekend !!!
de echte boeren die dit lazen 
die krabden zich al achter de oren
maar halen nu weer opgelucht adem
zie je dat het profiel niet 
tot aan de cirkel getekend moet worden?


!!! !!! !!! wordt vervolgd !!! !!! !!!

very soon

UPDATE 4/12/2012:

HIERODER 
DE LINKJES 
NAAR ALLE BLOGPOSTEN
HET SCHILDERIJ VAN THIJS


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTO 1E SCHILDERIJ PAULIEN
2E SCHILDERIJ 
(aangepaste versie op bestaand schilderij van onbekende maker) 
 EN ILLUSTRATIES MTWVDB (Marijke van den Berg)
 
XXX (¯`v´¯)ARIJKE ¤´¨)
                                    ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                     
                                         ( ¸.·´  ¸.·´
                                                (¸..··¤~                          
 

2 opmerkingen:

  1. Haha leuk gedaan met al die foto's-linkjes van Thijs en Sophie hahha
    Maar wordt echt wel mooi!!!! Ben benieuwd als het af is!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JAAAA ben zelf ook benieuwd het zal worden !!!
    hahaha heb je op alle linkjes geklikt : P

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡