dinsdag 1 december 2015

SCHILDERIJ 008 MEISJE MET SLANG






SCHILDERIJ 008 MEISJE MET SLANG
(hier komt een linkje naar dit schilderij op EXTO)
   

eindelijk een nieuw schilderij
mijn laatste is 
alweer een hele tijd geleden

dit is in de serie "rokende kinderen"

BEELDMATERIAAL:
dit vond ik een mooie foto 
om te gebruiken als uitgangspunt 
voor het schilderij
de betekenis komt altijd later
maar een slang is vaak gewoon overduidelijk
een beeld van een verleider 
om af te dalen naar de duistere diepten

roken is een keuze
de slang vind het ook best 
als je een appel eet 

SCHILDERSESSIE 1
waarom 
is een schets mooier dan 
een eindresultaat?

omdat de kijker heel veel zelf mag bedenken
de ruimte die de schilder overlaat
kun je vullen met al je gedachten
ik denk steeds dat veel wit in een schilderij niet mooi is
!!! maar nu ik dit terugzie !!!
deze versie vind ik wel oke
maar de vorige versie 
vind ik veel interessanter
gelukkig ging ik twee weken later 
verder met het schilderij 
toen heb ik tussendoor geen foto's gemaakt

we gaan direct naar het eindresultaat
oke oke
nu nog even de serie
van de rokende jeugd
bijelkaar

dan zul je zien
dat ik vanalles
aan stijlen 
heb onderzocht
bedankt voor het lezen en de groetjes 
XOXO marijke




!!! bekijk ook mijn schilderijen op EXTO !!!


xoxo



ʕ •ᴥ• ʔ
schilderij en foto's

 

XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                   ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                          ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                    (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´