zaterdag 15 maart 2014

MY LIFE IN PICS # 8

 


YAY hier zijn de foto's van afgelopen maand

ik denk dat ik vanaf nu 
elke 15 e van de maand foto's op mijn blog zet
dan begin ik de blogpost met een schetsje uit die periode 

hierboven zie je een tekening die ik maakte
om er allerlei technieken op los te laten
ik tekende dit ijsje een paar keer
moet echt DRINGEND op zoek
naar een eigen stijl 
niet in lijnvoering 
want dat lukt allemaal wel
!!! maar dus in techniek !!!

- klik op de foto's voor een groter formaat -
alfred heeft lang lopen zoeken naar ziggy
voor hij haar in mijn kledingkast aantrof
al mediterend op de vieze was daar
(ja die bewaar ik in de kast)
(en dus uit het zicht)
(en zo heeft toch ieder zijn gewoontes)
 ik was in meppel en hoorde geklepper
dat is nog eens wat anders 
dan een dikke duif op de lantarenpaal!
 het ziet er altijd zo gezellig uit
als je worstjes in de tosti-ijzer klaarmaakt
zo met die streepjes
leuk 
en ik hou van spruiten
 nog meer hou ik van spiegelei
als de dooier te nat is
of juist te droog
dan is het voor mij bijna mislukt
deze keer was het perfect !!!
het lekkerste stukje voor het laatst bewaard
kijk de dooier is nét niet gestold
zo heb ik hem het liefste !!!
die kat gaat altijd vanaf rare plekken naar je zitten staren
 of ik even een foto voor mijn moeder wilde maken van
 daarna was het klooien met de telefoon
van tante marijke : )
sophie is aan het wisselen
zou je dan wel snoepjes eten 
mooie outfits hoor
gelukkig groeien bij kinderen 
de tanden wel weer aan 
 dikke lol !!!
oke dan 
ik heb mijn telefoon weer terug
vaak als ik met naald en draad bezig ben
wil ziggy er met zijn neus bovenop zitten
spinazie met ei smaakt lekkerder
dan het eruitziet
ziggy heeft een favo plekje in mijn werkkamer
gelukkig heb ik daar twee stoelen !!! 
check die oog bytheway
ik was kleding aan het reparenen
en soms is het niet handig 
dat die dikke rooie
dan bij me op schoot wil !!!
 dit was een broek met wijde pijpen 
en die maakte ik smaller
nu is het 1 van mijn liefelingsbroeken !!!
hij was eerst van leentje
die had hem eigenlijk al afgedragen
maar ik heb alles wat loszat gerepareerd
zie je niks meer van
behalve 1 gaatje
maar okee
dat past helemaal bij de survival-look
 ik ben bezig met een illustratie 
voor de blogpost van 1 april
om technieken uit te proberen
 eigenlijk wilde ik een oude tekening 
als inspiratie gebruiken
 deze tekening
uiteindelijk koos ik voor een andere techniek
kleurpotlood namelijk
 GEEN GOEDE KEUZE
oke - wel in combinatie met waterverf 
ofzo de volgende keer
en ik zal de stijl van de oude tekening 
in mijn achterhoofd houden
 ik voel me toch altijd wel belachelijk
als ik weer eens een vuilniszak 
als kledingstuk aan heb
want dat doe ik als ik mijn haren verf
 ik was bij wieteke in amsterdam
daar gingen we een broodjeszaak in 
met een verassend nieuw concept:
je besteld eten en aan het einde 
bepaal je zelf wat je ervoor betaald !!!
kijk ik heb er een leuk artikel over gevonden
 en dit was koffietijd de volgende dag !!!
een bakje met allemaal
healty snacks ernaast 
YUMMY
thuis ging ik weer verder met het minder gezonde snoep
kijk zo leuk die kikkertjes
die hadden ze 25 jaar geleden ook al
OH ben ik alweer zo oud
nooit te oud voor schattig snoep
 eerst trok ik mijn tekeningen over op het raam
dat is niet lekker voor je rug
MAAR TOEN ontdekte ik dat ik al een tijdje
onze lichtbak als salontafel had aangezien !!!
ik hoefde er alleen maar 
een lamp in te zetten 
YAY : D
 het gaat nu zo makkelijk met overtrekken
hier teken ik 6 keer die ijsjes voor het testen
van verschillende technieken
waar ik het eerder ook al over had he
 we gingen naar de action met dyon
dit is op de terugweg in de bus !!!
lief he?
slaap kindje slaap
 het was weer eens tijd voor lezen met oreo's
krijg ik nu spontaan zin in 
als ik dit weer zie
hier lees ik een chicklit
 op mijn werk heb ik deze uggs 
van de vuilnisbult gered !!!
laat mijn moeder nou net maat 39 hebben : D
die vlekken bij de neus greeg ik er thuis gemakkelijk af
nu zijn ze als nieuw !!!
op internet zag ik dat dit type
wel 160 euro kost 
niet te geloven he ?????
 sorbetijs met framboosjes/braampjes-snoep
door de kou werd die snoep vet taai
maar het was wel lekker hoor
alfred kreeg een bakje zonder snoep
alfred houdt niet van snoep
DUS MEER SNOEP VOOR MARIJKIEEEEEEEE !!!!
onee want harry was erbij : P

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´