dinsdag 8 juli 2014

SCHILDERIJ 003 MEISJE MET ZEEPAARD

 



!!! alweer een schilderij gemaakt !!!
 het heet

MEISJE MET ZEEPAARD

hieronder hoe ik dit schilderij heb gemaakt

achteraf vind ik dit beestje 
ook niet zo geweldig meer
maar toen ik begon aan het schilderij
vond ik hem mooi genoeg
om te gebruiken
een fantasiebeest uit de zee
maakte ik daarvan
ik zocht naar een vrouw 
die onder water zwemt
maar die vond ik niet
ik vond ook geen mannen
alleen maar duikers in van die duikpakken
wel vond ik een boel kinderen onder water
zoals deze foto
ik vind hier de houding 
en de uitdrukking in het gezicht zo mooi
deze ook 
maar ik gebruikte toch de vorige
eerst wilde ik ze trouwens
alledrie in mijn schilderij
toch maar niet
er was niet zoveel ruimte onder het zeebeest
hier zie je al een schim van die meid
twijfel over de achtergrond
zo'n kamer onder water
dat is toch niet wat
het duurde wel even
voor ik het gezichtje mooi
op de schilderij kreeg
steeds leek het op een 
eng popje uit de efteling
dan dat oog
van het zeemonster
een doorn in mijn oog
dat vind ik niet wat
!!! het is af !!!
ik denk nog na over de betekenis
iets met dieptes verdieping
bescherming krijgen
fanasiewereld kind zijn
HEY whatever !!! 
ik schilder gewoon lekker wat ik wil !!! 

ben nu bezig met een vrouw 
die van de aarde af is 
en die vleugels krijgt 
zoals een vlinder ze al heeft
(die vlinder schilder ik er ook bij) 



!!! bekijk ook mijn vorige schilderijen !!!

LINK NAAR SCHILDERIJ 002 MAN MET ROOFVOGELS
!!! bekijk ook mijn schilderijen op EXTO !!!


xoxo



ʕ •ᴥ• ʔ
schilderij en foto's

 

XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                   ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                          ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                    (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´