dinsdag 15 juli 2014

MY LIFE IN PICS # 12





tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 eindelijk at ik een keer pannenkoeken
met spek en stroop met alfred
onee
alfred at ze met rozijnen
 het schilderij van sadie
hangt op haar kamer
ze kijkt er steeds naar : D
de kat ziggy ligt er bij als een dweil
 !!! baby gans !!!
 mamski maakte wentelteven voor mij 
so lekkaaaaah
dit is mijn nieuwe verslaving Y A Y
dit eet ik vaak op beschuit
als ontbijt
 dit verkopen ze bij de action
O M G ik kocht er een heleboel
het is lipgloss 
maar het is schattig vooral : D
 ik teken veel op mijn werk
 mijn moeder geholpen met dit kado voor mijn vader
ik heb de randen wit gemaakt met acryl
 ik kreeg een armband van sophie
er zit aardbei geur aan zo lekker !!!
 dode vlinder gevonden in de schuur
wat een mooie
zoom eens in 
dan zie je de details iets beter he
de kat van mijn moeder 
aka poeseke aka dexter : D
ik sliep in leentjes oude kamer
daar hangen sterren aan het plafond
dat wil ik nu ook wel 
sophie vond mijn portemonnee erg mooi
ik moest een kleurplaat tekenen van die roze beer
burrito's
1 van mijn favoriete voer
OMG
dit kreeg ik van mijn lieve collega
er zat ook suiker en stroop bij 
SO LIEFFF
 ik moest naamkaartjes bij kunstwerken ophangen
op het werk
wist niet dat een van mn collegas
deze foto had gemaakt !!!
waarom sta ik daar zo creepy 
als een zoutzak met mijn bek open ???
ik tekende een wolk op t werk
babybel in de koelkast van lenepeno
lekker lekker lekker
dyon wilde ook
... ... onee ... ...
toch niet
haha - hij is zooooo schattig : D
'neem nou terug mamma'
leen en ik aten lasagna
lekker lekker lekker
je kunt het niet goed zien
maar dit zijn toch echt lepelaars 
in de vijver vlak bij mn huis !!!
ik teken wat af daar op t werk
ik was bij wieteke
daar in amsterdam heb je erg veel groen
midden in de stad
we dronken wat warms
wieteke had zin in een grote eikel
wieteke kookt altijd zo lekker
check die yum yum yummy food
veel mooie natuur in amsterdam : D
kijk dit is een puber eend
nog geen volwassen eend
en ook geen kleine baby-eendje meer 
beetje zoals in dat liedje van britney
 
Britney Spears - I'm Not A Duckpup, Not Yet A Duckchick 
 jammer eigenlijk dat de filmpjes 
op mijn blog niet werken 
met mn ipad : (
ik fietste naar mijn werk 
en werd voorbij gereden 
door mijn favoriete 
voertuig ...
ik had mijn grote vriend verkade
bij mij thuis 
uitgenodigd
YAY
 koekjes bakken 
ALWEER YAY
eindelijk het recept 
geperfectioneerd m'kee?
(1 oktober op mijn blog)
kip siam yiam yam
ik wist niet eens dat er nog jamin winkels bestonden?
daar hadden ze snoep van candycrush !!!
ik ging naar het bos
met alfred
zo kwamen we langs een kerhof voor dieren
hier ligt poesje aka mijn hartedief
joekels van vissen
het snoep van candycrush viel tegen
het was niet speciaal
en het was vooral 
ERG WEINIG
voor zulke grote dozen
het leek heel wat
het leek ook niet op het snoep in het spel
MISKOOP
in het echt
leken de stammen
oranje
maar er was geen ondergaande zon
om ze te verlichten
het was magie
ik maakte een foto van een speciale bloem
van een speciale iemand
om na te tekenen 
van alfred kreeg ik een bonbon
hij had hem voor mij bewaard 
toen hij uit eten ging! 
de bonbon was zacht 
ook de curly wurly hing slap langs mijn arm
:) ik heb hem liever hard :)
ik bedoel
dat je hem in stukjes kan breken dan toch
dat heb ik in het verleden ook echt gedaan
curly wurly is 
zooooooooooooooo yummy
i like it so much
mijn nieuwe favoriete nummer
gisteren zat hij de hele dag in mijn hoofd!
ik kan niet stoppen met luisteren
OMG
 
Miss Top - Happiness
de bloem is uitgekomen !!!
zo mooi yay
: )




!!! tot de volgende keer !!!





k bye





ALLE
MY LIFE IN PICS:
http://mtwvdb.blogspot.nl/search/label/MY%20LIFE%20IN%20PICS

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg) 


 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´