vrijdag 15 september 2017

MY LIFE IN PICS # 49








 tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -


onze poes heb een bril nodig
want ze loenst !!!
ik loens ook zonder mijn bril op
hoor pepsi
 tijd voor het volgende broodje van de lijst bij VITOOS
deze keer gaan we voor de CARPACCIO
 erg lekker smaakte dat weer
deze kende ik nog niet
het is een blijver
een portie schepsnoep voor mij savonds
 de volgende dag maar weer gezond doen
de appels moesten op
(dit zijn er twee)
bij tuinland kan je lekker lunchen
de tosties daar zijn goed !!!
 bij joke en pap ook weer wat lekkers bij de koffie gehad
de truffels zijn door joke zelfgemaakt
 ook wat lekkers voor in mijn damper gehad !!!
 en ik wilde geen paling tussen de middag
maar deze bladerdeeghapjes waren ook heel lekker hoor
 wij bleven savonds ook eten
(smiddags was er braderie)
(helaas geen fotos van)
en we kregen tomatensoep met geitekaas
OMG YUM YUM YUM !!!
 en HEERLIJKE patatten met boontjes en draadjesvlees
ik dacht draadjesvlees
daar zitten altijd veel snotterige stukjes aan
daar hou ik niet van
maar deze draadjesvlees was perfect
en nam later nog een groter stuk !!!

 wij zijn naar burgers zoo geweest
 de leukste dieren vind ik de vlinders
 vandaar zoveel foto's

  zij hebben daar echt een heel mnooie vlindertuin
een beetje zoals emmen vroeger
maar dan nog veel mooier
(er was ook een stuk rivier nagebootst)

 filmpje

nog een filmpje!
nog eentje
nu is het klaar
 hier hebben we minstens een half uur naar staan kijken
de bok of wat het ook voor dier is
bewaakt de hooi en niemand mocht er van eten
de neushoorns durven ook nix te beginnen haha
zo gek om te zien
al die beesten bang voor die ene bokje ._.
deze tekening vond ik zo mooi
verder had er niemand oog voor natuurlijk 
maar ik gebruik het ter inspiratie
(een donkere tekening met spierwitte accenten)
 mijn lunch in burgers zoo : D
 selfie van ons twee
 een andere dag zetten wij onze BBQ aan
oke
onze gourmetset is nu onze BBQ
op de achtergrond een creatie van suus en iris
en ook een beetje van ons hehe
toch wel leuk
die stoepkrijt
 mjammie
 chocolade als toetje : D
 danirollen als ontbijtje
pasta als avond eten
en zeebanket als snack
jajajaja
mijn leven bestaat uit eten
 deze stuurde ik naar harry
sprekend die zwarte poes van hem !!!
mooie bloem geplukt
ik wilde weer eens pure hagelslag op een witte bol
(geen fotos van)
ik wilde ook de cocosboter uitproberen die ik altijd
op tv in het reclamespotje zie 
en gelukkig maar
deze boter is heel lekker
met een vleugje cocos-smaak
 klik op de foto en zoom in
en zie de kattenbak-korrel op de naaaze van pebbles
dus zij zit ECHT altijd met haar kop in de kattebak te wroeten (beh)
 het fotolijstje is ook weer uit de kast gehaald
door mijn skoonmamski
 nieuwe favoriete beleg !!!
bij JUMPOOO
hebben ze roomkaas met zoete pepertjes
zooooooooo lekker
op de achtergrond een boekje die ik van leentje leende
al heb ik het uiteindelijk niet gebruikt...
ik praatte gewoon engels tegen de mensen
jordi had wel dingen uit zijn hoofd geleerd zoals goedmorgen
en 
hoelaat vertrekt deze trein?
heeft u deze spaghetti ook in volkoren variant? 
weet u ook of er vapewinkels zijn in deze stad?
dat vonden ze leuk de italianen
de dag voor vertrek nog even een mini-tante-annie-salade gemaakt voor bij mijn lasagna


WAT VOND IK
 EEN LEUK LIEDJE


 
k bye





ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´