dinsdag 15 december 2015

MY LIFE IN PICS # 29






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

jordi was jarig en ik maakte suprisezakjes voor de kids
dit ging er allemaal in !!!
vooral die fluiten
vonden de ouders een geweldig onderdeel
 smorgens rolde ik de bladerdeeghapjes in mekaar
 hier is het recept:
(voor de liefhebber)

-----------------------------------------------------------------
KAASKRULLEN MET SPEK
-----------------------------------------------------------------
10 plakjes bladerdeeg (kunnen er altijd meer of minder zijn)
1 zakje oude geraspte kaas
10 plakjes gerookt ontbijtspek
verse peterselie
een ei

-----------------------------------------------------------------
 Verwarm de oven voor op 200 graden.
Laat de plakjes bladerdeeg iets ontdooien, genoeg tot je ze kunt oprollen.
 Leg 1 plakje ontbijtspek op ieder plakje bladerdeeg.
Strooi er de geraspte kaas overheen.
 Knip de verse peterselie in stukjes en strooi die over de geraspte kaas heen.
Rol het plakje bladerdeeg strak op.
Maak het uiteinde van het plakje even nat met water.
Plak de bladerdeeg aan elkaar.
Leg de rolletjes 10 minuten in de vriezer, zodat het ze weer iets opstijven.
Snijd de rolletjes in 6 stukken.
Leg de krullen op een bakplaat die bekleed is met bakpapier.
Smeer geklutst ei over de krullen en strooi daar kaas over.
Bak de hapjes in 20-25 minuten goudbruin.

-----------------------------------------------------------------
 ondertussen ook nog even oppassen op mijn favoriete oppaskat
daar drink ik altijd rode meuk
(een cocktail van redboel en een soort rode breezerachtige drank)
(wel wat sterker maargoed)
daar rook ik ook altijd een peuk
en als de kraam er staat eet ik altijd pasteitjes !!!
 toch nog pepernoten gehad !!!
gewone bedoel ik want ik ben verslaafd aan de witte choco pepernoten
een collega gooide dit op mijn bureau
dat moest ik even netje maken natuurlijk
yoshi amiibo
!!! !!! !!!
je hebt ook kleintjes
maar dit is de joekelknuffel
het is van een game
yoshi's woolly world
onze prachtige kerstboom en ons mooie nieuwe schilderij : )
 toch wel lekker
om chinees te halen
en de loempia op een gekke manier open te snijden
haha
het ziet er lekker uit maar het viel tegen
de spekkies smolten niet goed in mijn warme chocomelk
 de ouders van jordi hebben een olaf van frozen in hun kerst-stash!
supercool!
 dit is tortellino met pesto en parmezaanze kaas
ernaast komkommer en tomaten
dat is lekker natuurlijk
en ik warm lasagna op de dag erna
 op mijn werk mocht ik mijn stoel ook versieren van mijn overbuurvrouw
zij heeft zelf een rudolf die ik eigenlijk net wat leuker vind
koffie appels en chocoladekikkers (en een muis)
dat is alles wat eetbaar is op deze foto
een dag later had ik heel wat meer uitgestald op mijn bureau!
 vroeg eruit op zaterdag
(ouders van jordi wegbrengen want ze gingen naar een kerstmEArkt)
WAT EEN GOED IDEE OM DAARNA NAAR DE MAC TE GAAN
savonds gingen we weer want een big tasty moet er af en toe ook in
WE ZIJN FAN GEWORDEN
of waren we dat al
HE HE ... im loving it
 een dag later maakte ik tuna melt !!!
daar komt een recept van binnenkort
 HM drie weken niet gerookt
laat ik dan maar extra lichte menthol sigaretten nemen
dan valt mijn rokerskuchje wat minder op de morning after
wat een leuk pakje ook
 ijs en koffie gaan WEL samen
 ik kreeg een kerstmuis van mamski
 en nog een ijsje LEKKER LEKKER

 

? welk nummer heb ik ontdekt afgelopen maand ?

 

Lil Debbie - Get Lit

 
 
!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 
k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´