maandag 15 juni 2015

MY LIFE IN PICS # 23






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -

kipjes voeren
onee haantjes
deze zijn tam en eten zo uit je hand
je kan ze zelfs oppakken en knuffelen
(oke aaien)
 ik kan niet stoppen
met fotos maken
van die SKATTIGE lammetjes
bij de kinderboerderij
AWWWWWW
wat een leuke spreuk in de etalage van de boekenwinkel
leen trakteerde op een high tea !!!
 nog voor mijn verjaardag was dat
hier cream en jam voor op de scones
OMG die cream was zo dik YUM
 lekkere hapjes
OMG ZO DIK WAS DIE CREAM
kijk dit dan
dat vergeet ik nooit meer
hoe ga ik dit thuis namaken
... slagroom is niet dik genoeg ...
misschien koop ik roomkaas en jam
en die doe ik dan op 
de yummies van bakkerij bart
iets heel anders maar ...
net zo lekker
wat een goed idee : O KWIJL
aardbeien en yoghurt-honingpudding
en lekker dat het was !!!
ik ging een dagje naar rotterdam met jordi !!!
 altijd een beestenboel
die voordeur van jordi
 allemaal mini-spinnetjes !!!
aan de andere kant van het huis
is het juist een hortus botanica
maar dan wel een mooiere versie 
dan mijn eigen achtertuin
 de beste ochtenden
zijn de ochtenden 
met zelfgemaakte kaascroissants
van jordi - lekker met jam !!!!!!!!!
en koffie natuurlijk
ik heb heimwee ...
 BONAMI
was open op 1e pinksterdag !!!
op de foto met een groeiende mario natuurlijk
 !!! mariokart was het leukst !!!
(want ik was vergeten dat je alex kidd kan spelen
als je de andere game uit de console haalt)
(alex kidd is mijn favoriet)
(oke tiki de kiwi dan)
(oke in het echte leven dan 
want tiki hadden ze niet bij bonami)
 we gamen wat af
thuis en bij bonami
 de volgende dag maar weer de natuur in
voor de verandering
 jonge canadeze gansjes LIEFFFFF
 ze maken lekkere clubsandwiches
bij de broodjeszaak in stadshagenwinkelcentrum
ik heb dit al 2x daar gegeten !!!
WAT EEN LIEVE HOOP SKAAP !!!
...
en dan komen er van die kinderen
die de jonkies een voor een bij de moeder wegplukken
GRRRRRRRRRRRRRRRRR 
ook zon jonk was er die de ei bij de kip weg haalde
HMPF
in rotterdam kochten we beslag voor sponscake
jordi had hem op een dag gemaakt
dat was een lekker ontbijtje op mijn werk
met leen hamburgers met friet eten bij v&d YUM
dit groeit in mijn tuin
hoe heet deze bloem nou ook alweer?
daar heb je weer die pioenrozen en klaprozen
zo mooihe
 mijn koffiekop geniet ook van de witte chocolade oreo
 dit is de bovenkant van een lekkere ovenschotel!
 het snoep op mijn werk
schepkraantje is er ook weer bij
 stiekem binnengeglipt in de statenzaal hehe
 kijk dan wat mooi
 en een broodje eten op het terras
rode ui en filet americain
wat was er aan de hand in zwolle die dag?
overal straattoneel
de pioenvazen op de roos gezet
euh
 mooi !!!
kijk dan wat een lief beitje
eh hommultje bedoel ik
 jordi maakt de lekkerste broodjes
wil jij dit thuis ook namaken?
maisbrood / hamburgers /curry / gebakken uitjes
 !!! LEKKAH !!!
een vlinder
we waren bij het engelse werk
 pizza met knakworst in de rand
DAT WILDE IK AL ZOLANG !!!!!!!!!!!!!!
samen met leen bestelden we bij dominos pizza
het was lekker
maar new york pizza blijft nummer 1 natuurlijk
samen met lenepeen 
van mijn oreo-milka-reep gekaant
inmiddels is de reep op
het was een MEGA reep
mega lekker was die ook ja
EN alsof ik al niet genoeg KAAN
tijdens het gamen 
maakte ik de fruit-tella crunchies op hehe
 maar ik eet ook wel eens gezond hoor
mijn lollie paste bij mijn shirt !!!
 met wieteke had ik het over onze snoepbuien
we eten allebei veel te veel !!! 
na het bellen ging ik alweer los
dit is mijn vangst
 wat maak ik een zooi op t werk he?
ik dacht ik maak er eens een foto van 
yay



 

WELK NUMMER HEB IK ONTDEKT
DE AFGELOPEN TIJD?


!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 
 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´