dinsdag 15 november 2016

MY LIFE IN PICS # 39







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

laten we beginnen
met een dagje in het nieuwe dierenparkje in emmen
de poesjes hebben er ook zin in
hangtietaapie is ook van de partij
deze attractie hebben we niet meegemaakt
(safari in een bus)
want het was mega mega mega druk
 nog even een sfeerfoto van de gemiste kans
 aangezien ik een kakatoe ben
even een foto van deze indianajones bureautje
 met jordi in de boot de amazone op
 jordi neemt als verassing wel eens een pecanbroodje voor mij mee van zijn werk
dat is dan mijn toetje als ik het nog niet weggewerkt had voor het eten !!!
 jordi op verboden terrein
FOEI
 de witte reiger weer gezien !!!
 gezonde tussendoortjes op t werk
tosties en komkommer met kipfilet
op mijn vrije dagje
savonds tekende ik dit 
dat komt later in mijn kinderboek
als taki en zeepop de kwal uitlachen : P
 dit is echt niet leuk
het rietje ging dwars door het pakje !!!
ik heb van die snoepbuien
dan ligt de hele tafel vol met snoeppapiertjes !!! 
maar het ruimt wel op
want die honingbonbons begonnen echt oud te worden hoor
 omdat haloween er aan zat te komen
ging ik vast met marsepijn kleien
en koekbekkies maken met glazuur en marsmellow : D
mijn tshirt voor halloween
had ik van mamski gekregen !!!
werken en eten gaat niet echt samen
daarom snij ik mijn appel in de kleinste stukjes
dan kan ik tijdens het werk steeds een partje in mijn bekkie wegtikken 
soms zitten de brieven onder de appelsap en bruine vegen van de kaneel : O
 oke
hier is het dan eindelijk halloween !!!
 het toetje was geslaagd
vanillevla met lelleke gezichten yay
 tijdens het eten werd het pas echt griezelig
dat toetje
 mijntafel
is een winkel waar je allemaal rommelmarktkraampjes hebt
ik zag dat ze ook stripboeken hadden nu
daarom appte ik harry deze foto
al vretend sta ik in de snoepkast
een foto te maken
eigenlijk is het de voorraadkast
maar dit is de belangrijkste plank dan he
 heb een nieuwe hoes voor mijn telefoon
de sticker vond ik ook in de action
de koort is van de dierenpark
en de luipaardonderdeel was vroeger een portomonnee
!!! ik ben hier nu zo blij mee !!!
moest ik even vastleggen
mijn krabbels op de kalender
misschien ter inspiratie voor een nieuw verhaal
(het rioolleven van kakki de vleesdrol)
 het gekke is dat ik me dit broodje niet meer kan herinneren?
wanneer was dat dan?
die andere was met pindakaas?
was vast op een zondag
little big adventure gespeeld in banomi
wat is dat een gaaf spel toch
een beetje vreemd dat wel
ook speelde ik theme hospital
tussendoor even op de foto als loodgieter verkleed
en weer door met theme park !!!
 frambozenrode bomen
dat zie je niet vaak
toch zag ik korte tijd later
dezelfde bomen op televisie
ik denk dat het de tijd van het jaar is
mijn kinderboek waar ik elke week druk mee ben 
ik hou ervan
snoep en fruit
allemaal lekker natuurlijk
er was nog pastasaus over
en er waren nog broodjes
toen maakte ik deze minipizzas op mijn vrije dagje : D
ik had nog gek snoep van halloween over
een voet een neus een duim en een oor
maar wel lekker verder
!!! zoekplaatje !!!
klik op de foto en zoom in
en zoek de roodborst !!!
!!! ik kon niet kiezen !!!
daarom nam ik het allemaal een beetje
dit zijn maiswafels met koriandergeitekaas en honing
een maiswafel met kipfilet en sambakipsalade
twee bananapancakes met honingpindakaas
het was op een zaterdag en op zondag nam ik het lekker nog een keer !!!
 hier moest ik wel om lachen
dit is in de keuken van mijn schoonouders
mamski heeft ook al zoon afwasborstel
maar dan roze
en zij gebruikt het wel echt denk ik?
ook instructies om koffie te zetten voor mijn schoonpa 
maar dat is natuurlijk heel handig
want ik kan het zelf eigenlijk ook maar op 1 manier
(mijn eigen manier waarbij ik hannis met kopjes water)
een hartje in de kaasgrillworst !!! !!! !!!
 dit hartje heb ik natuurlijk zelf gemaakt
want dat doen ze niet voor je bij newyorkpizza
ik krijg de houding van het meisje niet goed
dus ik laat het zo
dit is een detail van een schets voor mijn kinderboek !!! !!!! !!! 
dat laat ik niet vaak zien he
lekker spelen met snoep
want ik had snoepjes gekocht voor snoepzakjes voor de verjaardag van jordi
want er is wel veel over natuurlijk altijd he
SCHEPKRAAN
in utrecht
want we gingen naar de verzamelaarsbeurs
twee keer al heb ik de wafelkraam gelaten voor wat het is
maar ik heb een nieuwe traditie bedacht
elke jaar op de verzamelaarsbeurs eet ik er een met warme witte chocolade
ZOOOOOOOOOOOOO LEKKER !!! !!! !!!
 stom hee
normaal maak ik ALTIJD fotos als ik bij stormpie oppas
maar nu heb ik alleen een foto van het geweldige kado die ik kreeg
een chocolademelk pakket en een lading sinterklaas snoep 
voor mijn verzameling denk ik
zoheeeeeeeee
 kun je inspiratie halen uit een computerspel?
JA
de vis met de rode buik
en de bomen op de achtergrond !!!
 de snoepkraam op de verzamelaarsbeurs ...
ik scoorde deze rode ruit
en een berg advocaattoffees : D
 antonio had een stukke lamp
jordi ging erheen om te repareren
als kado kregen we een doos lekkers !!!
nog net op tijd een foto gemaakt haha
maar nu weet ik wel zeker dat ik niet goed tegen botercreme kan ...
 daar is hij dan
de barbie die ik 30 jaar geleden op mijn verjaardag kreeg
YAY IK HEB HEM WEER
de verzamelaarsbeurs natuurlijk
samen met twee kinderboeken
hier een linkje naar de foto uit een oude MY LIFE IN PICS
en hier een linkje naar die blogpost
ik zal nog eens de oude foto zoeken waar ik opsta met de barbie
die ligt wel ergens ...
foto van jordies appel
die hij mij stuurde


<3 br="">

WAT VOND IK EEN LEUK LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?






 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´