zondag 15 april 2018

MY LIFE IN PICS # 56








tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

ik begon de maand met jarig zijn
dit zijn de kadootjes die ik van jordi kreeg
we gaan naar de efteling !!!
van mezelf kreeg ik 4 dikke brownies kado
heel goed te eten !!!
in het chocomelk pakket van mamski zat ook dit leuke bordje
met een waarheid als een koe
alles binnen handbereik naast me op de bank
in het snoeppakket van pap en jook
zat vanalles aan buitenlandse snoep wat ik nog niet ken
dus dat was een grote proeverij de volgende dag natuurlijk
misselijk en daarna
...zonder eten naar bed ...
eerst zag je maissnacks met caramel
en dit hier zijn witte chocolade ballen met aarbei smaak
de cheetos smaakten precies als onze favoriete snack uit sicilie
jordi mocht ook proeven
deze lollie was OOK LEKKER
maar vooral mooi he
de tijd was aangebroken om naar de eftelink te gaan
DAT WAS OP MIJN VERJAARDAG 20 MAART
holle bolle gijs krijgt de vinger
mooie zeemeermin
 een of andere chineze beeld
AH DIE ELFJES
en dat liedje... 

de boom in het sprookjesbos
met zijn geblaat

joke heeft haar eigen attractie in de efteling ???
we gingen ook een boottochje maken
 daarna even in het hoogtevrees dink
naar die bootjes kijken waar we net nog in zaten
 deze bedoel ik
dat hoge ding in de lucht
hier staan we weer aan de grond
 honger van al dat rondlopen !!!
dit is een stroopwafel pancake
met witte chocola YUM

 ik weet niet meer waar ik deze engerds gevonden had
het spookslot ??? 
 ga je het voorjaar naar de efteling
EN ga je doordeweeks
...
dan zijn er GEEN wachtrijen OH YEAH !!!
kijk dan
waar is iedereen haha
thuis even piraatje spelen in mijn pearkie
ondertussen in de buitenlandse candy grabbeldoos gegraaid
oh lekker
kleine schattige chocolaatjes
puur en witte chocolade
met aarbei smaakje
dit was voor ik mijn neus stukscheurde
omdat ik perse een neusstrip op wilde
tja
die mee eters die kijken me echt aan he in de spiegel he
je moet toch wat 
frikandellen vreten en een blikkie erbij gepakt uit mijn buitenlandse snoeppakket
 die poesje had ook een presentje gehad
mijn afgedankte vaerkentie
want ik had een splinternieuwe gekregen van mamski !!!
we zijn er HARDSTIKKE blij mee !!!
 m en ms in aardbei smaak
!!! jordi wil ook !!!
ik denk dat ik een buitenlandse snoep met aarbei smaak pakket heb gehad haha
lekker
even een borrel voor het slapengaan
 !!! jordi wil ook !!!
jordi neemt dropka en ik neem mozart
(white chocolate vanilla cream) (geen aardbei)
SUSHI ETEN MET SISSY
:-D
:-D
:-D


lekker dippen
met die sweet bun
in de vanille saus yeah
poesje is blij met de wortel
die eigenlijk in mijn paasmandje op de tafel hoort ...
oja het is pasen : D
in mijn park is een lelijk paaskonijn gespot
pasen vieren bij pap en jook
oh wat had joke lekker eten gemaakt voor de pazen : D
had ik die lelijke clownschaap al laten zien ???
voor de zekerheid nog maar een keer
en ja
ik weet - ik heb een lelijk poezenpak aan
lekker toetje gemaakt
gewoon een toetje van de supermarkt hoor
maar ik had nog slagroom van mijn chocomelk pakket  
dus dit ziet er al beter uit !!!
(thanks mamski !!!)
deze koop ik niet weer hoor
en ze waren nog best duur hoor hema!
ze zijn te eten
maar ik heb beter gehad natuurlijk

 ik damp nog steeds alsof mijn leven er van af hangt
omdat droppie al mijn gebreide knuffels stukmaakt
krijgt ze nu haar EIGEN knuffel


een muis
of is het een bei ???
niet alleen snoep zat er in het snoeppakket
ook echt eten
al vinden alleen amerikanen
poptarts een verantwoord ontbijt denk ik ...
even een sneakpeak van mijn kinderboek in wording
hier ben ik druk aan het werk !!!
even de laatste pindakaas cornetto opgemaakt
in mijn dierenparkie heb ik een picnick georganiseerd
jordi kijkt altijd NET zo blij als de man op de verpakking
als hij zon kipworstje krijgt : P

over jordi gesproken
wat hij allemaal vind op zolder op het werk !!!
wasserette met dropie 
 nog eentje dan 


 ❤

TIJD VOOR FOOTOOS UIT DE OUDE DOOS !!!

 dus hier ben ik een pasgeborene
 baby marijke
 hier ben ik al wat ouder
1 jaar ofzo?
oud genoeg voor mijn eerste ijsje
samen met janjaap !!!
 hier begon ik met mijn haren te groeien
tijd voor wat anders
nog een kiddo foto
 janjaap en ik
en leentje is ook op aarde gearriveerd !!!
wel vermoeiend dat oppassen
dus ik doe even een tukje hier
wij hadden vaak een opblaasbadje in de zomer
zoals zoveel mensen
en een zandbak
ik dacht altijd dat je heel diep kon graven
kon nooit het einde vinden in de bodemloze zandbak
 ik geloof dat dit het verkeerspark was
denk ik ???
vroeger waren de zomers veel warmer
 iets zegt mij dat dit op koninginnedag was
 



WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?

 




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´