zondag 15 oktober 2017

MY LIFE IN PICS # 50






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

laten we beginnen met
dropstaven en dampers
daarna is het tijd voor
pannekoeken
oke heel kleine pancakes zijn dit
maar ik heb wel de maple syrup ontdekt
YUMMY
ook ben ik weer een beetje
fan geworden van ui-ringen
YESSSSS
weer een mooie tekening gemaakt in het restaurant
dat was weer extra slagroom voor jordi en mij : D
 jordi kijkt nu liever de andere kant op
hulk en andere actie-held
wat doen jullie nu ???
 lekker spelen met marvins
gloednieuwe speelgoed
van mamski kreeg ik een herfst-tafereel
daar zat ook deze schattige egel bij
 met wieteke in amersfoort rondgehangen
daar dronken we gemberthee
met vanalles erop en eraan
er was een fontijn met een hoofd
FREAKY
toen een of andere cameraman klaar was met filmen
mocht ik ook een foto maken : /
 met mijn werk naar dierentuin emmen geweest
mooiste foto was van deze grote schildpad
die had ik de vorige keer emmen gemist !!!
dat komt doordat ze de schildpadden
in een of andere overdekte speeltuin
hadden verstopt
HOE SNEAKY
waarom zouden ze dat doen : (
deze zeehond keek naar achteren
gek beest !!!
en deze slang had net een groot beest op
je kan de bult in zijn lichaam zien zitten
ook altijd leuk deze gestreepte aapbeesten
 ik was een stoere bink
want ik pakte zo deze slangetje beet : D
 jordi in veenhuizen
foto van een paddestoel
rood met witte stippen
tussendoortje op het werk
hoe verantwoord
behalve dan die disney doos hehe
 ik was alleen op het werk !!!
tijdens het wachten maar even een selfie gemaakt
nooit eerder gedaan op t werk
 bordje 1 in het wokstadion
lalalala mijn favoriete restaurant van dit moment
 bordje twee
bordje drie is al niet meer zon vol bordje....
 bordje 4
............................................
dit is alles wat ik nog op kon
vier borden is mijn max
OF
drie volgeladen borden
dat is dus wat ik op kan
goed om te weten
volgende keer wat minder opscheppen
dan kan ik meer borden op en heb ik langer plezier
 maar voor een toetje maak ik altijd plek
ik nam ook een tweede toetje maar die zag er absoluut niet florisant uit hoor
de heuvel met softijs en wittechocoladepudding was namelijk ingestort...
 dit is een plastick kikker
al lijkt het echte jade !!!
 uitbuiken op de bank in de hal
bij het wokstadion nog steeds
(we moesten wachten op een groep voor we onze jassen konden halen)
(dus het was met buikpijn fietsen en daarna pas uitbuiken op de bank thuis)
 dit verkopen ze bij action
en ik ga het weer kopen
TE LEKKERRRRRRRRRRRR
 formule 1 wagen voor mijn pa !!!
bij mekaar gespaard met jumbo-zegels
!!! heb een nieuwe beker voor mijn havermout !!!
want ik had nog een kadobon van mijn oude werk
toch nog iets leuks van mijn oude werk overgehouden
want een ander kadootje is een blauwe envelop
die aangetekent is verzonden
en bedankt 
 maar gelukkig gaat het tekenwerk wel goed
deze was ik wel blij mee
was wel benieuwd naar mijn verzameling chocolade in de schoenedoos in de vooraadkast
even alles mooi uitgestalt
yay wat heb ik veel om uit te kiezen
laatste snoepjes van de vakantie opgemaakt
 eerst naar de kappert
en daarna naar VITOS !!!
het volgende broodje op de lijst was
CARPACCIO AL TARTUFO
deze was heel lekker
want er was truffelmayo bij en dat lust ik wel erg graag mjam
 een rare blauwe streep in de lucht
kijk dan
een oude foto van jordi gespot bij mijn schoonouders
leuk he - en wat drinkt hij daar eigenlijk
nog niet gevraagd
zwarte panter 
zwarte kip
echt heel gek maar deze kippen zijn echt helemaal in het zwart
zelfs vanbinnen stond er op het bordje
hun ingewanden zijn ook zwart dus !!! !!! !!!
finding dori ???
hee kijk !!!
een zeester-ster hehe
 mooie vissen
 finding nemo !!!
 lichtgevende annemoon
vieze bek
ik dacht dat ik dit had gefilmd maar helaas
deze krab zit een annemoon te molesteren : O
 INSPIRATIE
voor mijn zeebeesten illustraties
 deze vissen zijn erg mooi
daarom maakte ik er een foto van
 glitter piranha
gevaarlijk maar ook fancy
wij hebben hier wel even bijgestaan
(oh ik ben trouwens met harry in artis hier)
maar het ei had al een gaatje en we dachten
daar komt zo een baby-pinguin uit !!!
maar het duurde maar en duurde maar ...
toch maar afgehaakt....
 EINDELIJK EEN BLAUWE VLINDER OP DE FOTO
want dat probeerde ik dus 3 dierenruinen lang op de foto te krijgen he
blij met het resultaat
dat is een selfie waard
daarna naar het zeehondenverblijf
 enge fotos maken want er was gek blauw licht bij de zeehonden
even een selfie van mijself
dit was toch wel een heel gek beest
een zwarte schildpad
rechtstreeks uit een enge horror film
(zou deze ook zwarte ingewanden hebben?)
pelikaan ofzo
slapende muisachtige beesten
wat lief !!!!!

nog meer slapende beesten
vossen ofzo ???

als laatste dierentuin-filmpie
een vretende mini-aap
ahhhhhh lief

 dit is DROPPIE !!!
dit ukkie mag bij ons wonen als ze wat groter is
maar we hebben vast kennisgemaakt YAY
mijn favoriete avondeten
tegenwoordig bestel ik
patat met kipnuggets met joppie-saus
dan krijg je dat in een handig rood bakje mee en precies de juiste hoeveelheid saus
zodat je niet liters van dat spul weg eet he?
dan heb ik zelf thuis een stenen bakje voor de friet
en voor de ketchup
en dan krijg je zon mooie foto als dit en het smaakte ook goed verder hoor
lekker met groene limonade erbij
dan maakt die blauwe enveloppe ook nix meer uit !!!
een regenboog gespot bij de busstop
 ontbijt op bed YAY
de lekkerste hapjes
die maakt joke
en dit waren de ALLER lekkerste hapjes
joke wat heb je met die zalm gedaan dat de jouwes altijd zo lekker smaakt ???
rondje om het meer van stadshagen
geen wolkje aan de lucht
(onee toch wel)
even een sneakpeak van mijn kinderboek
okee een schetsje dan
ik ga nu elke 15e van de maand een schetsje inkleuren en als intro gebruiken
deze maand zie je een konijn
(scroll maar naar helmaal boven)
inmiddels is die alweer veranderd want de binnenkant van de oor klopt niet
en in de uitgewerkte illustratie kijkt die haas meer omhoog

ik wilde dit bewaren voor haloween
(van mamski gehad!)
maar het was ZO MOOI SNOEP
ik wilde er fotos van
en toen rook ik die snoep en jordi rook het ook
we hebben toen de zak in no-time leeggegeten
oke... jordi was druk met gamen en heeft er maar 1 gehad
ik had niks te doen, alleen foto's maken
dus ik had het in een vingerknip op dan he


WAT VOND IK
 EEN LEUK LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?

 
k bye





ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´