dinsdag 1 juli 2014

GEVULDE KIPFILET MET HAM ♥



rauwe ham is niet altijd verkrijgbaar
ik gebruikte ook een keer parmaham
en dat was net zo lekker
maar toen ik ardenner ham gebruikte 
ging het niet goed
de kip bleef roze 
en was wat zompig 
(yuk)

later bedacht ik me dat je de kip 
niet moet afsluiten van zuurstof
dan stikt hij
zo zal het ook zijn met zijn vlees
dat je dan dat roze vlees krijgt 
in plaats van het witte
smaakt het zelfde 
maar ik hou van 
dat witte 
vlees

terug naar het recept
wat heb je nodig?

OH ... ik ben het recept kwijt
ik doe het uit mijn hoofd
gelukkig maakte ik een foto 
van de ingredienten

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

INGREDIENTEN VOOR 2 PERSONEN

Rauwe ham (een pakje met plakjes)
Twee kipfilets
Roomkaas met kruiden
Pesto (rood en groen is beide lekker)

VOOR ERBIJ

Aardappeltjes
Salade (ik doe vaak komkommer + tomaat + dressing)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

en dan nu de foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!

 oke dan boi
girl
hierboven dus de ingrediënten
zoals ik ze kocht bij de albert heijn
rechtsonder zie je een pakje dressing 
die krijg ik altijd bij de lasagna 
maar die gebruik ik nooit
(ja nu wel dan bij een ander gerecht)
snij de hoekjes en flubbers van de kipfilets
mooie stukken kun je bewaren (invriezen)
voor een ander gerecht
want je kan het ook bijvoorbeeld 
ook wokken samen met andere shizzle zoals groenten
weet je wat?
snij gewoon wat extra weg
dan heb je voor dit gerecht tenminste mooie rechte stukken
snij de stukken vlees
door aan de platte kant
vullen met roomkaas (lekker veel)
 flap ze weer dicht
het maakt niet uit dat het slordig is
in je buikie 
wordt het nog veel meer slordig
nee hoor
je gaat het toch inpakken
dan lijkt het toch weer netjes
leg overlappend wat plakje rauwe ham op je snijplank
 smeer daarover pesto
je kan ook groene nemen
dat ziet er meer florizant uit!
 daarna leg je de gevulde kip
op de rauwe ham met de pesto
 en vouw je alles dicht!
een beetje zoals een kadootje
al moet je deze achteraf niet uitpakken
maar aan stukken snijden 
en aan stukken scheuren met je tanden
al eten sommige mensen ook beschaafder dan dat alles
 leg ze met de aardappeltjes in een grote ingevette 
ovenschaal
OH SHOOT nu weet ik niet 
hoe HEET je je oventje moet opwarmen
ik zoek even een soortgelijk recept
...
AHA
200 graden en 25 minuten : ) 
kan jouw oventje wel zo heet
mijne wel
 dan ziet het er zo uit op je bordje
OHHHHHH lekker
zoals je ziet is de foto hierboven van een andere keer
de alerte bloglezer ziet dat dit andere eerappels zijn 
en de pesto is groen
maar het is hetzelfde gerecht
oke groen is lekkerder
dan weet je dat
dan kun je dat meenemen 
als tip : D



♥♥♥
KLIK OP DE VOLGENDE LINK VOOR AL MIJN RECEPTEN
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



k bye






ʕ •ᴥ• ʔ
ILLUSTRATIE aan het begin 
en aan het einde
PLUS FOTO'S


 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´