zondag 15 maart 2015

MY LIFE IN PICS # 20




tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -

ik verheug me altijd op de lunch tijdens mijn werk
als jordi een broodje voor me heeft gemaakt
deze hamburger was echt ZO LEKKER !!!
sushi bij de hema
je krijgt er een schattig visje bij
daar zit de soyasaus in
ik wil die visjes graag bewaren
maar je krijgt ze niet goed schoon vanbinnen
mijn inspiratiealarm ging af
HARD loeien en ik maar zoeken naar mijn fototoestel
oke mijn telefoon dan
ik wil ook een pudding in de oceaan tekenen
eens in de zoveel tijd een berehap eten bij alberto
mijn favoriet bij de snackbar
alberto is trouwens ook mijn favoriete snackbar
de berehappen zijn van echte gehaktballen gemaakt
en niet van fricandel-materiaal zoals hier in stadshagen
PLUS je kan daar leuk zitten en de mensen zijn aardig
(ik zit nu reclame te maken)
jordi bedacht voer waar ik nog heel vaak aan terugdenk
tosties (sowieso al heel lekker) met daartussen biefstukworst
wacht even ik leg het uit
de worst is smeerbaar dus je smeert zo je broodje vol
DAN in de tostiemachine ...
DAN al het vlees stolt tot een plakkaat
EN LEKKER DAT DAT IS  : O
(niet vergeten te vermelden dat er kaas op de tosti zit
in plaats van binnenin OMG jordi wat doe je allemaal
mijn lunchpakket op een gezonde dag
grapje
OMG nog meer voer
maar dit moet echt even
dat jordi nog een lekkerdere hamburger kan maken als die van laatst
JA! dit is een hamburger gemaakt met sate-kruiden (ik hou van sate)
en sate erop en een ei (en sla en gebakken uitjes)
een collega maakte er een foto van en anderen kwamen kijken
IS WAARGEBEURD
op de een of andere manier is dit een beetje een sexy foto geworden
waarom nou toch
het is gewoon een bananensplit van harry !!!
harry toch
de zwaan is niet meer schuw
eerder blies hij naar me
nu eet hij uit mijn hand
hier eet hij van mijn laars
zijn hoofd en nek lijken wel een handpop
de vier witte eenden waren ook weer van de partij
ook zij eten uit onze hand
zij zijn superschattig
 die dag - de eerste lentedag - was het water heel helder
hier een cluster van mossels
!!! MOOI WATER !!!
ik speel nu zelda op de 3dsxl
je kan IN DIT SPEL op de muren lopen !!!
TJA
ik moest toch een keer op de foto met die clown van mijn favoriete restaurant
vandaag was het zover
kijk dan wat jordi doet als hij op zijn werk zijn appel opeet
deze groepsfoto van een team-uitje(-achtig iets) hangt bij zijn pc 
alleen ik blijf over straks !!!
pink ladies zijn lekker trouwens
dus je kan oude spellen op de 3ds spelen met de virtual consol
DIT SPEL dragon crystal was ik vroeger helemaal gek op
!!! en nu ook weer !!!
alweer inspiratie
ik wil ook diamanten in haren tekenen
je kunt sowieso allerlei spullen in haren stoppen
en dat tekenen
deze foto maakte ik
om mezelf eraan te herinneren
dat de tekeningen in een kinderboek
soms heel simpel en snel gemaakt zijn
en TOCH een mooi resultaat geven
hier is grijs potlood gebruikt en voor de kleur is er gestempeld
ik ga altijd tekeningen helemaal ontleden in de boekwinkels
want HOE is het gemaakt?
deze foto maakte ik om te verwerken in mijn eigen kinderboek
misschien dan
ik wil bosjes langs de waterkant
ik zie het al helemaal voor me
maar dit tafelreel deed mij ook denken aan zelda 
en de bosjes waar link zich een weg door kapt met zijn zwaartje
 over zelda gesproken
!!! een gouden rupee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben ZO blij met mijn baan
hier mijn collegas
MAAK JE GEEN ZORGEN
HET IS OP PIXELFORMAAT
ik moet nog een beter versie vragen aan mijn teamleider
(als hij die heb dan he)
NIEMAND IS HERKENBAAR IN BEELD DOOR DE PIXELS
(sorry voor de hysterische toon)
dus hoef ik ook geen toestemming te vragen aan al die mensen of ik ze online mag zetten
of is dat iets van vroeger?
tegenwoordig is het www zo ontzettend groot
WHO cares dat je met je hoofd online staat
mensen zien je toch ook in het echt rondlopen
dat is eigenlijk veel enger
dan kunnen ze je ook aanvallen enzo
bladiebla
 koekharten gemaakt voor mijn vriend
deze keer met chocolade
het hele huis rook naar de cacao 
het leek wel een grote choco muffin hut : O
kijk dan
mijn geboortejaar in rupees : D
(kijk maar eens goed)
dit radiootje neem ik mee naar mijn werk !!!
daar draaien ze muziek en dat komt van links
ik wil een stereo-effect creƫren door deze radiootje zacht
aan te zetten op mijn bureau aan de rechterkant YAY

 

WELK NUMMER HEB IKGRIJSGEDRAAID
DE AFGELOPEN TIJD?

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 


k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´