woensdag 15 oktober 2014

MY LIFE IN PICS # 15




tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -


 ik maakte één van mijn favoriete recepten
vispakketjes !!!
er zijn ook blogposten van
LINK NAAR recept vispakketjes
LINK NAAR vispakketjes 2.0
LINK NAAR meer van mijn recepten
het is niet zo heel goed te zien
als je op de foto klikt zie je het iets beter 
MAAR
hier zie je dat een zwaan
een meeting had met een groep eenden
 nog steeds luister ik veel naar justin timberlake
een van mijn favorieten is het nummer summer love !!!

justin timberlake / summer love(link)
een avocado op mijn broodje smeren
viel mij een beetje tegen
in een gezonde bui
snackte ik weer eens wat wortels
bij mamski eet ik vaak een split
mamski is ook verslaafd !!!
op het werk
was er een brandoefening
ik mag dan altijd zo'n mooi pakje aan
en de ruimtes controleren
op onze verdieping
om te kijken of iedereen weg is
gail tsukiyama / de zijdewerkers (link)
ik hou zo van boeken over china of japan
deze zag ik liggen bij de reserveringen
daarom maakte ik een foto 
die komt in mijn nog te lezen lijstje !!!
hier een link naar dat lijstje
er is ook een lijstje met 
ALLE BOEKEN
die ik las vanaf 2000 !!!
kijk dit is de link
want ik hou van lijstjes maken
op t wark had ik zin aan een suikerwafel
toen dacht ik
ik kan de blokjes ook opvullen
met pindakaas !!!
het werd wel een beetje een zware maaltijd zo
mijn moeder stuurde mij deze mooie 3D kaart
ik heb nu 3 favoriete ontbijten met melk
hier zie je honeypops
maar ook neem ik wel eens honinghoepels
of frosties
lekkkkkkkkkkkkker toch
jordi maakt echt de beste pannekoeken ooit
pannekoek met spek en kaas en ui
OMG i want more
gimmi more
er staat nog maar net een kraam voor loempias
bij ons werk en nu is hij alweer weg !!!
ik was ECHT de allerlaatste die daar een bestelling deed
want de kraam was eigenlijk al dicht
ik kwam de man tegen in de leen bakker
en hij vertelde dat hij net had gehoord 
dat hij geen vergunning kreeg :(
hij had net de tent gesloten
 MAAR voor mij speciaal
bakte hij nog stiekem 4 pasteitjes : )
met het luifeltje dicht hehe stiekem stiekem
NEE
ik at er geen 4 hoor
de helft was voor één van mn collegas toch
ovenschotel met zalm en prei en pasta
dat deed ik een weekje later nog een keer over
met leentje !!!
er was een nieuwe verslaving in opkomst
maar ik hou me steeds in
namelijk
dubbele chocos met honing (veel honing)
drinken op het warrek !!!
je kunt het niet zo goed zien
maar het was wel heel bijzonder
want als je goed kijkt
zie je hier een regenboog om de zon
daar heb ik alleen maar over gelezen
en nu zag ik het in het echt !!!
kijk een link: kring om de zon 
oh bah die tekst die erbij staat
van die huilende vrouwen : O 
ik huil niet hoor hehehhhehhe hum
met de familie dag
aka vandebergjesdag
waren er veel dieren te zien
en voor de kinderen 
was er genoeg om te spelen
hehe
dit was een dikken brompot
echt een beetje een enge kameeltje
nee dan was deze kameel (link) veel liever hoor !!!
ook heel lief
is marvin 
die naar zijn pake lacht
kijk marvin eens gek doen dan
met koekjes bakken
had ik twee eiwitten over
dus ik at spiegeleieren
met lekker veel wit savonds : )
yay lekker yay
dat ga ik vaker doen 
als ik koekjes heb gemaakt !!!
lekker aan het oefenen 
met technieken voor het kinderboek
deze afbeelding is niet uit het kinderboek hoor
ik test alleen de werkwijze 
en het materiaalgebruik
van het kinderboek (ik ben al heel ver)
wil ik online niet teveel delen hehe
lasagna gemaakt !!!
dit is voor hij in de oven ging
en dit is er na
i love lasagnaaaaaa
rookworst van hema !!!
voor mamski zag ik deze leuke poezeke
maar na een paar dagen was jordi 
gehecht aan zijn nieuwe huisdier
dus ik koop er nog wel één !!!
ze hebben ook hondjes
je koopt dat bij quantum
dat is een woonwinkel
heb ik de naam goed?
dooie vis
mooie slak gevonden
bij het meer in stadshagen
gelukkig vonden we ook een emmertje hehe
dus die ging mee voor het aquarium
samen met wat mosseltjes : D
wow 
soms zie je vreemde dingen
als je naar de lucht kijkt
marijkes hamburgers 2.0
oke
eigenlijk marijkes visburgers !!!
want dat is eigenlijk lekkerder 
met die nieuwe visblokken van iglo (link)
en lekkerder ook met gebakken ui 
in plaats van verse ui
dit zit er allemaal op
broodje / sla / tomaat / visblox
cheddar / bacon / mayo / ketchup
Y U M
ik zag alweer een bijzondere lucht
mooi he
ben bezig met een nieuw schilderij
hier zie je een detail
meisje met kwallen
(oke en een peuk)
!!! hij is al af eigenlijk !!!
de volledige versie
komt nog wel een keer op mijn blog
(eerst nog een andere: vrouw met klaproos)
schilderen maakt mij blij : D
ik kocht een nieuwe poezeke
en ook zijn maatje de hond
oke
die laatste is voor de tante van jordi
welterusten poezeke
en maatje de hond


!!! tot de volgende keer !!!





k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:
http://mtwvdb.blogspot.nl/search/label/MY%20LIFE%20IN%20PICS

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´