donderdag 1 december 2016

FOODCONFESSIONS # 10-12






OMG deel vier alweer van de
#FOODCONFESSIONS

hier is een linkje naar al mijn vorige confessions !!!
FOODCONFESSION #10
Ik eet meer saus dan patat. Omdat ik zoveel saus wil en het liefste appelmoes met mayo bij de patat eet, heb ik nu de minst vette mayo uitgekozen uit het vak. En die blijkt net zo lekker! (Jordi is het daar niet mee eens.)
FOODCONFESSION #11
Een rare tik is dat ik liever eerst naar de wc wil voor het eten. Ook als ik pas nog ben geweest of helemaal niet hoef. Dan pers ik er nog een druppeltje uit, maar het idee dat ik later misschien tijdens het eten moet vind ik vervelend!
FOODCONFESSION #12
Als een zak leeg is (meestal bij chips) dan maak ik er vaak een strikje van. Eerst rol je de zak op en daarna leg je er een knoop in waardoor er vanzelf een strikkie ontstaat. Mijn vader deed dit vroeger al, daar heb ik het van overgenomen. 




EEN LINK NAAR ALLE FOODCONFESSIONS
!!! want ik ga er heel veel maken !!!

k bye


ʕ •ᴥ• ʔ
ILLUSTRATIES EN TEKST
marijke van den berg


 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´