maandag 15 augustus 2016

MY LIFE IN PICS # 37







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

ik heb weer lekker zitten spelen
met mijn eten afgelopen maand ...
dit heb ik gegeten op de verjaardag van janjaap
een taart met de onderdelen witte chocolade
en schuim (meringue)
wint het sowieso van alle andere taarten bij mij
later zag ik dezelfde taart in de hema
daar haal je deze lekkerste taart ever dus
goed om te weten
de rozen in de tuin van mijn broer doen het goed
eigenlijk wilden we naar JULIAS
maar toen kwam er iets heel anders ter sprake
DUS
mijn allereerste kapsalon ooit gehad
altijd al een keer willen eten
nu wil ik het natuurlijk snel nog een keer eten
lekker voor de lijn ook
zon bak voer
(patat/shoarma/knoflooksaus/kaas)
het schiet niet op met die strandtent
eigenlijk hoopte ik dat ik er terecht kon heel mijn vakantie
maar hij is misschien pas na mijn vakantie klaar
op het werk in de lift
een liftselfie
gemaakt
in mijn laatste week voor de vakantie
de laatste WEETABIX opgemaakt
op het werk
zeker weten dat dit niet voor de peerden is?
tis zulk droog spul
dat lusten die knollen vast wel
toch maar even het pak opgemaakt dan
want ik hou niet van voedsel weggooien
(heb zelfs moeite met snoep weggooien)
(en dat is geeneens echt voedsel)
het is toch wel lekker met een plakkie kaas
(cheddar)
net nu ik van plan was dit NOOIT meer te kopen
begin ik het weer lekker te vinden
bij die laatste twee stukken dus
ga maar boven kijken
de poes heb op je toetsenbord gekotst
ALWEER ??????????
neeeeeeeeee
waaaaaaaaaaaaaaaaat ???
daar lag een kadootje voor mijn 2 jarige jubileum met jordi : D
wat een verassing
dat vierden we met een berg vlees
bij MICHAEL
thuis kreeg ik het allermooiste kado ooit...
een fles wodka van auroraglas : O
: O
oh wat mooi
bakjes havermout to go
om mee te nemen naar het werk
HET RECEPT IS HIER TE VINDEN
alleen is dat het basisrecept
want ik stop altijd een stuk witte chocolade
helemaal onderin
die dan lekker smelt ... ... ...
maak m af pebbles !!!
pebbles heeft deze papegaai
van anita en en de rest gekregen
dit moest eigenlijk een gif-plaatje worden
een bewegend plaatje
maar het bleek een video te zijn
maakt niet uit
klik maar en dan zie je stap voor stap
hoe ik een quasadilla in elkaar flans !!!
ik heb een koekblik gekocht
wachten tot we naar de stad kunnen
want we hadden een date in een kark
met BLUE SAKURA
dit is mijn favo sushi
flamed salmon
flamed beef en flamed omelet
het dunne laagje bovenop is zoet en krokant
gecarameliseerde mayo denk ik ??????
het is zoooooooooooooooooooooooooooo
LEKKER
dit vind ik zo leuk !!!!
het zijn vlaggen bij blu sakura
en de oktopussy is echt grappig getekent
hier neem ik een bescheiden tussendoortje
dat lukt niet elke dag !!!
een lekkere NESCAFE CAPUCHINO
en een mini MR TOM
en ook nog een stroopkoekje
waarvan ze zeggen dat de KLM het ook bij de koffie geeft
(dus heel speciaal) (geen idee waarom het zo speciaal is)
(tis gewoon een bros stroopwafeltje)
(die hebben zoveel merken)
(ik vind die donkere zelf veel lekkerder)
PUNSELIES
heet het
(net even gegoogled)
en dit was een tussendoortje toen ik een keer
savonds lag te ipatten op mijn bed
volgens mij had ik wel meer WHETERS ECHTE gepakt
deze zijn trouwens mega lekker
met een creamy vulling !!!
daarna ging ik los met mentos
IK SNOEP TEVEEL
pebbles gaat op irritante plekken liggen
hartstikke lief natuurlijk
maar irritant omdat ze ook wel eens
een kotsaanval heeft
en het is al een keer op het toetsenbord gekomen ....
ik zeg ja tegen JOHNNY DOODLE
alleen deze met moerbeien (!!!) vond ik echt HEEEL vies
wie bedenkt er nou zoiets bah !!!
ik ging direct googlen naar die vieze dingen
die MOERBEIEN
daarna vond ik de reep alleen nog maar viezer
ik moest echt denken aan beien-lijfjes in mijn chocolade
jordi vond de reep wel te eten
dus ik kreeg die met ammaretto-koekjes erin
LEKKER
en het lukte me om een stukje te bewaren voor later
APPLAUS dank u
bij mijn moeder in haar inmiddels oude huis
een selfie maken
en wat ligt er op de bank eigenlijk
mamski maakte deze lieve biggetje voor mij
thanx mam !!! !!! !!!


ER ONTBREKEN EEN PAAR FOOTOOS HIER
WANT IK GING EEN WEEK NAAR
!!! SCHOORL !!!
KLIK OP DEZE LINK ALS JE DIE FOTOS WILT ZIEN



jordi maakte tikki masala
lekkah
er was nog wat munt over
dus ik probeerde een keer een muntthee uit
ik hou er niet van
het smaakt naar kaugum
waar kocht ik ook alweer deze chips
de lidl of de aldi
maakt niet uit
ik koop het toch niet opnieuw
beef-garlic smaak geloof ik
wel oke
maar ik eet volgende keer liever TUC

weer danerolls gemaakt
met knakworst en parmezaanze kaas
en cheddar en bacon
MJUMMIE!
ASTERIX UITGESPEELD : D
met de bus naar de stad !!!
mijn favo snoepwinkel
(naast SOSTRENE GRENE natuurlijk)
ze hebben daar al mijn favorieten
(noga-lollies/amandelbonen/advocaattoffees/schuimblokken)
HET ZWOLSE BALLETJES HUIS
een terrasje pakken
en ik heb een nieuw theeblik gekocht
in dezelfde winkel als die van de koekblik
maar ik weet niet hoe de winkel heet
de snoep aankopen
die zwarte staaf was een miskoop
want het was laurierdrop
en daarvan vind ik 1 likje of 1 hapje lekker
daarna staat de smaak me tegen als ik dooreet
en zon staaf wordt nasty als je hem steeds bewaard
ik heb ook wel eens losse thee
en ik ontdekte dat je een knoop
in de filters kan leggen
dan gaat dat ding niet zo lekken langs je kopje
en dan kan er ook geen thee uitvallen
TIP VAN DE MAAND : D
de strandtent is af
waarom noem ik het eigenlijk strandtent...
tis meer een blokhut met een groentekas ernaast
maar we hebben er direct even en ijsje gehaald
een magnum almond
VOOR
NA
we hadden zooi weggebracht voor mamski
best veel zooi
ik dacht dat het wel in 1 keer kon
maar dat werden 4 ritjes naar de vuilstortplaats
en ik heb nu ook tiki de kiwi
voor de master system gekocht
al kwam ik er echt niet ver mee
oh wat schattig
mini johnny doodles
ik had er een met brownie en fudge
en die is wel goedgekeurd : D
al blijft strawberry/merengue
mijn favoriet : )
mamski stuurde me een foto
van de muurschildering in haar oude huis
die had ik op mijn kamertje vroeger
we zitten weer in het bushok
deze keer ging de reis naar rotterdam
oke eerst even met de trein natuurlijk
(hier een foto van mooie streetart)
want daar is een dierenpark : D
je kon daar vlinders geboren zien worden
ze hebben ook een tunnel onder water
en haaien
we waren op tijd voor voedertijd bij de ijberen
wat een groot beest en zo sierlijk onder water
dat verwacht je niet
natuurlijk moet je naar burgerking
als je dat in je eigen stad niet hebt
weer eens nagellak op gedaan
ik heb ongelijke nagels
en kan alleen dit
strepen in plaats van een hele nagel verven
jordi en ik gingen de vis op tafel leggen
de planten voeren
en de post water geven
(???)
bij lenepeno
en we kregen heel lief deze twee zakken drop
ik wacht steeds tot jordi het gaat eten
maar als het te lang duurt
eet ik zijn zak ook leeg denk ik heheheheheehheeh
klik eens op de foto
zoom eens in
ga eens zoeken
dan zie je een hele speciale witte rijger
door mij
vogelspotter marijke
vastgelegt
BBQ = paprika met sate en soeroendeng eten
(en elke keer als ik dat eet weer opnieuw een foto maken)
(alsof ik al niet duizend fotos heb daarvan)
KERMIS IN ZWOLLE
dat betekent coindozeren met jordi
en deze keer hebben we melkbekers gewonnen met koeien
superblij meeeeeeee
bij action hebben ze ook cheesedippers
maar ze halen het niet bij de echte CHEESEDIPPERS
van THELAUGINGCOW
de kaas is heel plakkerig bij die van de action ...
armbandje van mamski gehad !!!
dit is de rest van de sieraden die ik de laatste tijd draag
en dit is een schilderij die ik ongeveer 15 jaar geleden 
maakte op school en die ik heel toepasselijk vond
in onze keuken




IK HEB ALWEER FILMPJES GEMAAKT
DEZE KEER IN DE DIERENTUIN
HET MOET GEEN GEWOONTE WORDEN

OMGEKEERDE KWALLEN
BLUE JELLYFISH



ALS LAATSTE NOG EVEN EEN
PAS ONTDEKTE TOFFE LIEDJE

Drop That Kitty feat. Charli XCX



 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´