zondag 1 juni 2014

DIY BAR NECKLACE



Ik zag een leuke DIY op de site van Beautylab - een van mijn favoriete beautyblogs, 
klik HIER voor de site en HIER voor de DIY. 
(Zij heeft trouwens een grote verzameling van DIY's, 
dus HIER nog een linkje om daar naar toe te kunnen surfen!!!)
Bovenstaande foto komt ook van de site van Beautylab !!!

Echt een leuke ketting die je dus makkelijk zelf kunt maken !!!
Dat moest ik natuurlijk uitproberen !!!

Op de site van Beautylab staat heel duidelijk omschreven hoe je zoiets maakt.
Dus als je dit ook gaat maken kun je beter op die site kijken.
Maar toch leg ik het ook nog een keer uit bij mijn foto's, want dat is LEUK !!!

 ga op zoek naar kralen
als je ze spaart zoals ik 
ga je opzoek naar een leuk idee
ik bedacht een regenboog
 je kan ook gekke kralen ertussen doen
zoals sterren dobbelstenen
daar zag ik toch maar vanaf
ik ben geen baby
ahum
 nu pak je kant en klare ijzerdraad met een boogje
of knip je een stuk ijzerdraad af 
en maak je zelf een boogje aan een kant
dan rijg je de kralen
HET IS ZOOOOO MAKKELIJK !!! 
ik gebruik deze tangen voor dit werk
neem een oude ketting
onderaan zie je trouwens twee ontwerpen 
voor kettingen die ik ook nog wil maken : D
zoek het midden van de kettink
... en  ...  knip !!!
nu gebruik je weer die tangen 
dan kun je het rijtje kralen ertussen buigen
ik vind het mooi !!!
 YAY
ik maakte er direct nog eentje
die vond ik NOG mooier
heb hem dezelfde dag nog gedragen :D
... trouwens ...
kijk eens naar de datum op mijn horloge : O
zo lang liggen blogposten dus 
in mijn planning te wachten 
tot ik ze der een keer opzet
dat doe ik omdat ik natuurlijk 
een heel druk leven heb 
en soms lange periodes 
niets kan uitwerken
maar ik wil wel elke maand 
iets op mijn blog
??? SNAP JE HET ???



KLIK OP DE VOLGENDE LINK VOOR AL MIJN DIY PROJECTEN

http://mtwvdb.blogspot.nl/2000/03/d-i-y-s.html

^ ___ ^ ♡
ILLUSTRATIES EN FOTO'S
MTWVDB (Marijke van den Berg)

MAAR DE EERSTE FOTO is van Beautylab !!!

 

k bye


ʕ •ᴥ• ʔ
ILLUSTRATIE aan het begin
(Marijke van den Berg) 


 


 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡