donderdag 16 januari 2014

MY LIFE IN PICS # 6



vandaag wilde ik foto's plaatsen 
van de afgelopen 3 maanden zo ongeveer ...
maar ik heb per ongeluk 
AL MIJN FOTO'S weggegooid : O

want ik gebruik een programmaatje voor samsung 
en ik dacht dat ik de foto's naar de pc had gekopieƫrd ...
maar ik heb dus alleen de thumbnails 
verplaatst
:(

gelukkig had ik tussendoor 
wat foto's op facebook gezet 
en in november wat op mijn pc... 

lang geleden maakte ik koekjes
hier zie je leentje
die een rozijnen-koekje achterna zit
 dit kan ik me ook haast niet meer herinneren
zo lang geleden
ik speelde wordfeud en at een reep van bros 
(met caramel)
 stukke adapter voor de ipad gerepareerd
mooie tape he ???
 oja 
die nagelstickers heb ik ook nog
deze manicure ga ik binnenkort weer doen
yippy
 het was halloween en ik had een plan bedacht
een brownietaart
met choco-glazuur
koekjes als grafzerkjes
kruisjes en RIP erop met chocolade
(tekenen)
maar ik bleek geen tijd te hebben D:
 check mijn nieuwe kompas-ring
HALLOWEEN 2013 !!!
 ik vierde het bij harry 
en dit was het toetje
waarmee hij me 
de stuipen op het lijf joeg
 toetje omgekeerd op een bord
 wat is dat ???
 ik liet mijn toetje in het kommetje
en lepelde eerst het vieze oog eruit !!!
iel
 het is een snoepje
compleet met jelly binnenkant
NET ECHT !!!
ook erg lekker trouwens
 ze waren heel zacht dus apart verpakt tegen uitdroging
 net een koeieoog
(ik moet nu aan koetje loens 
van de kinderboerderij
bij het wezenlandenpark denken ...
die keek scheel toen hij zwanger was ...)
 ik maakte extra veel foto's
 hier lijkt het net een zachtgekookte eitje
op mijn werk lees ik heel veel tijdschriften
en zo kom ik mooie dingen tegen
zoals dit interieur
dit schilderij
en kijk dit schilderij
 sommige delen zijn niet geschilderd
maar je ziet eigenlijk de houten ondergrond
cool !!!
 mijn favoriete eten
 ik kreeg van de tante van harry
deze marsmellows
LEKKER man in de warme chocodrank
 suffe katten
 klussen in ons nieuwe huis !!!
 behangkrabben
 oppassen bij stormpie
check die silhouet
oke
het was eigenlijk te donker om foto's te maken !!!
 proost !!!
 janjaap heeft al onze plafonds wit gemaakt
 leen heeft ook heel veel geholpen !!!
 en alfred maar stomen
en wij maar klieren
nu ik dit terug zie denk ik echt
O M G
dan denk je dat je het behang er even af kan krabben
 maar dan lukt dat alleen bij de voegen 
nogmaals OMG !!!
 de rare familie van den berg
 hier had ik geloof ik koffiepauze 
toen ik een dagje alleen aan t werk was
 op de achtergrond de stoommachine
koffie en to do list
 harry komt ook helpen !!!
samen met harr heb ik alle plinten boven wit gemaakt
(koop nooit verf op water basis)
(dat was een tip)
 ziggy doet de box met zichzelf
"ZIGGY BOX !!!"
 van al dat klussen kreeg ik een vieze eeltbult
die ook nog eens losliet : O
lammie en cees kwamen een heel weekend behangen : D
verhuizing in aantocht ...
 we kregen veel hulp bij het verhuizen
nadat dyon zijn vinger in het mondje van marvin drukte 
om hem stil te houden, 
waren er helaas geen foto's meer 
omdat ik zo stom was om ze te wissen ... 
: (


!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´