zaterdag 15 april 2017

MY LIFE IN PICS # 44






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 dit was de maand van de havermout
hier met een lading koekjes die ik over had
 ook eet ik nog altijd appel met kaneel
een saaie havermoutje met alleen banaan
 voor mijn verjaardag een kettink gehad
 van jordi
een hartje en een letter J
deze snoepjes zijn zo mooi
te mooi om op te eten
wat ook wel juist was
!!! ze waren niet te vreten !!!
ik heb ze nu als siersnoep in de fruitschaal liggen
op mijn verjaardag uit eten geweest
bij mijn grote vriend michael
een nieuwe koetje gehad van mamski voor in de wc
maar hij was direct dikke maten met de vearkentie
dus hij staat nu op de bank
dat is ook leuk !!!
en daar is de havermout weer
deze keer met de meringues van mamski 
 van mien pa kreeg ik deze luxe chocolade
daar ben ik erg zuinig op
ZOOOOO LEKKER
ik heb nu nog een stuk liggen dus ik doe er al bijna een maand mee
dit weekend overleeft het laatste stukje het niet denk ik...
 alweer meringues over je havermout ???
JA want YAY dat is zoooo lekker
rondhangend in de aldi
zagen jordi en ik dat ze er weer waren
de witte chocolade met de crunchy cocos !!!
5 repen ingeslagen
1 reep direct opgecruncht
nog 1 reep weggegeven aan de andere chocoladelover harry de hengst
en nu nog 3 op voorraad YAY
 van anita en de rest kreeg ik een groot pakket met amerikaanse snoep
OMG allemaal onbekende snoepsoorten
alsof ik in een buitenlandse supermearkt heb gewinkelt !!!
 ik kreeg de snoeppot net niet leeg
tja de suikerspiegel kan niet altijd pieken
daarom maakte ik deze armband
snoepavondje
en dit is wat ik heb uitgekozen
de leftovers van de snoeppot
en ook wat engelse drop
!!! de beste engelse drop ooit !!!
volgens mij komt die van de kruidvat?
het is een grote doos van 800 gram als je hem gaat zoeken straks
nadat je naar de kruidvat bent gescheurd
ontbijtje op bed
??? ALWEER HAVERMOUT ???
het leuke is dat je alles op de havermout kan gooien
en wat je op al die fotos niet ziet
is de witte chocolade op de bodum die zo lekker smelt...
soms leg ik daar ook een witte lion in
(ja die zijn nu ook te koop)
(scheur maar naar de albert heyn)
 een regenboog
ik was wel net te laat
want hij was al wat vervaagd
toch leuk
een foto van iets anders
DAN ALLEEN MAAR ETEN ETEN ETEN
 mijn favoriete ontbijtje was te koop bij hema
pannekoeken met spek en stroop ...
wel in mini variant
 de ravage na een gezellige zaterdag avond ...
zie je dat ook eens een keer
geen avondeten in huis?
we hadden nog tortillas
we hadden nog wat tomatenpurree
en ook wat cheddar kip bacon en ui
lalala er onstaat zomaar een pizza 
EN LEKKER DAT IE WAS : D
 dyon en marvin zijn ook wel snoepkonten hoor
helemaal blij met hun colaflessen
dat zijn van die grooooooten
een kip met snoep gehad van mamski
 dit maakte mamski voor de mamski van jordi
 ik zag nog een gekke paashaas in hun huis
 en ik dacht wie zijn die lui op die ouwe foto
maar dat is jordi met anita dus : D
 tja zo kom je ook gekke dingen tegen in dat huis
wat wil die beer van ons ???
 en jordi heeft zich zijn leven lang al afgevraagd
wat die clowntje met zijn handje doet
toch maar een keertje vragen aan anita
want zij heb hem gemaakt vroeger
 thuis ook maar een paas tafereel proberen te bouwen
die poes zit altijd te kijken wat ik aan het doen ben allemaal
 deze paashaas had ik nog van een andere paasfeest
die wortel heb ik dus ook !!! !!! !!!
ik heb daar nog een leuke act mee opgevoerd
voor jordi hahahahahaha
 ik laat niet veel zien van mijn kinderboek
waar ik zo druk mee ben
maar hier zie je dan de kleurstalen die ik maak
het ziet er zo leuk uit
ik weet niet waarom
ik wordt er blij van
 deze beeldjes zijn van de tante van harry geweest
ze zijn gemaakt van schroeven en oud ijzer !!!
lekkere taart-ijs-toetje gehad bij harry
en ook deze paas snackies
die met geel en wit bestaan al eeuwen
maar ik had ze heel lang niet meer gezien
en lekker zijn die !!! !!! !!!
xxx


WAT VOND IK
 EEN HEEL LEUK LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?

 
Ed Sheeran - Shape of You


 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´