dinsdag 15 augustus 2017

MY LIFE IN PICS # 48






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

leftovers gegeten
was wel oke
de kaas is eigenlijk lekkerder in blokjes
maar ja het moest op he
savonds geitekaaskroketten gegeten
met zelfgemaakte honing mosterd saus yay
een andere snack die ik wel vaak eet is 
rijstwafels met nutella en pecannoten
havermout staat koud te worden
want PINKMAN en HEISENBERG
zijn binnen
pinkman zit nu in mijn top tien
heisenberg lijkt op bluemagic
dus daar moet ik nog even over nadenken
!!! hee !!! drie van mijn favorieten !!!
bij elkaar in het wild een foto van geschoten
sushi-cheese, strawberry-cream en nuttybuddy-cookie
welke zou de e-liquid zijn : D


janjaap en paulien
hebben een geest in de woonkamer
als ze buiten fotos maken
zie je hem wel eens in het raam verschijnen
daar zit hij
en hij is niet blij !!!
heheh
okidoki
even voor de duidelijkheid
donzige kippen in het wilhelmina park !!!
even uitrusten in het park
het is ook ZOOOOOOOOON eind lopen
naar het huis van JJ en P
deze pauw zat te toeteren
ECHT WAAR
ik geloof het zelf ook niet
maar het was gewoon ECHT een harde toeter wat we hoorden : O
op de verjaardag was janjaap erg blij met zijn bierbelt
nu kan hij overal waar hij heen gaat
altijd zijn bier bij zich hebben
heel handig !!!!!!!
IK BEN TEN HUWELIJK GEVRAAGD !!!
NATUURLIJK ZEI IK JA !!!
gelukkig hoefde ik geen ja te zeggen in het volle restaurant haha
hoewel het erger zou zijn dan wanneer ik van de spanning
geen YUNAN KIP meer zou lusten
dat is dat zwarte bergje op de foto?
dat is mijn lievelinks !!!
smaakt een beetje naar drop en munt mjammjam
ook hadden ze vogelnesten
!!! gelukkig niet van die echte chineze vogelnesten !!!
want wist je dat ze in china soep maken 
van vogelnesten van zwaluwen
die vogelnesten zijn gemaakt van zwaluwspeeksel
BEH
het toetje bij kotaradja is ook altijd perfect
ijs en slagroom met rijstsnack en spekkoek !!!
oke ook wat fruit
een paar dagen later nog maar een stukje spekkoek geregeld
rara waar ben ik?
...
in veenhuizen bij jordi op t wark : D
even langs het oude huis van mijn pa
ook even langs het bospaadje
waar ik zo vaak gewandeld heb met lenepeno
dan kom je uit bij de dierenweide met 
aan de rechterkant de weilanden
hertjes aan de linkerkant
deze foto was van VOOR we gingen wandelen?
toen aten we spiegelei in het gevangenismuseum
onee het was toch erna
eerst naar het kleine bos
daarna gevangenismuseum
daarna het grote bos
in het gevangenismuseum zag ik deze coole monopoli
uit 1944
gemaakt in de gevangenis
van gesmokkelde materialen !!!
tussendoor nog een wafel gehad : P
smiddags weer wandelen
nu naar het echte bos
hier begint de wandeling
bij het brugje en het witte huisje
voor we naar huis gingen
nog even wandelingetje door roden
hier stond vroeger ons huis
op de hoek is nu een politiebureau
op onze mooie tuin geparkeerd  :O
nog steeds een beetje verslaafd aan de oreo icecream
grote doos vol met liquids proeven voor mijn vader
heeeeeeeeeel veel smaken !!! 
mijn favorieten zijn
iced watermelon, kaneel, koffiewalnootcake, banaanchocola en tompoes
die komen in mijn top tien : P
dikke spider in onze tuin
harry kwam BBQ-en
dus ik haalde mijn dampers tevoorschijn
en mijn blauwe drank
en okee
ook dorito-bites
ieniemini sprinkhaantje op mijn knie !!!
toch maar gewoon BBQ-spul gegeten
jordi heb een nieuw spel
om deze engerd goed te laten zien
heb ik even een gifje ervan gemaakt
WAT EEN CREEP
leftovers van het filmavondje met harry
opgegeten met een glas limo
en toch maar de dampers er weer bij gepakt
er was een nieuwe smaak
en ik twijfelde of hij lekkerder zou zijn dan 
want mijn FAVO witte chocolade met meringue-aardbei
daar heb ik nog geen betere voor gevonden
helaas
het ziet er allemaal leuk een aardig uit
en het smaakte goed
maar beter?
nee
dagje winkelen met mijn sissy : D
daar hoort ook een ritje in de achtbaan bei
chineze achtbanen zijn minder eng dus de kids er ook in
even twee dingen laten zien in 1 foto he
de lekkere snacks die we aten
(allebei de helft want was moeilijk kiezen)
en rechts het tasje
waar ik urenlang naar kan kijken
met kwijldruppels aan mijn tong
(die kleuren !!!)
YES blij mee
ALWEER SPIEGELEIERS ???
LALALALAA
ik heb voor het eerst mijn eigen liquid gemaakt
ook nog een hele moeilijke
WANT
deze moet op 17%
maak je 20 ml dan heb je 3.4 ml aroma nodig en 16.6 ml base
wat een gedoe met spuitjes is dat zeg
maar ja 
IK MOEST WEL
ik had namelijk een miskoop
dacht dat het liquid was maar het was aroma
smaakte vies en kon een uur lang niet dampen (!!!)
ik dacht al wat een dunne liquid ...
DUS ZELF LIQUID VAN GEMAAKT YESSSSSS
(dat troebele komt door het schudden)
(hij staat nu mooi helder te wezen in de dampkast)
(helder als een diamant)
(want ja: de smaak heet ook DIAMOND)
de dampkast is eigenlijk maar 1 plank
in de kast heb ik ook schoenen en sieraden
mijn voorraden voor de badkamer
mijn lippenbalsumverzameling
mijn haarverf enzo
maar de dampspullen zijn het belangrijkste
vandaar dat ik het dampkast noem
onze huisspin heeft eindelijk een naam gekregen
sophie heeft hem zoë gedoopt : D
zoë ving de volgende dag een dikke kever
helemaal leeggezogen en nu is ze wel een beetje aangekomen hoor
Pebbles heeft niet zo zin om achter spinnen aan te rennen
laat dat maar aan zoë over : D
oke netflix herontdekt
tijdens het havermout eten
keek ik naar een kinderserie over heksen?
mooie armband van leen gehad : D
mooie tekening van Sophie gehad : D



WAT VOND IK
 EEN HEEL LEUK LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?




 
k bye





ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´