zaterdag 15 november 2014

MY LIFE IN PICS # 16



tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -

 voor mijn moeder kocht ik een poezeke
ze was er heel blij mee
de kat die er al woonde
was er wat minder blij mee
daar in haar huis
maakte ik deze selfie
en altijd als ik daar ben
ontmoet ik wel een nieuwe kat
de buurt is dik bebost met katten
ik hou ervan om leuke hoekjes 
te etaleren in mijn kamer
hier mijn nummer 1 favoriete cd
dit is mijn favoriete nummer
onee deze is eigenlijk leuker



ik ging weer oppassen bij stormpie
als dank kreeg ik van harry 
een voedselpakket in halloween stijl
en deze mooie ring YAY
en een bioscoop-uitje met harry : D
ook kreeg ik een stuk chocoladetaart na het eten
ik aai
de kat zoƫ
in een tijdschrift vond ik 
dit mooie en makkelijke recept
tijdens expeditie robinson
is het vaak snaaien
met mijn familie bij de v&d gezelli !!!
wat een domme sox
ok
stiekem wel leuk
oppassen bij de kat storm
bij de kat storm 
ging ik mijn sollicitatie voorbereiden !!!
oke 
harry is nu officieel een feeder
want er lag nog meer voedsel op mij te wachten 
als dank voor het oppassen !!!
mkee afgehakte oren en vingers ???
OJA het is halloween toch !!!
ik ging uit eten met jordi
en ik klaagde dat er geen sesam en groene thee ijs was
(dat hadden ze wel bij die tent in stadshagen toch)
(dat kon je elke ronde aankruizen toch)
maar toen ... als dessert !!!
•´¯`•.♥ .•´¯`•YAY sesam en groene thee ijs YAY•´¯`•.♥ .•´¯`•

jordi maakt zelf ook lekker eten OMG

dit moet jij ook maken
het is van bertolli
hier een link naar de product
zodat je weet wat je gaat eten morgenavond toch
wat er zo lekker aan was
de schelpjes gevuld met gehakt en dat
ligt dan op een laag met groenten en romige pesto 
saus OMG zo lekker
dus eigenlijk heb je dan een ovenschaal 
en dan heb je twee lagen met lekker voer oke?
als toetje bananentaart van de vlaaien winkel
want ik had iets te vieren
!!! EEN NIEUWE BAAN YAY !!!
van geluk
vouwde ik een hart uit een vaatdoekje
ik had weer wat eiwitten over
 ik kom om in de eiwitten
want ja 
ik bakte koekjes toch?
met het uitzicht op veel werken bij mijn nieuwe baan
kon ik die winterjas ook wel kopen
die ik op het oog had
in de winkel aangekomen
zag ik ook schoenen
die kan ik echt niet vergeten
dus ik ga nog wel terug
ik heb al 38 paar schoenen
maar dat is inclusief slippers toch
je hebt nooit genoeg schoenen toch
ik heb toch maar 1 paar bruine laarzen toch
op mijn werk kreeg ik 
een bos bloemen als afscheid
en van bouke kreeg ik een witte magnum
want die waren maar 50 cent
later bleek 
dat ik de aller aller aller 
laatste te pakken had !!!
er waren weer jonge zwanen te zien
daar zit de kleur nog niet in
dat is mooi om te zien
alsof een deel van je zicht zwart wit is
dit is waar storm
de bijnaam kalfje vandaan heeft
maar ik ben de enige die hem zo noemt hoor
anderen zien dat misschien wel niet
die zien gewoon een zwarte kat
dus ik kwam langs de loempiakraam
omygod
dit nieuws moest ik delen met jordi
expeditie robinson = kanen !!!
ik stalde al mijn candy uit
en koos wat uit
maar later ging ik nog twee keer terug naar de snoepkast
nee vaker maar de koekjes waren daarna op behalve die grote
van alles nam ik verder een beetje maar hoor
de grote koek at ik de volgende dag bij de koffie natuurlijk
tekening gemaakt door mijn vriend
ik ben er erg aan gehecht
ik kijk altijd net als het 11:11 is op mijn horloge
ik vond de kleuren van mijn outfit leuk
maar het vloekte wel een beetje
kado gekregen voor mijn nieuwe baan !!!
jordi gaf mij drie repen chocolade 
van een merk die ik nooit gehad heb 
dus dat was een origineel kado !!!
twee heb ik er al achter de kiezen 
(toetje en ontbijt een dag later)
PLUS een heerlijk geurpakket van therme LEKKAH
mijn ringen in halloweenstijl
want ik vier elk jaar halloween oke
mijn beurt was het om een toetje te maken !!!
een dag later ging ik met zoƫ aan mijn zij
lezen in bed met meller chocolade
witte chocolade !!!
het boek broers van hua yu
ik moest bijna huilen 
zo hart verscheurend was het wat ik las
dat heb ik lang niet meer gehad met een boek 
hua yu is denk ik na william gibson
mijn meest favoriete schrijver
ik weet geen derde te noemen 
 mijn halloweenlollies
passen goed bij mijn crystal skullies hehe
op het laatst hou je altijd sinas over
bij alle soorten snoep
nieuw ontbijt uitproberen
links was wel erg lekker
rechts een dikke tegenvaller...
 omdat ik slagroom over had
kocht ik drie keer zon toetje als dittum
 lekker volspuiten
daar houw ik van
 op mijn werk zag ik dit natuurfenomeen
en deze skattige auto kwam ik tegen in de pauze !!!
 bij het wokrestaurant konden we zelf
een toetje samenstellen
ik ontplofte op de weg naar huis
 jordi maakt wel eens croissants YUMMMMMMMM
 met 11 november was ik goed voorbereid
...
maar er kwamen maar vier kindjes : (
 onderweg kwam ik een reiger tegen
OP een lantaarnpaal
gekke vogel hoor !!!
witte chocoladetaart van de vlaaienwinkel OMG



!!! tot de volgende keer !!!





k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:
http://mtwvdb.blogspot.nl/search/label/MY%20LIFE%20IN%20PICS

Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´