donderdag 15 oktober 2015

MY LIFE IN PICS # 27






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

dit is een foto van de snoep verzameling op mijn werk
jellybeans en kersjes-lollies
twee droptoffees die ik bij de dokter meepakte
de drie harten kreeg ik van mijn overbuurvrouw 
we wisselen wel vaker snoep uit
(de jellybeans heb ik ook van haar)
 mijn lunch op een dinsdag
!!! lekkah !!!
(dat is een tosti)
(die tomaten horen zo licht)
(ik weet niet meer wat in de beker zat)
(ik denk thee of gazeuse)
 deze oude illustratie diepte ik op uit mijn archieven
en gebruikte ik voor mijn materiaalstudie
met deze tekening sta ik trouwens in een boek!
DIT BOEK: 
Nu onze toekomst begonnen is (LINK)
leuk toch
foto van een dikken spin gemaakt
om te laten zien op facebook
zijn lijf is even groot als mijn nagel hoor!
 ik was in apeldoorn voor een receptie
van mijn werk en zag deze muurschildering
!!! street art !!!
 op de verjaardag van joke kon ik niet kiezen
dus ik kreeg alle drie de taarten !!!
aardbei-kwarktaart... speculaastaart... 
teramisutaart (geloof ik) met zeebanketchocolade
die laatste was de lekkerste 
want die had een bodum van chocolade...
...en dan die zeebanket he...
 baklava voor mijn pa
daar moest ik zelf ook van kanen natuurlijk
 met leen maakte ik sushi
lekkerrrrrrrrrrrr
maar wel een beetje grote porties zijn dat
... maarrr toch wel voor herhaling vatbaar yay
een papegaai in het winkelcentrum
met dierendag in stadshagen
zo leuk wat de moeder van jordi met onze foto hep gedaan
 naaaaaaaaaaaa liefffffff toch
ik vind het geweldig
 het is weer dinsdag
dan ben ik smiddags vrij
werkpaard marijke kan daarom dinsdag thuis lunchen
hehe
dit was een geslaagde lunch
ik had nog popcorn over van een filmavondje met harry
daarbij at ik cracottes met pindakaas en soeroendeng
oja en groene gazeuse ... YAM !!!
ik weet ook wel dat jij dit niet na gaat doen 

morgen tussen de middag maar ik raad het wel aan hehe
dus maak even een boodschappenlijstje met sowieso:
cracottes / pindakaas / soeroendeng
 kijk dan goed
een appel met love erop
ik hoefde alleen maar een e toe tevoegen !!!
 een libelle tijdens een wandeling 
rond het meer in stadshagen
brrr winter komt eraan hoor
wegwezen dikke helikoptervlieg
 er was ook een schepkraan !!!
er was geen bestuurder van de wagen aanwezig
dus ik kon lekker mijn gang gaan 
heheheheeheheh
bij mam was ook een passievruchtbloem te zien !!!
gewoon bij iemand achter het huis op gemeentegrond
we zijn ze vergeten te plukken (mam als je dit leest)
(dan ga je er toch nog even langs mam?)
de ouders van jordi hep ze ook in de voortuin toch
onee daar is geen foto van
ik kwam deze tekening nog tegen
die maakte ik een keer bij een ander verhaal
 op mijn werk maak ik altijd een zooi
ik vind het leuk om dat op de foto te zetten
want dan ga ik opruimen en dan heb ik dit als resultaat
... nog steeds een zooi
maar wel een georganiseerde zooi dan he
!!! ik kreeg een kroepoekhart van jordi

 

? WELK liedje heb ik steeds in mijn hoofd ?
 
Silentó - Watch Me (Whip/Nae Nae)

  
? WELK liedje vind ik heel mooi ?
 Let The Sun Shine - The Green Children


 
 
!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 
 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´