donderdag 16 juni 2016

MY LIFE IN PICS # 35








tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 OMY ik neem een paar snoepjes 
en niet de hele zak
maar dat is
goed gedaan 
marijke
na het schilderen at ik een gezondere snack
peren met kaneel?
en op de achtergrond zie je wat ik maak
dat schilderij komt binnenkort op mijn blog
(als hij af is dan natuurlijk !!!)
 mag ik die allemaal proeven ???
maar dat is cool
ALWEER SUSHI ???
is dit een sushi blog ????
alweer die ijsjes
 mijn nieuwe hobbie op t werk 
is dus thee proeven
daar moet snoep bij
 een andere hobbie
maar dan thuis
sushi maken : D
 op een dag deed ik mijn ketting
van majoras mask om
ook mijn piece of heart ketting
zie je op deze foto !!!
de ring doet daar ook aan denken?
aan een piece of heart?
(dit gaat allemaal over zelda van nintendo)
(google maar)
want jordi en ik gingen naar ons favo museum
!!! BONAMI !!!
hier zie je een spel die ik geweldig vond vroeger
wizard of wor 
(atari 2600)
en hier kirby 
(nintendo nes)
 jordi mag ook even spelen
nog een favoriet van vroeger
!!! phoenix !!!
(atari 2600)
 daar krijg je honger van
van al dat gamen
koffie en een retro nuts
of worden die nog wel gemaakt 
tegenwoordig
: P
MAAR nog belangrijker
ik heb asterix voor de master system gekocht
DIKKE YAYYYYY
 mamski maakt de lekkerste zuurkool
jordi heeft er een zuurkoolkoek van gebakken
met een gebakken eitje on top
dit is een van de beste maaltijden 
van mijn hele leven geweest
dankuwel daarvoor
op t werk denken ze dat ik een creabea ben
want ik zat een keer ergens op te tekenen enzo
ik hou me meestal in daar
MAAR
ik mocht dus een collega tekenen
waar geen foto van was
iedereen zei dat het goed gelukt was
en ze lijkt er ook op
!!! yay !!!
eindelijk een foto van mijn favo gerecht 
69 KIPFILET SCHOTEL SAVANNAH
bij pizzeria steakehouse michael
hier in stadshagencity
!!! !!! !!! !!! !!! 
OKE DIT IS VAN THUISBEZORGT 
dus bij mij thuis
EN NIET IN DE RESTAURANT
dat snap jewel
(in de restaurant krijg je het 
op een bord en niet in een blikkie)
deze paard in de speelgoed winkel
...
kwijl kwijl
als ze dit hadden toen ik klein was!
dat transparante peerdenlijf !!!
er zitten glitters in ...
...
hierna ben ik de tekenfilms gaan kijken op netflix
wist je dat die heel populair zijn bij volwassenen?
vaak mannen
zij noemen zichzelf bronies
zoek het maar op als je me niet gelooft !!!
een beetje gek is het wel ...
hiervan moest ik ook een beetje kwijlen
insecten
in de vorm van 
my little ponies : O
 mijn eerste ijsje met discodip in 2016
(schoorl here i come : )
tijd voor tuna melt
 blijft een favoriet gerecht
om te maken en eten natuurlijk
yay ik heb nog een zak mentos wintermix 
ligt nu in mijn lade op t werk
te wachten voor het juiste moment
en dit heb ik natuurlijk ook nog
in JUNI jaja
YOGHURT CHOCO PEPERNUTS 
 bij de mexicaan heb je soms hele lekkere cheesecake
soms
want elke keer is de smaak anders
er was ook een keer een versie met vruchtjes erin
die was niet zo lekker
maar deze... met wittechocolade en mandarijnengelei 
LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
 ijsje eten met mamski en leen en de kids !!!
ik maakte daar ook deze foto 
daar in meppelt
 op het werk ben ik nog steeds bezig met snoep en thee
voor ik naar een verjaardag ging wilde ik iets gezonds eten
als bodumpje zeg maar
(toch nog iets gezonds gehad die dag dan)
dit is echt heel lekker ook nog!
het is komkommer met cottage cheese 
en tomaat en radijs 
en daarover een beetje peper en zout nog
 even met mijn hoofd ernaast
om te laten zien 
wat voor joekels van klaprozen 
jordi in de tuin aan het groeien is
OMG !!!
tijd voor BBQ
dan is het bij marijke
ook tijd voor soeroendeng over de sate
natuurlijk
 het ijsje na was
banaan + slagroomijs + slagroom
+ caramelsaus + bleuberries
= LEKKER
maar niet zo mooi op de foto gekregen
TIP:
voor makkelijke en heel lekkere warme caramelsaus?
bebogeen (ja die broodbeleg van vroegar) (nog steeds te koop)
>>> opwarmen in een pannetje : D
ik kreeg een pannekoekenpakket van harry
omdat ik op zijn kalf had gepast : D
 in onze wijk zit een broodjeszaak
daar heb je deze latte met appeltaartsmaak
ik vond hem lekker
en de snack ernaast van croissant-materiaal ook 
marijke zegt ja
dit was VOOR ik de burrito's in de over skoof 
tortilla-chipjes met cheddar in de magnetron laten smelten
met dipsaus 
en jalapenosaus voor mensen die van heel scherp houden (jordi)
 mijn hobbie is appel met kaneel
 wat groeit daar nou in de tuin van de pa en ma van jordi ???
in ieder geval ook aarbeis
even proeverij
dit schattige speltje is denk ik van suus
 deze twee ijsjes is denk ik van marijke hehe
daar gaan we weer
 de kaneelkussens van harry
mochten mee naar het werk
(ik heb ze lekker voor mezelf gehouden)
(want het is een kado)
(dat snapten ze)
 na het sporten kies ik een gezonde topping voor over mijn kwark
en dit is geen candybar in blokkies gesneden
al lijkt dat wel heel erg zo
is ook een goed idee trouwens maar niet zo oke na het sporten
(of juist wel?)
op de foto zie je een eiwitreep in blokjes !!!
het stond ook op de kalender dat wij zijn begonnen...
 kun je teveel appel binnen krijgen?
 leen en ik gingen naar almere
PRIMARK YAY
die kaneeldonut was ook erg YAY haha
savonds een patatje oorlog van FEBO
 mooi kunstwerk op t station !!!
ik had in almere deze lollie gehaald
na het sabbelen zag het er zo uit
alweer naar de MAC ???
dat kan best 2x in een weekend
 jordi vond dit in de tuin
 hij heeft dit aan de muur
een hele bekende scene uit lord of de rings !!!
gezonde topping over mijn kwarkie
 ongezonde topping over de bank neergelegt
mooie foto van pasta bolognese?
er moest nog parmezaan over
maar dat verpeste de foto erna...
 ik wordt blij van zooi etaleren op t werk
op mijn burootje
daar heb ik het heel druk mee
ik kom amper aan werken toe
maar dat geeft niet 
want ik ben een ambtenaar toch?
jajaja
ik ben een beetje ziek geworden
maar niet ziek genoeg om te werken toch?
en sporten kan ik ook nog wel
al is het alleen al
voor het toetje dat ik erna eet
dit is de caramelstroop
die in het pannenkoekenpakket van harry zat
SUPERlekker over de kwark : D 
ook nog wat stukken muslireep
ook al een kado
van ons jordi gehad : ) 
 
leuk liedje gevonden op youtube:
 
!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!


  
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´