maandag 16 februari 2015

MY LIFE IN PICS # 19




tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -

 deze zwaantje eet uit je hand!
 ondergaande zon bij het meer van stadshagen
en de lucht zag er ook mooi uit die dag
 voor mijn zeldakoekjes project vulde ik koekjes met jam
lasagna met courgette in plaats van pasta
was wel oke maar ik heb beter gehad : P
 
rode wijn zuipen
hier moest ik wel een foto van maken
want tjolk is toch van vroeger!
nu kun je het weer kopen bij jumbo!
ik wil die banaan wel proeven!
avocado op beschuit
met peper en zout
supa-leka !!!
 sushi : D
als je goed kijkt zie je ook gevulde eieren
en verderop gebakken banaan 
want dat zijn de favo snacks van jordi en mij !!!
 mooie winterse dag in meppel
 mijn mamski had knakworstjes voor ons yay
 mijn moeder en haar verzameling sneeuwpops
 dit zijn twee van de vier eenden
die ik ALTIJD zie bij het meer van stadshagen
de vier witte eenden
ze zijn een beetje anders dan andere eenden
 bergje botjes
de spareribs van lacucaracha zijn echt ZO lekker
patatjes uit mijn speciale patatzak-bakkie
met een goulash kroket en een eierbal
yum yum
ik heb nu alweer zin
ik maakte deze foto als reminder 
dat deze film in mijn lijstje met favo films moet !!!
deze foto appte ik naar lenepeno
kijk leen - ze verkopen ECHT 
baked alaska bij de jumbo !!! !!! !!!
big gold rupee ???
nooit eerder gehad !!!
dit maakte jordi voor mij
dat was een clubsandwich met kip en bacon en vanalleswat !!!
hij was zo lekker en hij zag er zo lekker uit
maar mijn camera maakt er een saaie boterham van 
kon ik maar in beeld uitdrukken 
hoe lekker deze boterhammie was !!!
een fruitbroodje bij de koffie 
das ook een lekker tussendoortje
de custard was om te kwijlen zo lekker
ik gebruik die crystal skullies 
ook wel als presse-papier : P
waarom begrijpt niemand deze combi?
pindakaas + katjang pedis + suiker
op brood (hier op beschuit)
!!! ZO LEKKER !!!
pinda en pittig en zoet 
YUM
van jordi kreeg ik deze fondue-set
wat een leuke uilie he : D
dat wordt lekker met witte chocolade kliederen binnenkort !!!
maar ik gebruik hem nu eventjes 
als houder voor de lipbalm en -glosjes
dit recept moet ik ook nog maken
want ik hou van risotto toch
haantje
laat je schouders hangen
bokje 
laat je aaien
tortelduifjes
waarom die afstand
ik zag een babie-pop aan de overkant
een beetje gek
heb ik net een blogpost gemaakt over de hartenkoekjes van zelda
bedenk ik een beter versie
en die is ook lekkerder want het randje is heel knapperig 
ik kwijl nu
DAAR KAN VEEL MEER JAM IN !!!
ik ga er nog over schrijven
dan maak ik ze rond
dan doe ik er twee soorten jam in
dan noem ik het
marijkes jamkoekjes !!!
ben weer bezig geweest met mijn schilderij
hier heeft een reetje gelopen
of een hertje
ik zag zwarte klimop
sneeuwklokjes in het bos
ik heb ze ook in de tuin
deze paddestoelen vond ik ook heel mooi


 

WAT BEKEEK IK OP YOUTUBE
EN LUISTERDE IK OP MIJN IPOD
DE AFGELOPEN TIJD?
en verder niet veel
!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 
 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´