vrijdag 15 juli 2016

MY LIFE IN PICS # 36













tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 DIE ZWEEDSE WINKEL
zeg ik altijd
maar het heet SOSTRENE
en zij hebben het gekste snoep
dit is harde snoep met pepermuntsmaak
... met chocoladebinnenin !!!
van harry kreeg ik toch een pannekoek-kadopakket
!!! zie ook MYLIFEINPICS nummertje 35 !!!
dus dat aten we in het weekend
lekker kliederen met cheddar en bebogeen 
(en poedersuiker)
 samen met jordi leeggegeten
EN JA we waren misselijk
 van leen had ik een kadobon van RITUALS gehad
voor mijn verjaardag
ik kocht een bodybutter en een facewash
en een theeblik die bij de groene theeblik paste !!!
ik kocht nog een theeblik, maar die staat niet op de foto
maar wel op deze foto !!!
THANXXX leen als je dit leest : )
 altijd leuk om door de huiskamer 
van mijn schoonouders te wandelen
er is vanalles te zien
en steeds andere dingen
zoals deze mooie ijsvogel
(en het lijstje met de mooie foto was ook weer terug van weggeweest!)
en deze leeuw
daarvan ga ik een schilderij maken
want ik kreeg spontaan een idee en inspiratie !!!!!!!!!
 er was ook nog een giraf
maar daar had ik niet veel gevoel bij
ahum
buiten was dit te zien
als struiken konden pronken
mini-cereal
 lekker als tussendoortje : )
maar
het lijken net muizenkeutels
die maantjes dan he
dat proef je er niet aan af
wel als het van deze muizen komt
dan klopt het weer natuurlijk
 kikkers
yam.
en lollies
(nu zijn we compleet)
deze zijn van NAPOLEON
haast nergens te krijgen
dus kocht ik maar gelijk alle 5 
de zakken op bij XENOS
oke
ze zijn zo lekker omdat er zuur poeder in zit
daar houw ik van
vind je dat ik veel snoep eet?
poezen en slangen
zij draperen zich waar de mensen bankhangen
 hamburgerworst met cheddar 
in een maisbroodtosti 
(met chili-mayo)
jordi tekende dit voor zoĆ« 
ik tekende de harten
mijn laatste lekkere droplollie is op
snik
tegenwoordig drink ik nanyu en puehr thee
dat zijn chineze theetjes
puehr schijnt een vetkiller te zijn
inderdaad
ik kom niet echt aan van al dat gekaan
maar ik sport ook he
marsepijn
ooit een werkstuk over geschreven
dus ik weet er alles van !!!
 home-made-sushi !!!
ALWEER ????
... ja alweer ...
ik vind dat leuk om te maken
lekker om te eten 
en leuk om fotos van te maken 
(en daarna te instagrammen)
wandeling om het meer
de strandtent is nog lang niet af
ZO JAMMER
dit vond ik ook mooi voor een foto
ik hou van natuur
hier zie je de voorbereiding van een geweldig recept
 hier zie je het resultaat
en jij krijgt brokjes terwijl wij dat opeten !!!
 ik ging mee naar jordi zijn werk
toen zag ik dit ...
SUPERCOOL NATUURLIJK
want elke dag een appel is gezond
jordi bezig met zijn klus
 een collega van mij
kwam met CUPPA PORRIDGE
van QUAKER aanzetten
ik was direct verkocht
(die geur!)
ik heb het gekocht en gegeten
toen ik de ingredientenlijst las dacht ik
MAAR DAT kan ik zelf ook maken !!!
en nu eet ik het elke dag als ontbijt 
!!! YUM !!!
 we hebben een stukje muur met familiefotos
daar heb ik mijn familie ook even bijgezet
 ik eet mijn cuppa porridge met witte chocolade natuurlijk
na veel experimenteren is dit mijn recept:
ongeveer 50 gram oats/havermout
een dikke schep poedermelk (10 gram?)
een lepeltje suiker (niet teveel - het wordt al gauw te zoet hoor)
heet water (niet teveel - eerst roeren)
te dik is heet water toevoegen
ik hou van cementachtig dik
DAN 
mijn geheime ingrediƫnt
een blokje witte chocolade naar de bodem duwen
die is daarna lekker gesmolten 
als je bij de bodem bent : )
 we aten garnalen
dat is heel lekker !!!
een beetje mojito-achtig ...
op een dag had jordi zin aan chocolade
DAT was het moment
dat ik deze overheerlijke paasbeesten te voorschijn toverde
je had dat bekkie moeten zien !!!
(oke ... ...)
(mijn bekkie dus)
ik toverde het
uit de chocolade-stash-schoenendoos
de witte waren voor mij
en die bruine voor jordi
perfecter kon het niet die dag .......................
op een ochtend toverden we deze ontbijt zo uit onze mouw
en deze hart zo over onze capuchino
het was dezelfde dag dat ik 
ging maken
maar dan i.p.v. pindakaas koos ik speculoos
en i.p.v. bruine choco koos ik witte chocolade
 het resultaat was super
maar ik doe het NOOIT meer
want voor twee cups
gebruikte ik 1 grote reep witte choco
(oke ik at eerst vier blokjes)
maar het is ook echt heel moeilijk om
 witte chocolade
vloeibaar te maken ..............
ik zocht troost bij
(das een bekend duo in mijn huis)
ik ben verslaafd aan de vlogs van
zij is net zon vreetzak als ik
erg leuk om te kijken haar filmpjes!
harry zei dat hij hele grote worsten
voor jordi had
ik dacht dat hij opschepte
maar ze waren inderdaad XXL
 zijn bramen waren ook erg mooi
 ik nam
dat moet harry proeven dacht ik
dit is witte choclade met speculoos !!!
weer een mooie natuurfoto
al is dit meer een 
street meets nature
plaatje geworden
 zoek de vlinder
 ik zocht zelf naar de slak
maar die was nergens meer te bekennen
 ondertussen was ik weer bij mijn favo
snoepwinkeltje langsgeweest
vandaag hadden ze creamy candy 
met zoethout poeder swirls erdoor
doet denken aan
die ronde NOGALOLLIES 
die met met salmiak !!!!!!!!!!!!!!!
een reep 
voor mij alleen heheheheheheh
deze is met merengue en aardbei
MIJN FAVORIET !!!!!!!!!!
 beetje gek ontbijtje
kaasbol met kerriesalade
appel met kaneel
 SUSHI GEGETEN IN STADSHAGEN
dat kan gewoon bij
 ijsje met mamski
discodip is echt zooooooo lekker
ik denk dan altijd terug aan SCHOORL
daar at ik het haast elke dag
ik drink nog steeds vanalles aan thee
op t werk
favorieten:
verder drink ik van alle merken graag 
groene en witte thee 
en zoethout en sterremunt zijn ook superlekker
maar mijn favo merken voor verschillende smaakjes zijn
daarvan moet ik nog heel veel proeven
want ze zijn niet goedkoop
 een bakje snoep thuis ...
 en een bakje snoep op t wark !!!
tegenwoordig snoep ik 1x per dag op t werk
(i.v.m. mijn arme tandjes)
(en mijn gezondheid natuurlijk)
die doosjes zet ik binnen handbereik
mijn overbuurman doet altijd gezellig mee : )
 dikken vis op de bank
de lekkerste clubsandwich
haal je bij HOFVLIETVILLA
TWEE keer gehad 
en twee keer totaal anders 
en twee keer super lekker weer :)
 wij ware wel op onze hoede natuurlijk
 lekker een SALUTE wegtikken
dit eentje
kwam uit het water
naar ons toe
maar we hadden alleen maar ijs toch
OKEDAN
het was zon lieverdje dat we stukken 
van onze italiaanse bollen bestemt voor de volgende dag
afbraken voor die poepi
EINDELIJK witte snickers bemachtigd
ik kreeg een tip van harry
dat ze bij de action te koop zijn
OOK kocht ik mentos
op de MEARKT
de smaken cinnamon en cola 
zijn niet in de buurtsuper te krijgen namelijk !!!

mooi liedje

Alexandra Stan - Ecoute (feat. Havana)

 

en het volgende nummer luister ik graag
op mijn ipod op da fiets naar die werk
 99 Souls - The Girl Is Mine 
(featuring Destiny's Child & Brandy)


!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 
 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´