vrijdag 15 september 2017

MY LIFE IN PICS # SICILIË









tijd voor foto's
van onze vakantie in
mazara del vallo !!!
!!! sicilië baby

- klik op de foto's voor een groter formaat -
 onderweg naar schiphol
 vliegtuigen kijken op schiphol
in de stromende regen
oke dan 

het regende dat het goot
gelukkig hoefden wij niet zo lang meer
te blijven in nederland
 op schiphol hadden we een hotel gevonden
een hele grappige kleine hotel-room
lijkt wel japans !!!
maar een beetje raar wel
dat je niet anoniem even naar de wc kan
 een dag later waren we aangekomen
in sicilië !!!
 helemaal gaar eerst even aan het zwembad gelegen
lekker afluisteren hoe de groep singles die ook aangekomen waren
met elkaar zaten kennis te maken
hehe
 ook al even op het strand kijken
daar vond ik dit
SEAGLASSSSS !!!
dat wilde ik al zolang een keer zelf vinden
nooit gedacht dat het hier 
aan het strand van mazara del vallo
gewoon voor het oprapen ligt
de versleten stukjes tegel vind ik ook heel leuk
EN WEER aan het zwembad
lekker wijn en bier zuipen
uit een automaat : P
savonds gingen we de stad verkennen
 YAY een ontbijt van het lopende buffet
YAMMIE YAMMIE
 lekker rustig aan het zwembad zo smorgens vroeg
(wij waren altijd vroeg wakker)
(de singles liggen nog op apengapen)
en lekker weer de stad in
 ik zag dit mooie mariabeeld!

hier een foto van ons hotel van de zijkant
want daar zitten wij !!!
daar bij de gestreepte handdoek : D 

 savonds een gekko gespot en gevangen
 er was ook een grote kathedraal
en daar zijn we in geweest
 er was ook een haven
en daar zijn we langsgelopen
(de grootste haven van italië)
(het was te ver lopen
dus we zijn er niet naartoe geweest
maar dit is dus vanaf de overkant gezien)
 langs de kade aan onze kant
allemaal troep
 elke dag lekker ijs gegeten
... het is waar wat ze zeggen
italliaans ijs is de beste !!!
 smorgens een bakje koffie bij het (nog) rustige zwembad
 elke ochtend een wandeling
deze keer gingen we linksaf
we kwamen uiteindelijk bij een kerk aan het water : O
mooi
 onze favoriete merk is KINDER
wist je dat ???
en deze reepjes moeten ook naar nederland komen
zo lekker fluffy door de marsmellow
verder zat er choco met nootjes omheen
en caramel binnenin
 de boulevard helemaal uitgestorven...
smorgens is nog niet iedereen van de partij he : D
!!! dat is savonds wel anders !!!
 mijn barbie spullen in het hotel
 even een sfeer foto
die dag was er een trathlon (ofzo)
zwemmen-hardlopen-fietsen
er kwam veel volk op af
dus wij ook maar kijken he
 wist je dat de stranden helemaal niet zo mooi zijn?
er is eigenlijk maar 1 stukje SCHOON strand
want dat hoort bij ons hotel
dus alleen dat stukje is netjes
en dit stukje
(op de foto)
overal scherven en takjes en rommel
ook rare kamelenballen uit de zee
lagen echt OVERAL
(we konden er maar niet achter komen wat het waren)
ronde bruine bollen
inderdaad
NET kamelenballen
dit poesje was er elke ochtend
ze was doof (dat vertelde de hoteleigenaar)
dus ze hoort je niet aankomen
ze zit toch altijd op de autos
dus wij kloppen zachtjes op de auto als we langskomen
zodat ze niet schrikt!
een ander stel gaf haar elke ochtend ham
en ook voer van de supermarkt !!!
zo lief van ze !!!
wij durfden maar 1x ham te pikken van het ontbijtbuffet
na een week was de buik letterlijk gegoeid van die katze
of ze was zwangert
dan kan ook natuurlijk
(die zwerfkatten zijn net konijnen) 
1x had iemand haar nat gegooid
dat was zielig natuurlijk
want ze hoort het niet aankomen he !!!!!!!!
 dus smorgens liggen wij op het strand
 en smiddags aan het zwembad
 en dampen doe ik overal
behalve op de hotelkamer
gelukkig is er wel een balkon !!!
 en ik eet heel gezond op vakantie
elke dag drie keer groenten en/of fruit bij het eten !!!!
hier moest ik wel een foto van hebben
dit zijn hele kleine inktvisjes !!!
die lagen gewoon bij de lunch
(of was het savonds ???)
die hebben wij niet geproeft natuurlijk
zo ziet ons strandje er dus uit
oh shit die meneer moest ik er nog af fotoshoppen
maar dit is de bar bij ons strandje haha
naar de wc kon bij het restaurant erachter
niet gedaan natuurlijk
in mijn bikini een vol restaurant binnengaan ???
ik ging gewoon een stukje zwemmen
hehe
wachten tot het ontbijtbuffet opengaat
(dat is pas om half acht)
daarna een strandwandeling
dat kun je beter smorgens vroeg doen
dan is het nog niet zo heet !!!
 grappige foto?
 ik was dus die zeeglas en tegelstukjes aan het verzamelen
en op een gegeven moment kon ik een regenboog maken
 en we liggen weer aan het zwembad
 hier een foto van het hotel

en weer aan het strand
...
wat een leven...
jammer dat het niet voor altijd is he


deze minikwalletjes zagen we steeds !!!
sicilië is niet overal zo mooi
wij hadden uitzicht op de achterbuurt
en de spoorweg
jordi zei
!!! het lijkt wel tsjernobyl !!!
 ik weet niet eens of dit lunch was of avondeten
 de haven bij nacht
jordi duwt de ouwe kerk om
 ik pak de maan uit de lucht
dit was trouwens de gezellige bar bij het zwembad
savonds ook gezellig 
mooie strandfoto 
smorgens gingen wij visjes voeren
 daar liggen we weer hoor : P
 steentje in de vorm van een hartje gehad van jordi
jammer dat ik die heb laten liggen ...
 jordi was de automaten-bier zat !!!
dus hij dronk heiniken
ik dronk "zure 7-up"
zo lekker
ik wou dat ik dat hier kon vinden
maar ik kan het denk ik wel namaken
men neme 7-up
en doet daar een flinke scheut citroensap bij in  

bij de ijssalon was een rij bomen
en daar zaten elke dag een hele rits vogels te kwetteren
een meneer vertelde ons dat die daar elke dag komen
om te overnachten : )

filmpje
 laatste avond was er vuurwerk !!!
 afscheid nemen van het lieve poesje ....
 dag lief poesje
hoop dat er veel andere kattenliefhebbers
in het hotel komen
wat een poepi he
 oke
einde vakantie
nog even een frikandel XL
uitgeprobeerd op schiphol 

thuis direct de nieuwe onderzetters
in gebruik genomen
(uit sicilie !!!)
(er was daar een gameshop !!!)

okidoki

dat was het 




 
k bye





ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´