zaterdag 15 oktober 2016

MY LIFE IN PICS # 38








tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 wat een maand heb ik beleefd zeg
het begon met deze spin in de fietsenkelder op mijn werk
op het werk is een nieuwe cateraar
dat betekent nieuwe snoepmachines
DAT betekent nieuwe snoep
EN snacks zoals deze healthy chipjes
 thuis stak ik een bapao in de tosti-machine
overheerlijk met een plakje cheddar erover
 ik begrijp nog steeds niet hoe mijn collegas het allemaal regelen
ik hoor ze er nooit over
...
maar die urenregistratie
daar heb ik haast een extra baan aan
zie hier mijn urenregistratiearchief
(een deel ervan!)
 HET PANNENKOEKENSCHIP
als bedankje voor de hulp bij de verhuizing
van mamski
ik nam salami-kaas
dan giet je stroop op de stukken salami en poedersuiker erover
dan eet je eerst de salami eraf
zo ga ik dat vaker doen
>>> thats for sure <<<
mijn buurman op t werk eet wel eens een snickers
dan krijg ik de helft YAY
 maar ik eet ook wel gezond
 nieuwe beker en glas van de gameshop !!!
 tosti-art
 ontbijtje gehad van mijn vrientje : D
 ijsberen bij mijn schoonouders
een dikken eland ook
rudolf is er vroeg bij dit jaar
nieuwe chocolade bij de tuinen
ik vond ze ALLEDRIE tegenvallen
heb dan toch liever tonychocolony of johhnydoodle
milka of cotedor
allemaal tien keer beter
 de aldi maakt wel heerlijke koekjes
hier hebben jordi en ik echt in zitten vreten
ZO lekker
er zit roomboter in het beslag
dat proef je gewoon
tosties van melkbrood waren ook een succes !!!
nog steeds verslaafd aan de frozen danoontjes : D
savonds laat een meastro-kip-burger van mac kado gekregen van jordi
 dikke blokken kip
SOOOOOOo goooooooood YUMMMMMM
hamsterkooi op t werk
 dit zou je eigenlijk met al die blauwe brieven moeten doen
kom maar door met die papierversnipperaar
 snackajacks met pindakaas en soeroendeng
 het was wel weer een keer tijd voor sushi
van sushi-chefkok marijke
hehe het lukt mij heel goed de laatste tijd
deze chocolade was over de datum
dus ik moest de reep wel in 1 keer opeten natuurlijk
ontbijt op bed van mijn vrientie gehad alweer !!!!!!!!!!!!
lekker bakkie pleur bij joke en pappa gehad
zo wil ik mijn koffie elke dag wel drinken
... en eten hahah
 een collega zat me jaloers te maken met een oranje paperclip
(en ze had er meerdere!)
en ik heb een incomplete regenboog hier : (
 nieuwe chocolaatjes in mijn chocolade-stash
matcha-greentea-wittechocolade-amandelen
en wittechocolade pepernoten met framboossmaak
y   u   m   m   y
terwijl ik geniet van een lekker stukkie witte chocolade
heb mijn vriend liever een worst
 op t werk eet ik die zooi ook al
waar moet dat heen met mij
(zoals je ziet heb ik een oranje paperclip gehad
van die toch wel lieve collega)
af en toe een bakkie konijnenvoer
daar kun je mij wel mee voor de gek houden
ik deed net of het chips was
die kleine komkommers van de albertheyn
ZIJN ERG KNAPPERIG
(dit is een tip voor alle snoeperts out there)


WAT VOND IK EEN LEUK LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?
the chainsmokers - roses

MAAR
stiekem vind ik deze cover nog beter
paris inc - roses cover


 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´