maandag 15 december 2014

MY LIFE IN PICS # 17



tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -


jordi was jarig
dit was de stilte voor de storm
ook poezeke en maatje de hond
waren op het feest
 bij de bushalte was een kat die erg op zoĆ« leek!
klik maar eens op de foto
om in te zoemen
ik kon er niet heen rennen
de bus kwam bijna
ook was ik bang dat ik de kat onder een auto zou jagen!
het is herfst
deze groep paddestoelen
vond ik mooi
bij de kapper zag ik 
inspiratie in een tijdschrift
namelijk dat de takken hier
een soort blauwig groen zijn!
dit is wat alfred tekende...
snik
smorgens vroeg
mistig landschap
dus ik nam een diepvriespizza
ik goode hem VOL met champignons
YUM
eten met leen
dit was mijn voorafje
dat zijn zoete pepertjes met roomkaas
en twee soorten tortillarolls
daarna nog broodjes met geitekaas en walnoten
en oja honing! dat andere broodje met koolsalade staat niet op de foto!
het toetje was een beetje gek
blauwe frisdrank en JUNKFOOD BABY !!!!!!!
leen ging mij filmen toen ik de snoepkast opruimde
dat filmpje laat ik maar achterwege in dit foto dagboek haha
we hebben ook nog koekjes gebakken
ik vond de troep en chaos helemaal geweldig
vandaar deze foto
een nieuwe badjas!
die roze is nieuw
nu heb ik een zomer en een winterversie YAY
even een foto van mijn bedje
en mijn katje 
 met leen men mam mijn jaarcontract vieren
buiten zagen we dat sinterklaas in meppel aan het rondhangen was!
 leuk zo een selfie
met de sint
poezekes bij xenos ???
hm
ik vind dit niet echt wat hoor !!!
gingy van mamski gehad !!!
i love gingy .........
... oke ...
pannekoek met zuurkool gehaktvulling en cremefresh
dit maakte jordi als avondeten
!!! OMG lekker OMG !!!
eindelijk weer aan de materiaalstudie
voor mijn kinderboek
(de afbeelding is NIET voor het kinderboek maar een oefening)
(ik zet niks online van mijn kinderboek - hehe)
op de verjaardag van dyon
had janjaap sokken aan
die matchten bij mijn schoenen
 vispakketjes maak ik echt heel vaak
hier met een lekkere aardappelskotel van chefkok jordi
leuk zo een nieuwe baan
week 1&2 was erg wennen
week 3&4 was het echte inwerken en daardoor best zwaar
week 5&6 was ik ziekig aan het werk !!!
hier zie je mijn werkoutfit op de ziekste dagen
heb wel gewoon doorgewerkt 
want ik zat op de grens van thuisblijven of ziekmelden .......
MAAR
ben super super super blij met mijn baan : )
kerst chocolade
leuk was deze en lekker ook heheheheheh
leuke kerstman bij de snackbar
waarom krijg ik een colablik 
met gozer derop bij de snackbar : /
OH die hamburger is de herfsthamburger
met gebakken ui en sateej jeej : D

WAT BEKEEK IK OP YOUTUBE
EN LUISTERDE IK OP MIJN IPOD
DE AFGELOPEN TIJD?


  !!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!
 

k bye


ALLE
MY LIFE IN PICS:


Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´