maandag 15 mei 2017

MY LIFE IN PICS # 45







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -


 laten we deze maand beginnen met een mooie foto van de poes
 het laatste stukje van de lekkere chocostar reep
opgegeten ...
hier een linkje naar de reep toen hij nog (bijna) heel was
(die goeie ouwe tijd)
LINK
 gelukkig is er nog wel engelse drop
in ieder geval nog iets
 bij de MAC hebben ze nu ook een
bigmac met kip !!!
 cheesecake van de MAC
voor mee naar huis
gepimpt met jam en chocolade
bij pap en jook kregen we DIT
bij de koffie YUMYUM
en dit als voorafje
LEKKER !!! 
allemaal zelfgemaakt
alleen de garnalen niet zelf gevangen
verder alles zelf
knap hoor topchef joke !!!
van het hoofdgerecht maakte ik zelf iets moois
 en oOO000ooooooo wat lekker
beste combinatie ooit
ijs met ...
frambozen en merengue en witte chocola !!!
late night snack gebouwd van knakworst en bladerdeeg
en parmezaanse kaas
gewoon even kijken wat je nog in huis heb
dan er iets lekkers van maken
dit was lekker jordi !!!
lekkkkkkkerrrrrrrr
tompoezen eten op koninksdag
wanneer stoppen we met eten
eerst nog even
een petit four wegtikken
(thanks lenepeno !!!)
boos kijken bij de busstop
in den haag kocht ik deze macha green thee chocolade
ze waren lekker
maar wel een beetje klein
ze kwamen in 8 stuks
dat is twee happen voor marijke
ook kocht jordi deze mokken
nu zal ik nooit meer mokken
dat er geen mooie mokken 
zijn om koffie in te mikken
 en we probeerden een dim sum restaurant uit
LEKKER DAT HET WAS
bij anita dit recept overgepikt
om te maken als ik een kookbui krijg
of ik haal de spullen en vraag jordi wel : P
 de snoepstash op dit moment
in de dozen zit ook snoep ....
zie deze blogpost ...
LINK
ik kocht een kinderboek
ik wilde al heel lang iets van elmer hebben
mijn favorieten en grote voorbeelden zijn namelijk
DAVID MCKEE
PHILIP HOPMAN
LOES RIPHAGEN
klik op de namen als je er meer van wilt weten !!!
 KEP TOCH LIEVER DE CHEESESTICKS HOOR
 mooi kado van harry gehad
dit is een spaarpot
 en een beker
die gebruik ik voor mijn tekenspullen
PERFECT !!!!!!!!!!!
door mijn nieuwe hobbie
DAMPEN
ben ik niet minder gaan snoepen helaas 
die 5 blokjes zijn dropjes
met witte chocolade erin en zoete salmiak erom
dat klinkt gek maar is heel lekker
ze verkopen het bij de zuivelhoeve
en ik ga er meer van halen
 broodje ei erbij
 jordi vind dit lekker
koekjes met chocospul
die boom daar is wel een beetje raar he
nieuwe smaakjes gehaald voor de dampstick
eigenlijk zijn ze alle zes niet heel fantastisch
de mojito is wel oke
BBQ bij harry gehad !!!
van de kaasworst
maakte ik een frikandel speciaal
ofzo
bloedprikken bij lifelines
lekker bakje koffie met een milkbreak gehad erna
 wilde voor moederdag roze spekken geven
maar ze pasten niet in de doos
toen heb ik een puntzak gehaald van de kruidvat
de roze cadilacs en de kruisdropjes eruit gegeten
en alle spekken pasten daar toen wel in hoor !!!
 ze hebben nu ook mini wich ijsjes !!!
ik eet eerst de bovenkant
dan de ijs
dan vouw ik het tweede koekje op
en weg is het wichje
had toch nog een paar spekjes over
oke oke
het paste NET niet in de puntzak
had ook nog wat cadilacs over
niet alles op gegeten dus daarvan
dus toch geen vreetzak 
danku
 eet ik bijna elke dag
behalve in het weekend ha.ha.ha.
er zijn wat bloempjes uitgekomen
zie die gieter dan glunderen
die wil die bloempjes verwennen zeker
ahum
deze mooie flamingo kreeg ik van leen
van de puntjes van de kruidvat !!!
en leen als je dit leest?
mam en ik zagen dezelfde bij action en die was wel 6 euro 
!!! !!! !!!
 poesje en haar regenboogmuis
 lekkere taart gehad bij mamski
twee kleuren kwarktaart met chocoladekoekjes bodum
klik even op de foto
dan zie je marvin beter
die kijkt echt alsof hij in zijn eendje
de hele taart weg moet werken haha
 raketten zijn er nu ook in rood wit blauw
(dat was met koningsdag maar ze zijn nog steeds wel goed hoor)
(maakt niet uit ze zijn al op)
jordi vind de echte toch beter
mij maakte het niet uit
nieuwe watergieter mag ook even losgaan
op beppes stek
ooit een stekkie gehad
nu een grote plant !!!
 de nieuwe koffiemokken zijn leuk he
 michael voer thuis laten bezorgen
dan krijg je een lading frieten erbij
de eerste dag eet ik bijna alleen maar friet
de tweede dag stop ik de savana kip schotel
tussen de tortillas
op t werk kijk ik steeds even naar buiten
daar is een meerkoet met zijn koters te zien
slagveld op donderdag avond
(je snoept toch alleen in het weekend?)
de klaprozen komen uit !!!
nog meer van die paarse rakkers zijn uitgekomen !!!
VITOOS PROEVERIJ
jordi en ik gaan alle broodjes uitproberen bij vitoos
de eerste was met lam ieuw
!!! ALLES PROEVEN EN NIKS SKIPPEN !!!
lam is oke hoor best lekker
helemaal geen eigenaardige geitensmaak ofzo
en de saus was echt heel lekker
een beetje pittig : D
zo zien de broden er uit
volgende keer de gepekelde ham ieuw
grapje is gewoon gedroogd en gezouten hammen
is vast heel lekker
nieuwe kookwekker !!!
omdat ik niet om kan gaan met de ingebouwde kookwekker
in de oven
dankjewel jordi : D


xxx


WAT VOND IK
 EEN HEEL LEUK LIEDJE

 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´