maandag 15 januari 2018

MY LIFE IN PICS # 53







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

natuurlijk weer druk geweest met animal crossing...
heb een mario outfit gescoord
marvin en dyon
zij snoepen graag hamburgers
aan mijn houding kun je het totaal niet aflezen
: P
MAAR de sinterklaas viering was erg gezellig op mijn werk
 eindelijk weer eens een street-art gespot !!!
 een lekker rolletje met room bij mamski gehad
savonds even langs de sushi-bar
dit had jordi van pap&jook kado gehad
natuurlijk heb ik ook meegenoten hehe
YUMMY
onze kerstversiering is simpel dit jaar
(geen boom)
want onze nieuwe kat maakt alles stuk
jordi ging smorgens naar de mac
om macdonalds-ontbijt voor trijki te halen
YAYYYYYYYYYY
volgens mij gingen we diezelfde dag nog een keer
maar dan voor een serieuze avond maaltijd dan he
ik had best veel pannekoeken kado gehad
dus de volgende dag kon ik er nog van eten
!!!!! deze foto maakte ik op 2e kerstdag !!!!!
uit eten bij BLUESAKURA !!!!!
 gewoon bij de broodjeszaak in stadshagen
daar hebben ze DE GOEDE chocomelk
de beste
er moest ook wat de eten bij
we kozen hotdogs
gezwommen in meppel
na het zwemmen is het natuurlijk tijd voor:
PAATATJESSSSSSS
 even een groepsfoto
 moet er zelf natuurlijk ookbijop
janjaap
als je dit leest 
die wijn die ik van jullie kreeg was LEKKER !!!
SOOOOO hee 
ik ben geen kenner
maar deze was een echte goeie : P
 de doos van het kerstpakket is ingepikt door rolmops peppi !!!
in het kerstpakket zat ook deze waxinelichtjes houder 
met spiegeleffect
HEEL MOOI 
poesje heeft 1 keer gespeeld met de ipad
(zon poezenspel)
en nu blijft ze krabbelen over dat ding
MAAR HIJ STAAT UIT POESSI !!!
mooie versiering in de kerstboom bij jordi zijn pa & ma
op de verjaardag van suus was er genoeg tekenspul aanwezig
zie hier een creatie van jordi en mij
onze snackies op oudjaarsavond !!!!!!!!!
een ouderwetse knijpertje met slagroom
bij mijn schoonouders elk jaar weer !!!
heisenberg is altijd mooi blauw
links zie je cream
die is lekker smaakt naar slagroom
rechts zie je cuberdon
dat is een miskoop
smaakt naar neuzekes (?)
dat is een belgische snoepgoed
houw je snoep maar bij je volgende keer belgie
 nieuw speelgoed voor droppie gehaald
deze framboos-bladerdeeg-snack verkopen ze bij
bakkerij bart
LEKKER dat die is !!!
deze plantje kregen we van joke
het brengt geluk
en het schoorsteenvegertje veegt alle oude zorgen weg !!!
net wat we nodig hebben in januari  !!!
ook kregen we een spruitenboomtak
LEKKKKKKERR spruiten eten binnenkort
poesje en de mandarijnenschil...
nee dat lust ze dus ECHT niet
wel een hele klus
zon spruitboom kaalplukken
wij aten er fricandellen bij
ONEE
dit zijn rundervlees-chipolaataa-worsten haha
hier sta ik voor de poort van bataviastad !!!
en hier sta ik een reus in zijn neus te peuteren !!!
lekkere taartjes daar in die stad
mooi schip ook
er is een winkel met ALLEEN maar lindt chocolade : O
dit is onze buit
thuis even iemand gebeld om dat te vertellen
ik heb ook een operatiekamer gemaakt
met oud en nieuw kreeg ik deze hoed kado van nintendo
maar ik heb al genoeg kleren
deze combi vind ik erg geslaagd !!!
de kikker ligt er als een dooien bij
met die leeuw acteer ik vaak dat ik boos ben
oh deze outfit was ik ook wel trots op
de modepolitie kan mij niks maken
na veel vlinders vangen en bloemen watergeven
had ik eindelijk deze outfit bijelkaar gespaard
EEN POEZEKE-muts !!!
: D


WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?

k bye



ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´