woensdag 1 juni 2016

FOODCONFESSIONS # 1-3






OP HET WERELDWIJDE WEB 
kwam ik een leuke foodtag tegen 
die bekend staat als 
#FOODCONFESSIONS

nadat ik veel van deze bekentenissen had gelezen
begon ik zelf met het samenstellen van een lijst

mijn lijst 
werd langer en langer 
en ik dacht
dit is een leuk onderwerp voor mijn illustraties !!!

dus bij deze deel 1 van my foodconfessions : )
heb je na het lezen van mijn bekentenissen
nog niet genoeg gelezen
dan moet je eens klikken op de volgende link
daarin vind je weer een hoop linkjes naar andere confessions !!!
FOODCONFESSION #1
Als ik pinda's eet dan wil ik het liefste de helen, want halven zijn echt minder lekker! Slaat nergens op dat de vorm zo belangrijk is, de smaak is eigenlijk hetzelfde.

FOODCONFESSION #2
Natte rozijnen, maar ook droge rozijnen in een nat gerecht vind ik heeeeeeel vies.
Het meest vies vind ik krentenbollen waarbij de krenten openspatten als je er op bijt, bah! Droge rozijnen los eten vind ik wel heel lekker! Maar dan ook weer niet in de muesli als er kwark of andere zuivel bij komt. Verder lust ik het wel in koekjes en muslirepen. Van gewelde rozijnen gruwel ik!
FOODCONFESSION #3
Snoeptomaatjes eet ik op een gekke manier. Ik bijt een klein stukje af, zuig hem daarna leeg en eet daarna de rest op! Zo vind ik het heel lekker! Maar eigenlijk heb ik bij kleine tomaatjes hetzelfde gevoel als bij de rozijnen... Dat wanneer ik ze in een keer opeet ze openspatten in mijn mond als een insekt...


EEN LINK NAAR ALLE FOODCONFESSIONS
!!! want ik ga er heel veel maken !!!

k bye


ʕ •ᴥ• ʔ
ILLUSTRATIES EN TEKST
marijke van den berg


 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´