zondag 15 november 2015

MY LIFE IN PICS # 28








tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -


ik heb een sticker op de fornuis geplakt
om de boel op te leuken
in de keuken 

 voor mijn vriend
kocht ik een worstenplank
en daarbij deed ik twee rookworsten kado
zelfgemaakte sushi !!!
een en al voedsel in deze blogpost
ik had komkommer over
lekker over de kipkerrie salade toch
 platgetrapt
maar mooi als altijd
troep op mijn werkplek
ik heb het twee dagen laten zitten
want het was MOOI
troep kan ook heel mooi zijn
 in het bos
paddestoelen op rottend hout
ik had me een klein beetje verkleed
die avond
dat ik halloween vierde met harry
 bij harry aangekomen
kon ik niet naar de wc WANT
daar was namelijk een horror zone !!!
een beetje eng was het wel
 gehaktbrood
in zijn meest gezellige vorm
 gevulde paprikas
doen denken aan een afgehakt hoofd
waar de hersenen uitfloepen !!!
 een spookje als toetje
OOOOOOOH lekker !!! !!! !!!
het was witte chocolade om de banaan
 en ogen van marsmellow binnenin het ijs
dat is wel beter dan het toetje twee jaar terug !!!
(link naar een foto)
OKE AN BOIS (EN GIRLS)
HIER ALLE HALOWEENBLOGPOSTEN
 bij anita (de zus van jordi)
kreeg ik bananenbrood
ZOOOOO LEKKER was dat
hier het recept
ik ga het sowieso ZELF ook een keer maken natuurlijk
ik maak wel eens een foto
als ik iets heel moois zie
 of iets heel lekkers krijg
(thanks mam)
spinnenwebben in een struik 
ik vind dat mooi
we maakten een familiefoto
er waren ook fotos van alleen de kids en hun ouders
maar jordi en ik stonden ook op de achtergrond 
gek aant doen
haha ik heb dat uitgeknipt hier
 bezig met illustraties !!!
het familieportret is mooi geworden hoor!
mijn schoonouders waren er superblij mee !!!
het is een foto van hun kids 
met de aanhang en de jonkies erbij op
  YUMMMMM 
zoheeeeeeeeeeeeeeee
lekkere broodjes maakt jordi in het weekend he?
 mamski stuurde een foto van ziggy
dikke vrinden met poeseke
oh... ziggy heet nu ook poeseke
 ze hebben hier ruzie zei mamski
en hier is het weer goed tussen de twee haha!
een mooie kruisspin op de dameswc op mn werk
 ... tuurlijk was dat bij de dames
... op de wc van de heren 
heb ik niets te zoeken toch
 wat een verassing !!! !!! !!!
 dyon en marvin kwamen zingen voor mijn deur !!!
het was 11 november
een paar dagen later flanste ik
croissants in elkaar
lekker dat ze waren!
bij ikea een kerstboom uitgezocht
we gingen naar huis met alleen de versiering
die boom komt later wel
(en de lichtjes)

 jordi was jarig
en ik gaf hem onder andere deze drie illustraties
als aandenken aan onze vakantie in schoorl
 oppassen bij storm
we zijn beiden niet erg fotogeniek helaas...
van de 20+ foto's was er 
eigenlijk niet een de moeite waard
deze is wel leuk 
...
... ja ... dit is dan nog de mooiste
en deze is ook wel grappig toch
hier heb ik het kleine poesje in mijn hand
 
 

? van wie ben ik fan ?
 

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´