vrijdag 15 april 2016

MY LIFE IN PICS # 33







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

in stadshagen kun je best lekker lunchen
ik kreeg wat oude sieraden van mijn skoonmoeder
(voor de vrijmearkt)
deze oorbellen deed ik voor de grap in
... en...
ik vond ze erg leuk !!!
de weken erna ben ik losgegaan bij miniinthebox .. ... ..
even een wijntje inschenken voor ik hieraan begin
lalalalalalaalal
ik ben sushi-chefkok marijke !!!
hier was ik erg trots op natuurlijk
wie heeft dit hartje
bij de danerolls ingestopt?
even om te laten zien hoe GROOT
die lepeleitjes nou eigenlijk zijn !!!
elk seizoen en elke feestdag
is de tent zo mooi versierd bij mijn skoonouders
deze haas : O
mooooooooooooooooooiii !!!
even een zelfie met klaas paashaas
jordi is HEEL goed in het
opbakken en krokant maken van
de zuurkool
waar mamski HEEL goed in is om het te koken en maken
wat een goed team die twee ... hehe
MJUM
jordi en zijn heerlijke avondeten
tegenwoordig maak ik mijn vispakketjes met zalm
hier is een recept
http://mtwvdb.blogspot.nl/2014/04/vispakketjes-20.html
eet ik de laatste tijd te vaak sushi ???
sowieso
TE WEINIG DRAGONBALLS
man wat zijn die lekker ...
bezig met de snoepzakjes
voor de kids
voor mijn verjaardag
met mijn maatje
mijn vriend
een bordje kibbeling delen
het zijn de kleine dingen die het doen : )
jordi is alweer bezig met zijn tweede slof
raiders !!! !!! !!! !!! !!!
(jeweetwel de twix van vroeger)
ik nam er ook eentje
dit is even een tip tussendoor voor lekker eten
MEXICAANSE WRAPS VAN HONIG
als je cremefreche onder de vulling doet
en kidneybeans extra toevoegt aan de vulling
heb je de beste burritos die je ooit hebt geproeft
ik vouw ze nooit om
want zo wordt het lekker krokant
PLUS
je kan de buritto optillen aan de krokante vleugels
en lekker afhappen
MJUMMJUMMJUM
een toetje in het weekend is bij mij
altijd iets minder verantwoord dan doordeweeks
hier zie je
een laagje benandjerry, een laagje kwark en een beetje jam
de avond voor mijn verjaardag was jordi druk bezig
ik had de snoepzakjes voor de kids gemaakt
maar er waren maar 2 roze koeien !!!
en er waren 6 kintjes ...
... ....
alle koeien zijn voor marijke !!! !!!!
slingers : )
al zo vaak gemaakt deze bladerdeeghapjes
met oude kaas, peterselie en bacon
chocolade-eier voor de verjaardag
(er moet ook iets zoets liggen natuurlijk)
jammer dat niet alle witte paaseier in het bakje pasten (hehe)
een geep uit mijn kadootjes
zo LIEF !!!
lekker graven op internet
hoe anders zijn ze aan die foto gekomen
(dit is op mn werk)
als je het niet goed kan zien
er staat dat iedereen mij moet knuffelen?
omdat ik jarig ben haha
een van mijn favo kados was de snoeppot van iris en suus !!!
elke keer een verassing wat ik tegenkwam voor snoep
sowieso veel onbekende snoepjes
(van ikea - dus buitenlandse snoepjes!)
LEKKER !!!
pink lady komt elke my life in pics terug he?
ik had echt zoveel custard cake-jes over (mijn lievelings)
(een collega had ze speciaal voor mij ook gekocht met haar trakteren !!!)
ik kon dat nooit opeten allemaal
ze hadden ook al een paar uur gelegen
DAAROM sneet ik de custard eruit
het beste stuk van de cake als beleg op mijn muslireep : P
(vind je mij raar?)
en jaahoor
daar zijn ze weer
kado gehad van jordi
die lekkere lollies heb ik misschien een paar uur in bezit gehad
daarna nog een tijdje bij me gedragen (in stukjes)
daarna ging het riool ermee aan de haal
ik denk een dag later?
ik probeer elke middag 5 kopjes groene thee te drinken
want dan heb ik precies een liter op !!!
veel drinken is gezond he
groene thee helemaal natuurlijk
in 2 weken (geloof ik)
en in 3 snoep-momentjes
at ik deze 2 repen op
ik heb er best lang mee gedaan
deze heb ik ook kado gehad van jordi
als jij ze ook wil
HEMA heb ze
even een foto maken
voor jordi de broodjes dichtklapt
(ik gleed bijna op mijn bek op die gladde sokken
toen ik de keuken in kwam glijden/sjeezen)
snakkie savondslaat
dit zijn
KIPCORNS UIT DE OVEN
!!!!!!!!!!!!!!
ja UIT DE OVEN
ga NU naar de winkel
(ga dan)
(jasje aan)
(skoentjes aan)
(halen die handel)
hier ben ik verslaafd aan geweest
cappuchino van nescafe
dan nam ik er een stuk of 4 (!!!)
tegenwoordig hou ik het bij 1 of 2 in het weekend
en drink ik het met kaneelsuiker erin : D
de hemel in een kopje
!!! een toetje !!!
ik denk dat dit yoghurtijs met kwark is
en kaneel ertussen
sowieso
en een snoeptopping erbovenop
een poezeke in het spel van jordi
die gekke pebbles denkt dat het echt is !!!
ahhhhhhhhh
even een geniet-momentje
maiswafels
met cottage-cheese en jam
ZOOOOOOOO lekker
(dit was de laatste voerfoto)
op het werk tekende ik per ongeluk een leuk aapje
snel een foto maken en uitgummen !!!
thuis tekende ik weer verder
dit is voor een leuk projectje waar ik mee bezig ben !!!
even een foto van mijn spulletjes die ik graag uitstal
mijn eetgewoontes zijn doordeweeks heel gezond
al ben ik nog wel een beetje zoekende
de laatste tijd probeer ik kwark mee te nemen voor t werk !!!
... maar dit bakje lekte ...
ik heb inmiddels een nieuwe !!!
toch wel 1 van mijn favoriete gerechten
pasta carbonara van jordi
(met rauw ei!) (maar ZO lekker!)
(met spekjes ook...)
zag ik bij de kapper
hahaha een boekje over jokie
pebbles heeft een nieuw sjaaltje : D
stoer poesje he?
snoepjes topping over de toetje
op het werk wil ik MOOI snoep
dat is wel gelukt he?
ik wil iets moois omdat ik er de hele dag tegen aankijk
en er eigenlijk maar weinig van neem
miniinthebox met zijn geweldige oorbellen
deze... de M van marijke
EN
van MACdonalds natuurlijk
oke oke oke
vergeet de cinnamonbuns van benandjerrys
(was mijn favoriet)
ze hebben nu
framboze-ijs met witte chocolade blokjes en verkruimelde koekjes klompen erin
EN een nieuwe favoriet
is geboren
wat is dat nou weer ???
LEKKER is het
ja lekker is het sowieso
het is witlof hamkaas van jordi
PUNT
zou plien dit grapje hebben gezien
hahahahahahah
; )
met veel moeite at ik de helft van deze reep de ene dag
en bewaarde ik de ander helft voor een ander keer
(dat werd twee dagen later pas) (zo hee)
voor iemand zoals ik is dat toch heel knap TOCH
DUS portiecontrole
kun je leren : P
dozen in de boedelbak
dit was de dag dat ik al mijn spullen verhuisde naar jordi
ik woonde er al een tijdje natuurlijk
maar nu heb ik mijn hele hebben en houwen bij jordi thuis
euh..
bij ONS thuis YAY
hamburger met spiegelei
anyone?
(ja ik ik ik ik ik)
maiswafels zal ik nooit mee stoppen haha
laatste stukkie taart die over was van mijn verjaardag
gelukkig hadden we nog slagroom
(en capuchinoos)
ik lijk zo opgeruimd
maar dat is omdat ik de choas voor ben
elke keer weer
heel veel chaos
en ik maar opruimen
behalve op het werk
NIEUWE VERSLAVING !!!
kaneelijs van albert heyn ...
die heeft kaneel/suiker klontjes erin...
en de ijsbak is ook nieuw
gek dat ik twijfelde of ik die wel zou kopen?
want ik ben er nu zoooooooooooooooo blij mee YAY
de snoeppot van iris en suus zit weer vol !!!
en die hartjes jellybeans neem ik mee als ik ze weer zie
heb ook een buis voor mezelf gehaald natuurlijk !!!
vanmorgen keek ik over het randje van mijn ipad
en toen zag ik deze lekkertjes liggen mjum
(geeft niet dat je de cheddar bent vergeten jordi!)
(de bacon was heerlijk zoutig)
(de broodjes waren lekkahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh)
eigenlijk moest deze letter al bij het grof vuil
in verband met de houdbaarheidsdatum
maar ik moest even het juiste moment af wachten he?
dat was nu pas - in april !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de helft is nu dus op
(portiecontrole : P goed bezig)

 

muziek deze maand?

dit nummer vond ik heel leuk




 
 
!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 



k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´