dinsdag 15 april 2014

MY LIFE IN PICS # 9



het is weer tijd voor my life in pics

mijn dagboek in foto's

daar blader ik zelf af en toe ook in

papieren fotoboeken zijn zooooooo 1980

- klik op de foto's voor een groter formaat -


EERST EVEN EEN VIDEO !!!
haha dat gebeurd dus nooit meer
maar deze twee kakmachines zaten bijmekaar !!!
 mijn moeder was blij met de uggs die ik voor de neus van de vuilnisman weg heb gegrist
 hier zitten we in de trein op weg naar the jerseyboys :D
en hier zitten we bij de jeserseyboys YAY
 ik ben ook weer aan het schilderen geslagen
 en ja hoor - zij zitten alweer bij elkaar !!!
op mijn werk las ik de grazia
en ik kwam voor de zoveelste keer deze sweater van givenchy tegen
!!! en ik snap er niets van !!!
het is een bambi-sweater maar de helft ervan is weggeknipt
de rechterkant is een onduidelijke afbeelding
waarom is het zon populair kledingstuk?
mij een raadsel
 oke...
nu ga ik het verdacht vinden
 van alfred kreeg ik 
een mooi kado voor mijn verjaardag
een ECHTE lichtbak !!!
na het raam en de salontafel 
heb ik nu één voor professionele overtrekkers : D
 kijk dan
de tekening is onder een dik vel tekenpapier 
nog beter te zien dan zonder !!!
soms ben ik heel ordinair
dan rook ik sigaretten die ik bewaar in mijn luipaardtas
terwijl ik slangen over mij heen laat kruipen
en cola meng met sterke drank
nog meer kado's voor mijn verjaardag
 bij het avondeten zeg ik vaak tegen de kok
AH mag ik één aardappeltje ???
en dat mag
meestal
lekker met knoflooksaus
 omdat ik jarig was 
stond dit in de kast mij tegemoet te stralen
COME TO MY BELLY
 even door het huis scrollen
om spullen die niet geschikt zijn voor kinderen
weg te bergen voor mijn verjaardag
zoals deze tekening
zo eet ik altijd mijn muffin
(tip)
als je hem uitpakt en aan de onderkant begint
dan heb je dat gekruimel haast niet meer
en het lekkerste voor het laatst 
(het hoedje is altijd krokanter en met meer choco-stukjes)
 mijn moeder wilde dat ik dit repareerde 
en grijs schilderde voor mijn zussie
ik kocht deze ketting voor mezelf van mijn verjaardagsgeld
leuke foto van mij en ziggy
deze noga was ERG lekker !!!
er zat caramel bij in
 dyon vind mijn gekleurde lamp erg leuk !!!
ik kreeg deze lamp van de mosterdmakerij 
de wijndragers waar ik een tijdje heb gewerkt
ik ben zelf ook gek op die lamp !!!
af en toe moet je beschuit met kaas eten
dat is lekker
(net als beschuit met jam)
 op de verjaardag van thijs stonden de bomen vol bloesem
de lucht was donker 
maar daardoor 
sloeg ik achterover van het prachtige contast
 alfred doet altijd erg zijn best op ons eten
ik ging in de 3e versnelling om een schilderij te maken
toch eet ik niet graag rozijnen
als tussendoortje
zonet pakte ik snel even een plak kaas
okee
vanaf nu ---> rozijnen pakken !!!
ik heb namelijk eens grondig onderzoek gedaan naar het meest gezonde tussendoortje ROZIJNEN DUS !!!
rozijnen zijn ook nog eens goed voor je tanden !!!
 het schilderij voor edwin en bernice
op 1 mei komt de making off op mijn blog !!!
schilderen en knuffelen
die pluizebol vraagt erom 
dat je je gezicht in die buikje drukt !!!
 steeds in sessies van 2 (soms 1) uur 
maakte ik het schilderij
op de een of andere manier verdeel ik alles wat ik doe 
in blokken van 2 uur(dwangneuroot)

ik ga binnenkort op kamers
in de kelder van leentje en bryan
want daar ligt allemaal amerikaans snoep en koek !!! 
 marvin !!!
!!! wat een poepi !!!
deze foto is ook erg leuk 
omdat dyon zijn glas zo grappig beet heb 
CUTE
tijd voor bietjes
dat wil leen ook een keer met ons eten 
omdat ze dat thuis niet krijgt : P
 in het hotel maak ik ook wel eens selfies
 ik nam een bad in het hotel
in het hotel heb je altijd zulk lekker eten 
klaarliggen in de morgen
 SLUIS
mijn geboorteplaats : D
dit ben ik met alfred
 we waren in zeeland
hier zie je sporen van een zeeslak
(denk ik)
we liepen over de stenen langs het strand 
en toen keken we eens goed
EEN LEVENDE VLOER ???
 het was niet makkelijk om tussen de duizenden schelpen
de haaietanden te kunnen vinden die anderen dan net over het hoofd hadden gezien
in verband met de kleuren
maakte ik hier een foto van
toen hoopte ik echt dat ik er eentje kon vinden
misschien brengt deze foto ook geluk ...
toch erg mooi
overal deze paadjes naar de zee 

 één van de paadjes bracht me naar deze man
kijk dan wat een schattige cakejes we bij de koffie kregen!
 ik nam een pannekoek met spek en stroop
 zelfs nu
na mijn lunch notabene
kwijl ik nog bij het zien van deze pannekoek
 ik weet niet wat dit is
maar het is leuk voor mijn verzameling
 RIP krabje
als je goed kijkt zie je dat sluis linksaf is en maar 8 km
we moeten nog een kastje voor de douche kopen
maar ik vind dit ook erg mooi 
alfred is het er niet mee eens
 het is niet altijd ziggy 
die mij gezelschap houdt bij het schilderen
hier ligt zoë in dromenland
 het konijn van alfred
ik mocht weer op de grote zwarte kat van harry passen
harry was een week in texel
als eerste liet de grote zwarte ster de kat zien
huh?
het is ook wel een fotomodel he
kijk dan
'nee ik heb niet door dat de fotograaf gearriveerd is'
op mijn werk bladerde ik in een tijdschrift
en zo kwam ik zomaar inspiratie tegen
 leuke tekeningen toch?
 stormpie
mooie kat he?
 even stormpie pesten namens harry
daar vraagt harry altijd specifiek om
 dat doei ik natuurlijk!
 stormpie laat het allemaal maar toe
 geen zin in brood
ik kocht twee gezonde repen
 deze was erg lekker !!!
 later op de dag was het tijd
voor een eersteklas truffel van mijn broer !!!


normaal gooi ik chocola zo naar binnen 
(als ik het niet naar binnen schuif)
(en de hele zak of reep achterelkaar of tegelijk)
maar voor deze bonbons 
maak ik altijd even een momentje vrij : )
 als je goed kijkt zie je een stuk of duizend
jonge guppen in de vissekom van mijn moeder
 hoeveel kan jij er tellen?
 bij het ziekenhuis zat een dikke ooievaar op t dak
 en toen we weer weggingen zat hij er nog steeds!
 de laatste dag bij stormpie 
was op vrijdag na mijn werk
tijd voor het rode drankje !!!
de rest van de week 
moest ik na het bezoek aan stormpie 
steeds nog werken
dus kon ik niet zuipen
dat zou toch ongepast zijn
gelukkig kon ik wel de hele week roken
@ harry's place
 het glas is eigenlijk voor bier
waarschijnlijk is murphy's
ook een rood drankje
 ik had een verjaardag in het weekend 
ik smeerde een laag make-up en ik deed 
mijn nieuwe kettink om !!! !!! !!!
 later die dag zette ik mijn SWAG aan
en ging ik chillen in een joggingbroek met een te laag kruis : P
 chillen met een eitje van milka
die je leeg kan lepelen
want er zit milky foam in
OHMYGOD die moet ik weer halen
(ze zijn wel een beetje duur
namelijk 3,50 bij de kruidvat 
voor 4 van die eier)

 ja we waren die avond 
lekker aan het kanen
NOU
het schiet al op met het schilderij
 ben erg blij met mijn werkplek/atelier
beestenboel
dit vest is nieuw
 deze haarknip is nieuw
ik MOEST hem hebben
het ziet er niet zo geweldig uit
maar deze tortelino was wel geweldig lekker !!!
 op mijn werk heb ik al onze schuimkranzen op kleur gesorteerd
dit was vorige week en ik ga vanmiddag kijken hoe ver mijn collega's zijn met vreten
 dwangmatig als ik ben
kon ik de gebroken kranzen niet aanzien in die flessen
daarom at ik ze bij de capuchino


 ik en ziggy
 mijn nieuwe ring en horloge !!!
wat heb ik eigenlijk veel gekocht de laatste tijd
ik ga een NO-BUY-periode in vanaf nu !!!
 in de bibliotheek liep ik langs dit boek en ik nam hem mee
 het is voor inspiratie !!!
kijk dan naar die kleuren
kijk dan naar die groene lijntje op de eerste foto
 ik ben ook erg druk geweest met mijn eigen kinderboek
 ik ben bezig met de dummy versie in tekst en beeld
kunnen boedha en maria wel naast elkaar?
nog meer uitgestalde spul
 ik ontdekte een lekkere combinatie
snackajacks barbecue + eiersalade !!!
dat is lekker want een omelet met spek is ook lekker
 eerst ging ik stukke kleding repareren
daarna ging ik schilderen
EN ZIGGY MAAR SLAPEN !!!
 één van mijn favo ringen
EINDELIJK mijn nieuwe materialen gebruikt!
blauwe ecoline, oranjerode aquarelverf in een napje
en een witte acrylpen
 ook begon ik aan een nieuw schilderij 
(de vorige met de vrouw in het water is ook nog niet af)
 het frutsels-hoekje
 deze zak snoep
(ik kreeg hem van harry)
at ik op de avond leeg
toen alfred in de kroeg zat
mijn nieuw samengestelde ketting!
ik maakt ook zelf ringen
(of ik repareer ze)
zo maakte ik een ring met een veel te groot hart
en deze met een auto
 KIJK DAN
dit kan toch eigenlijk niet !!!
alfred vond het tijd 
voor een luxe chocolade momentje
(hij doet niet altijd mee)
het schilderij is af
hier zie je vast een detail
!!! op 1 mei dus de making off !!!

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´