dinsdag 15 mei 2018

MY LIFE IN PICS # 57

 







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

de maand begon zoals altijd weer in mijn parkie
ik nam een gezonde snack tijdens mijn verblijf in het park
lekkere lemon frisdrank
druiven en popcorn
oppassen bij stormpie
ja drink maar goed bij dat warme weer
zwarte kalfje !!!
auw
bijten dat kreng
of had ik niet genoeg aan het buitenlandse snoeppakket van pap en jook ???
euhm........
ik bestelde nog ff wat bij jamin
oke
bedankt voor de poptarts verslaving he
 paardjes in veenhuizen vlakbij jordi zijn werk
het favoriete plekje van peppi
in de kast bij de dekens
 knakworsten vreten in het weekend
en de BBQ kon ook weer uit de kast gehaald : D
wij hebben er ook american pancakes op gelegd
droppie is soms net een hond
als je niet kan kiezen dan neem je ze toch allebeide
poptarts
één met kaneel en één met oreo
ik drink er een mierzoete fruitshoot bij
want die waren over van de verjaardag
 dit moest ik natuurlijk testen
ben en jerry hebben nu een variatie met een dikke laag topping
van witte chocolade fudge
lekker...
 wie wat bewaard heeft wat?
onee... deze lag in één van mijn dozen snoep die aan de houdbaarheid zat
oke !!! lekker hoor !!!
in mijn park koos ik voor nieuwe ogen
baby blue
 nieuwe liquids en een nieuw aroma
op zoek naar de perfecte menthol
SNOWMANS KISS
links op de foto
een pepermunt met mint en menthol
zoet en niet te sterk
de liquids zijn mijn favoriet DROP en in het midden
BLUEBERRY CHEESECAKE
yummmmmmm
 een late night snack
een eierdopje witte chocolade likuur
(sterk spul dus dit was het kleinste glas dat ik kon vinden hahah)
en een onderzetter met pindakaas
(jordi noemt mijn rijstwafels altijd onderzetters)
 ik heb een konijn gevangen in mijn park !!!
maar
het beest ging daar zelf zitten
want ik had er een kussentje geplaatst
 in mijn caravan heb ik de boel opgeleukt met plantjes
en een leuk behang en vloerbedekking
(check mijn nemo-haarclip!)
 ik heb eliquids gemixed in mijn lab !!!
de MARSEPIJN is best wel vies dus dan heeft de gootsteen ook wat
in het midden mijn favoriet HEISENBERG
en rechts natuurlijk de SNOWMANS KISS
 ik zie je wel hoor
stiekem van de pancakes vreten
omdat de hamster zit te snurken
 koningsdag !!!
yay tompoezen lekker
 op koningsdag gingen wij tussen de middag een hamburger halen bij onze plaatselijke snackbar
snoep namen we mee voor thuis
want ik heb niet genoeg snoep
(oke vergeten dat ik WEL genoeg heb al)
 savonds weer hamburgers
deze keer een sate burger
die maakt jordi zelf
het is van het recept van de sate ballen
die wij vaak wel op verjaardagen serveren
volgens mij heb ik echt wel veel gegeten ??
deze chocolade van tony er ook nog in
met popcorn en discodip !!!
(dankjewel harry!!!)
 op twitter heb ik alles animal crossing pocket camp gerelateerd
want mijn instagram is al voor voer-fotos
dus dit kwam ik tegen op twitter
!!! een breaking bad lab !!!
dat wil ik nu ook maken in mijn park he
in mijn caravan
net als in de echte breaking bad
de volgende dag hadden we nog een sate burger over
 alle dagen de schijf van vijf
gelukkig zijn er vitamine pillen uitgevonden
jordi maakte de liefste en mooiste pannekoek ooit voor mij <3 p="">
de muizen die ik in groten getale haal bij de kruidvat
lekker he
deze snack ook maar weer eens in huis gehaald
tijd om verder te gaan met ons vitos lijstje
de delizia was altijd al een favoriet bij mij
 de aap op de verpakking van het snoep (groene bananen van haribo)
heeft dezelfde bril als mijn personage in mijn park bij animal crossing pocket camp
!!! ZO !!! LEUK !!!
we hadden nog tompoezen over van koningsdag
deze hebben we eerst ingevroren
op de foto zie je hoe ik ze altijd eet
 als ik bezig ben met de was
dan is droppie er ook bij
en als ik aan het tekenen ben
dan is droppie er bij
in de vensterbank
kijken wat ik allemaal maak
de kitkat met de rode bonen chocolade
rode chocolade is nu een HYPE !!!
het was op tv
(niemand heeft nog nooit een rode cacaoboon gezien)
(toch beweren ze dat het echt bestaat)
(als je het mij vraagt is het gewoon witte chocolade met rode kleurstof)
(met een fruit aroma toegevoegd)
 wel lekker
daar niet van
die poes is er als de kippen bij
als wij iets eten
dat kan vanalles zijn
zoals rode druiven
 NEE POESJE DAT LUST JIJ NIET
maar je staat er van te kijken
wat zij allemaal WEL lust
mijn favoriete hapje bij de minoyu
of was het nou de yonomi
het is een al you can eat restaurant
met vooral sushi op de menu kaart
maar dit zijn courgettes
perfect klaargmaakt : )
ik vroeg jordi om even te lachen
ik was vergeten te zeggen
dat hij niet moest lachen als een boer met kiespijn?
 toch vond hij het heel leuk in de apenheul
(wij vonden het ook wel een eendenheul want het zat er vol mee)
(geen fotos van)
de gestreepte apen waren een van de leukste attracties
ik wist dat deze moederaap met zijn kind eraan kwam
in de bosjes hadden wij ze al gevolgd
we gingen klaar zitten voor ze naar buiten kwamen !!!
maar ik dacht niet na en maakte een foto
ik had echt een filmpje hiervan willen hebben
ze waren zo dichtbij me !!!
 deze aap die liep eerder die dag me voor de voeten
ik stond per ongeluk op zijn pootje !!!
gelukkig zag alles er normaal uit daarna
hij liep niet mank verder
alles was nog heel
 hier zie je zon gestreepte aap
MET WEL DRIE KLEINTJES OM HEM HEEN !!!
deze kleine aapjes liepen los
die zijn ook heel leuk
hier een leuk filmpje ervan
 de twister ijsjes van de supermarkt zijn heel anders dan die je bij de snackabar enzo krijgt
wel heel lekker
ze zijn met room ijs en die andere niet geloof ik
indiane appel manga bril outfit
blijf ik toch gek vinden
een olifant die op een thee pot lijkt
even een graai in mijn buitenlandse snoep pakket
wist je dat ze in amerika twee soorten drop kennen
rood en zwart
ik vind de rode variant erg lekker
het eerste waar ik aan dacht bij de smaak
was wijnballen van de kermis
 gek poesje in mijn park
 jordi had boodschappen gedaan en kwam met allemaal verassingen thuis
!!! ook met tompoezen !!!
het lekkerste voor het laatst
het leukste bedoel ik
maar het smaakte naar marsepijn
dus lekker was het ook wel
 en dit was ook een verassing
want ik kijk altijd naar dit snoep in de winkel
maar ik koop het nooit
waarom weet ik niet
maar nu heb ik ze toch !!!
en het ruikt en smaakt naar de perfecte watermeloen : D
 een nieuw stoeltje in mijn camper gezet
lijkt wel een klein wc-tje
 ik verzamel zeldzame vlinders
de blauwe en de blauwrode zijn zeer zeldzaam
als iemand die van mij koopt ben ik in 1 klap rijk !!!
ik heb er al 4 verkocht
dus ik ben nu miljonair
 dit was vanmorgen
eerst kreeg ik dit broodje
 de eieren waren aan het koken toen ik het broodje opat
en toen het klaar was kreeg ik deze !!!
ik zie er nu uit als een appel
de krokodil vind het leuk
dit at ik vanmiddag !!!
die vond ik bij de zuivelhoeve
het is italiaans gebak
(wel kleine gebakjes dus we aten er 3 per persoon)
met een kop cocos latte
(ikke dan - jordi nam gewone koffie (zwart)
(die cocos latte zag ik gisteren in de reclame op tv)
(ik ben niet gevoelig voor reclame alleen als het om eten gaat)
(dus deze heb ik vandaag gehaald)




WAT KWAM ER NU OOK AL WEER
OJA !!! FOOTOOS UIT DE OUDE DOOS !!!


deze keer een oude klasse foto van mijn mbo klasje
 hier hadden we een feestje
ik sta links op de foto
proost
 ik had toen ook een stage bij een fotostudio
dan werd ik vaak als test persoon gebruikt
om de belichting te checken
dat soort dingen
zo ook in de kaas fabriek
geen idee wat we daar deden
(fotos maken?)

dit was de diploma uitreiking
van die mbo studie
 hier mijn huisdier in die tijd
STIMPY
jammer van de onscherpe fotos
maar wat een schatje die stimpy he
ik en stimpy
dit was VOOR ik bruggen in mijn mond kreeg
dus een heel ander gebit had ik toen
ook had ik ander haar
als je peper en zout als kleur heb dan kan je twee kanten op
(of het zo laten natuurlijk)
tegenwoordig kies ik bruin
vroeger koos ik blond 
mijn wenkbrauwen deed ik toen niets aan?
maar misschien was ik net wakker (geen make-up)
wij hadden vroeger drie poezen
van links naar rechts
snoesje - poedeke - miekie
 miekie is eigenlijk een kat
 ach lieve miekie
en dan hebben we nog één van poedeke
 als we dan toch met huisdieren bezig zijn
later (in 2005) kwam mijn eigen katje
zoë !!! !!! !!!
dan heb ik als laatste nog een foto van facebook geplukt
want dit is mijn oma als juf tussen deandere leraren !!!
OMA : )


WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?





ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´