zondag 8 juni 2014

SCHILDERIJ 002 MAN MET ROOFVOGELS



!!! eindelijk een keer een man geschilderd !!!
zoals ik met mezelf had afgesproken
 het heet

MAN MET ROOFVOGELS 
(linkje naar dit schilderij op EXTO)

hieronder hoe ik dit schilderij heb gemaakt

 ik koos twee roofvogels uit
 thanks to google had ik keuze zat
 daarna koos ik deze man
om de houding hoor
ik ga niet alles precies 
naschilderen wat je hier ziet 
ik zal het netjes houden : O
kijk voor het gemak heb ik mijn idee
even gefotoshopt he
zo begin ik vaak
met schimmen in de woestijn 
tijdens de zandstorm
de man was heel moeilijk na te schilderen
maar dat is eigenlijk ook niet wat ik moet doen
als ik het precies na ga maken 
is het een worsteling
maar als ik het loslaat 
dan is het resultaat mooier 
dan ik had verwacht
maar dit vergeet ik soms 

ook schilderde ik soms uit mijn hoofd
maar dat lukt ook niet altijd he
hier zie je de vogels in hun juiste vorm
dit had ik al wel een beetje zo bedacht

 hier zette ik nog wat puntjes op de i
zoals de blauwe circel om het hoofd
de hand en het haar
ook het gezicht ietsje veranderd
ik durfde niet te veel te veranderen
straks zou ik het weer verpesten !!!

in het volgende schilderij
stop ik een kind
daar was ik al aan begonnen 
maar liever schilder ik vrouwen
 nog steeds

hieronder drie schilderijen van vroegar 
met mannen !!!!!!!
 de eerste een naaktmodel : P
en wat daar gebeurt 
met de kleuren 
moet ik onthouden
dan een schilderij 
waarbij het onderwerp passie is 
en hier had ik al van onthouden 
dat blauw mooi is als schaduw 
maar ik was vergeten 
dat je dan ook alle kanten 
op kan met je blauw
dus dat weet ik dan nu weer
thanks
en hieronder een schilderij van een klasgenoot
dit is voor mij een bijzonder schilderij
omdat ik voor het eerst tevreden was 
met wat er gebeurde tijdens het schilderen
want daarna gebeurde het vaker
al weet ik nooit precies 
wat ik doe en wat ik zoek
maar als ik het vind 
ben ik blij blij blij




!!! bekijk ook mijn vorige schilderij !!! 

LINK NAAR SCHILDERIJ 001 VROUW MET VIS


!!! bekijk ook mijn schilderijen op EXTO !!!

LINKJE NAAR EXTO

xoxo



ʕ •ᴥ• ʔ
schilderijen en foto's

 

 
XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´