zondag 18 juni 2017

MY LIFE IN PICS # 46







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 blij met de rijstvormpjes
van joke en pappa
en pandanrijst is echte plakrijst
dan lukt het pas echt goed
verder aten we er bobotie bij
(geloof ik)
 mamski maakte deze mooie taart met een workshop
jordi en ik hebben ook een heerlijk stukje gekregen !!!
jordi en ik gaan wel eens uit eten bij menoyo
(of was het nou yonome)
lekker stukkie zalm en lekker stukkie biefstuk
die andere dingen zijn champignons
altijd als ik een tekening maak
bij de toetjes ronde
krijg ik extra slagroom !!!
thuis regel ik zelf de slagroom wel : P
witte cocolade caramel mentos
kunnen heel goed bij de havermout : )
 kip orzo gemaakt !!!
 jordi maakte een mooie tekening
voor mijn lieve zoƫ
mooie bloemen in de tuin !!!
 nee we waren niet in afrika
dit heb ik gewoon in stadshagen city gezien
bij het rondje om het meer
 na het rondje een lekker spiegelei 
gekaant
 kwam ik tegen op straat !!!
het poepje van de watsap !!!
 de kinderboerderij was gesloten
maar ze hadden stiekem toch
jonge eentjes : O
mini oreo
dit is mijn lieflings nu !!!
er zit KOEK omheen
al lijkt het puur
het is gewoon melkchocolade
maar je hebt toch meer het idee
dat je koekjes zit te eten
MMMM lekker
 PRACHTIGE barbie gespot bij tante annie
en christiaan
ja jij was er ook joy
LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
 tante annie haar beroemde salade
dit was de 2e die dag die ze maakte
die andere was al weggewerkt door de middagvisite
 kado gehad van autodrop
omdat ik hun een brief stuurde over
afwijkende autodrop bij de kruidvat
(ik had zelfs voorbeeld dropjes opgestuurd haha)
nummer twee nog maar van het lijstje?
jordi en ik gaan alle broodjes daar proeven
PROSCUITTO COTTO
heet dit
gepekelde en gekruide beenham
HARTSTIKKE LEKKER !!!
net zo lekker als bacon
!!!
de mosterd dragon saus
was al een favoriet van mij
poes in de boom
keihard miauwen naar ons
ze kon gewoon door het hek naar ons toe
maar ging via die boom
dat lukte niet
(ik denk dat ze nu nog steeds in die boom zit)
(was echt heel hoog)
 lekkere combi zeg!
smirnoff ice
(sowieso al favoriet bij mij)
(wat heb ik veel favorieten he)
en dat mixen met die nieuwe mojito-7up
mjammjam
 en mijn liefelinks frisdrank is nu
UGGO CREAMSODA
in de smaak aardbei
lekker romige aarbei frisdrank
je hebt het ook met meloen
vanmiddag nog een blikkie weggeklokt
was ook wel lekker
(dit heb ik van jumpo en AH heb het niet)
 de laatste pannenkoek met jam en slagroom
goed idee van jordi he
op het werk
wordt die meerkoetkuiken al heel groot !!!
lekker sushi eten met lenepena
 mjammjam
tja
die toetjes
er waren 5 kleuren macarons
die hebben we allemaal geproefd
de lekkerste vond ik lemon
want die lijkt op mijn eliquid voor de esmoker
 die muizen uit de voorraad snoep
ben ze wel een beetje zat eigenlijk
toch maar tevoorschijn gehaald
want ze zijn alleen deze maand nog houdbaar
toch wel lekker eigenlijk
 bordje vis delen met jordi
lief vogeltje bij de dierenwinkel
dat roze wangetje
is bijna inspiratie voor een illustratie
 met harry naar een museum in heino
daar zagen we in de beeldentuin
deze lieve poesi rondwandelen
leek wel een albino kat !!!
 raar beeld die ik niet zelf in de tuin wil brrr
 het is geen paddestoel
het is ook geen kunstwerk
of wel?
het is een baksel van harry !!!
het is een notenkoekje
HEEEL lekker
een zwevend kraantje ha.ha.
WAT EEN RAAR KUNSTWERK
twee aangespoelde gekken van stof
okee
wel mooi gemaakt
 zo zie je maar dat smaken verschillen
ik vond dit HEEL mooi
harry vond het maar nix
 jammer dat het kleine stoeltje er niet bij staat
zo kun je niet zien hoe GROOT dit kunstwerk in werkelijkheid is
 een tulpenboom ???
nooit van gehoord
het was niet eens een kunstwerk 
het was echt
(oke het was een kunstwerk van de natuur, dat wel)
 streetart is eigenlijk net zo mooi
 jordi heb een mini tante-annie-salade gemaakt !!!
lekker buiten zitten met dit weer
 ik heb een nieuwe dampblok van de xenos
dit popje kan je ook zelf maken van een klaproos
vouw de blaadjes naar onder
en maak het vast met een stukje steel
!!! pas op !!!
de blaadjes breken gemakkleijk af
 stomme vlinder vloog steeds weg van de foto
dit is de best gelukte
een collega zei
er is braderie in assendorp!
dus wij erheen
eigenlijk wilde ik liever naar het meer
 en daar dan een drankje doen
MAAR op de braderie kwam ik DIT tegen
vier boeken voor tien euro : O
en ook nog van mijn grote favorieten
PHILIP HOPMAN
LOES RIPHAGEN
van loes heb ik nu haar eerste boek
van flip heb ik zijn MOOISTE boek ooit gemaakt
(onee dat is dat sprookjesboek van grimm
die je echt NERGENS meer kan krijgen)
ZOOOOOOOO blij dat ik was !!!!!
 OH op die vorige foto met die boeken
zie je ook dat ik een dvd erbij had liggen
!!! IT !!!
direct dit weekend gekeken brrrrrrrrrr
het is de oude versie
de originele
niet de remake
maar die wil ik ook nog wel zien : D
lekker broodje in het winkelcentrum
mooie roze bloemen in de tuin
 en deze
 en deze !!!
hier hadden we in roden een hele grote struik van
 lekker in de tuin rollebollen met pepsi
 lekker dampen
en drinken uit mijn nieuwe beker
 lekker mijn favo chips eten
croky sate : D
en de favo van jordi is heartbreakers
die komt nu ook in de smaak paprika !!!
ik drink frambozenwijn en jordi heb bier
poesje is in een wasbeer veranderd!

wilde ik altijd al een keer proeven
niet dat broodje hoor
is gewoon ee nbroodje met leverworst
dat rechter dink
t was wel oke
maar het leek net zon krakeling
van de bakker met custard en fruit
maar dan kleiner en zonder fruit : /


WAT VOND IK
 EEN HEEL LEUK LIEDJE

 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´