maandag 15 september 2014

MY LIFE IN PICS # 14








tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -

op mijn werk heb ik wel eens buikpijn gehad
van teveel sambal en suiker op de pindakaas...
op een dag kwam er een ijscokar op mijn werk
het ging om ambachtelijke vanilleijs
toch heb ik liever een split
het zag er zo lekker uit
soms is gezond eten ook heel lekker
op mijn werk moest ik 90 uur werken in twee weken
zo heb ik veel uren in mijn kinderboek kunnen steken
dit was mijn lunch
op een van die dagen
supermooie avond gehad
op de boot met leen bij joke en pap
we aten een SUPER lekkere pizza
op de skottelbrei (?) in elkaar geflanst
door de topkok jokie : D
onderweg naar mijn werk
wel 2 ooievaars gezien!
die zie je normaal alleen in meppel
dus het was wel zeldzaam
dit is weer zo'n lunch
ik ging naar ponypark slagharen met jordi !!!
er was ook een klein buitje gevallen
daar heb je ook ponies
en de beste hotdog ooit
in poniepark slagharen
die gingen we thuis namaken de volgende dag
met knakworst en zonder brood
oke ook zonder bacon
oke oke ook zonder die BBQ-saus : P
dus eigenlijk gewoon knakworst 
met mosterd en ketchup en gebakken uitjes : P
daarna nam ik alleen nog maar een toetje
heheheheh en wat voor 1
leen en ik hadden zuurstokken
uit ponieparc salgharen
alsof ik niet genoeg vreet at ik een 
droste XXL bij de koffie YAY
Op een gegeven moment begon ik het liedje
Señorita van Justin Timberlake
HELEMAAL grijs te draaien
dat nummer verveeld NOOIT !!!!!
 
 Justin Timberlake - Señorita
kom maar op met die gebak
op het werk kregen we 6 gebakjes 
die over waren op een afdeling
ik bracht er snel 2 weg naar andere collega's
maar toch eindigden er 2 in mijn buik 
oke ._.
op de foto lijken ze erg op elkaar
de eerste was met witte chocolade coating over slagroom
bij de tweede zat er pudding onder de slagroom
allebei VET lekker 
alsof ik nog niet genoeg vreet
at ik bij gebrek aan snoep en chips
ALWEER de koekjes op
die ik in huis had gehaald voor de kids van leen
... ....
mijn ontbijt was wel een beetje gek...
bapao en chilisaus
kaasbroodje en halve banaan 
en jusdoranges : P
nieuw reepje ontdekt van action
van mamski kreeg ik wel 8 broeken : O
kan ik eindelijk weer broeken aan die niet te wijd zitten
YAY


mam maakte dit muisje van wol 
dat is de roze wol 
die ze van wieteke kreeg !!!
zag er wel gezellig uit
mijn ontbijt op de luie ochtend
wat een leuke chill plek
hm ik zie nu dat er geen pijl op te trekken is
op het aantal rijstwafels dat ik smeer s morgens
ik was in de V&D
ik moest deze kettinks hebben !!!
maar ik kan ze ook makkelijk zelf maken denk ik ...
enchilada's gemaakt voor jordi !!!
ik was alleen thuis
zou tv kijken
maar wist niet hoe de tv aan moest : (
kreeg alleen een blauw schermpie !!!
gelukkig had ik wel een keer een gezonde snack
voor de verandering
daarna ging ik ipatten 
wafels uit de automaat
met dikke klonten suiker
OMG zo lekker
dyon wilde bij mij op schoot in de trein
ik was zo blij : D
marvin ook maar even op skoot : )
kijk tante marijke blij lachen dan
was gezellig op de verjaardag van sophie !!!
dikke bende bij het werken aan het kinderboek
helemaal verslaafd aan de muziek van justin timberlake
dit was op een gegeven moment mijn favo nummer

zag zomaar een ster op de grond : O
ben bezig met oefenen 
van een techniek voor mijn kinderboek
ben een werkwijze aan het bedenken
zodat ik elke tekening op dezelfde manier uit kan werken
het gaat heel goed : D
hier zie je drie tekeningetjes
die ik aan elkaar fotoshop als ze af zijn 
mijn schepkraam alarm ging af
onderweg naar mijn werk
blijf dat mooie apparaten vinden 
tijdens het bellen met mijn moeder 
sloopte ik wat klavers 
nieuwe verslaving erbij !!!!
piccolinis (die met kaas)
ziggy bij haar nieuwe baasje
ik zag een egel in het park !!!
 
bij de verjaardag van marvin
kreeg ik het meest gewilde stukje taart
DE HOEK
OMG die snippers
dat is witte chocolade !!!
kijk ook even naar mijn blogpost over dit stuk taart
lekker graven in de zandbak met marvin
marvin graaft liever in zijn taartje hahaha
sophie en thijs wilden kraaltjes van mij hebben
dus ik maakte deze doosjes voor ze
met jordi zat ik achter regenbogen aan
kijk dit is de mooiste !!!
ook heb ik een stukje gereden in zijn ootoo : O
maar niet om regenbogen te vangen



!!! tot de volgende keer !!!





k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:
http://mtwvdb.blogspot.nl/search/label/MY%20LIFE%20IN%20PICS

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´