zondag 13 december 2009

SOPHIES SCHILDERIJ

Ik dacht:
Dat doe ik even in een middagje!
Even tekenen en inkleuren.

Maar dat doe je toch niet zomaar even ....

Eerst tekende ik alles met grijs potlood, daarna leek het me handig om de grote vlakken vast in kleur te zetten. Ik wil absoluut geen wit van de achtergrond door het schilderij heen krijgen!
Dat lijkt me erg lelijk.

Als ik daarmee klaar ben ga ik de contouren zetten en dán pas krijgt het schilderij zijn echte kleuren.




edit:
making off

5 opmerkingen:

  1. WOW. Je bent begonnen! Mooi hoor. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had je trouwens het origineel nog bekeken toen je bij de tandarts was?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Marijkieeee!!!!!

    Het origineel wilden marijke en ik bekijken toen we naar de tandarts gingen, maar het was WEG!!!!!! stom he??
    maar jullie hadden dus wel net op tijd een foto van gemaakt :) :) :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jah wat een geluk, want die afbeelding op de site heeft een hele lage resolutie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pffff wat een geluk. Waarschijnlijk verkocht dus. Of misschien had die man het door dat ik het ging laten copieeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡