woensdag 15 juli 2015

MY LIFE IN PICS # 24






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

het was een dinsdag in juni
ik was vrij
in spekpannenkoeken had ik zin
en surinaamse pindakaas 
smaakt lekker op zoete rijstwafels!
 toch nam ik een met gewone pindakaas en suiker, haha!
mijn liefelings en bedacht door jordi
tosti biefstukworst !!!
!!! dat vlees wordt hard in de tosti-apparaat !!!
dat had ik toch al een keer verteld?
!!! het is amazing !!! 
hier aten we het met brie en 
blazing luke !!!!!!!!!
ik zouw zeggen
haal die ingredienten snel in huis 
en koop een tosti-masjien !!!
zie de bloemblaadjes
van deze paardebloem
dat is mooi
het doet mij denken aan pinata
op de verjaardag van bryan
(en eigenlijk ook die van mijn vader he?)
was deze chips aanwezig
voor de echte zeldafans
want daar kan je dus een triforce mee maken
een hart van tomaatjes op de lasagna
...
jammer dat er niets meer van te zien was
toen ik de zak dwarrelkaas erover heen strooide !!!
 schepkraan heeft een slakkenhuis opgegraven voor mij !!!
een hele mooie : O
dit was mijn oppas-outfit
die broek is pyjama
eigenlijk is de hele outfit pyjama zo - hehe !!!
ik was die dag gewoon vergeten
om mijn SWAG aan te zetten he
 mijn verassing op zaterdag was een worstebroodje met bacon
en een sateh-broodje
vooral die laatste is voor herhaling vatbaar hoor : )
in de boekenwinkel zag ik dit boek
die ga ik lenen van de bieb !!!
jennifer crusie/ ik neem je mee
het boek 
lijkt mij beter dan de song
eindelijk at ik een keer iets met mascarpone
weet ik ook weer hoe dat smaakt : )
of was dit nou iets anders ...
ik weet het niet meer
...
bij wieteke zag ik een tekening op de grond
die toevallig erg bij ons tweetjes paste he?
wieteke gaf mij deze boektip
hij staat al op de lijst !!!
beter dan seth spreekt?
kan dat?   
Jane Roberts/ seth spreekt/ ☆彡☆彡☆彡☆彡☆彡
bij wieteke eet ik altijd superhealthy
maar ook
SUPERLEKKER !!!
zoals deze pizza met salade
 met leentje heb ik hetzelfde armbandje
die van mij ging al snel stuk
gelukkig mocht ik daarom een wens doen yay
er baddert een duif in de fontijn
LIEF !!!
goldenmilk is een lekker drankje
hier zie je de ingredienten !!!
OH! die choco eet je erbij
die hoort niet IN de goudgele drank
maar nu ik het schrijf...
zou dat ook lekker smaken?
goldenwhitemangococoschocolatedrink : O
 ik maakte de goudgele milky stuff
met wieteke !!! 
 in amsterdam zijn veel rijgers
 ik zag er wel een stuk of duizend
 en deze lieve eendjes
 even een selfie in de jungle : )
aardbeien met slagroom met mijn lieve vriend yay
we namen er ook frambozenkwark bij
de aarbeien in plakjes
super-super-super-lekker !!!
een motor en een zwembad in de tuin
wat een luxe
 en worsten van de BBQ
dat is het goede leven!
 poezeke was ook in het verhaal aanwezig
al kan het poesje wel zielig kijken
 lekker spelen met poezeke
EINDELIJK een foto gemaakt van die gekke witte gans
die denkt er helemaal bij te horen
het is namelijk een groep canadeze ganzen met jongen
het is zon grappig gezicht dat er één zon witten bijzit
ik kom dat groepje met die gek er tussen steeds tegen 
leuk grapje ...
dat iemand een ei heeft verwisseld 
hehe
WOW
natuur maakt mooie creaties
maar deze creatie is van mezelf
...
tuinieren is zeg maar echt mijn ding
ik probeerde amandelmelk uit
zo uit het pakje vond ik het niet veel bijzonders
maar met loops zou het zeker wel lekker smaken!
hier moest ik een foto van
dat snap je wel
mijn nieuwe voedselverslaving
IS  > > > > > 
!!! jam op alles smeren !!!
aarbeienjam dan
hier op toosjes en op chocoladekoekjes HEHE
lekker op t werk
ik zit daar in een hoekje
met mijn rug naar iedereen toe alles onder te kliederen
 ik kon het niet laten op een verjaardag
FUN met chips
mijn favoriete lunch/ontbijt/tussendoortje 
is toch echt de maiswafel met pindakaas 
en een beetje surinaamse pindakaas 
(want die is echt heel scherp)
en dan een beetje bruine suiker
breng ik jou op ideeën?
dat ga je thuis ook proberen nu he?
... ONEE ...
... ik denk het niet eigenlijk ...


 

WELK NUMMER HEB IK ONTDEKT
DE AFGELOPEN TIJD?


!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 
 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´