dinsdag 15 december 2009

SOPHIES SCHILDERIJ

Even een foto van het origineel en het schilderij op dit moment:

En hier een website die bij de winkel hoort waar deze foto gemaakt is:
Plato Toys

En hier een foto van de groene verf welke niet dekt, maar dat vind alleen ik zelf interessant, haha:

En hier een foto van ziggy in de krabpaal ^^

Oja en het resultaat tot nu toe, zoals je kunt zien gebruik ik puur zwart, iets wat ik normaal nooit doe:

Wat ik mooi vind is dat de roosjes (waarvan ik de groene bladeren nog moet schilderen) witte contouren krijgen en de rest is zwart, NICE !!! Dat is wel leuk om te houden als ik zelf weer eens iets moet bedenken ^^

Nu ga ik nog even met de geboortkaartjes verder, echt zoooooooo jammer dat ik het niet mag posten : O


edit:
making off

3 opmerkingen:

  1. MIJN GOD wat mooi! Echt marijkie.

    En ook de eerste twee ideeen voor het geboorte kaartje zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja het geboortekaartje ziet er ook echt heeel moooooi uit.... vooral het tweede idee.....

    hahahhahaha GRAPJEEEEEEEE.............

    its topsecret i knowwwwwww
    :/

    snif snif, alleen janjaaps lievelingszusje mag het zien (en maken)....
    hahaha
    i'm kidding!!

    Maar het skilderij is erg moooooooooooi marijkieeeeeeeeeeeee!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, leen? Hoe weet je dat van dat tweede idee? Dat vonden wij ook het mooist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡