dinsdag 15 oktober 2013

MY LIFE IN PICS # 5

┃◯┃     ╭┻┻╮╭┻┻╮┃
┃╮  ┃     ┃╭╮┃┃╭╮┃┃
┃╯  ┃     ┗┻┻┗┻┻┻┻

┃◯┃╭╮◯╰┏━━━┳

┃╭  ┃ ╰    ┏┳┳┳┳┓╰┃
┃╰  ┃ ◯ ╰┗┛┗┛╯╭┃
Oke dan ... 
Hier zijn weer wat foto's van mijn spannende leven:

lasagna extra gemaakt voor als ik alleen eet ...
yummy het was VET lekker
lasagna hoort compact te zijn
dat was gelukt!
dit kwam ik tegen in een tijdschrift
een boom met rollen wc papier
misschien een leuk idee 
voor mijn nieuwe woning ???
ik heb toch altijd 
meerdere rollen in behandeling
(knipoog naar alfred)
dyon en zijn bussenvideos
daar maak ik graag videos van
hier is er nog eentje 
de andere staat op facebook en eentje 
in de vorige blogpost : D
dit is weer en andere versie YAY
OKE
hier een linkje naar alle 3 de videos 

zelf heb ik ook iets met een bepaalde voertuig
onderweg van mn werk naar huis 
zag ik deze schepkraan
SCORE!
diepvriespizza + zak gesneden champignons
= yummy avondeten !!! 
 dit klusje lag al een tijdje te wachten
 oude jas met versleten onderdelen
vervangen met bloemenstof
 wel netjes afwerken natuurlijk
 voor
 na!
check di nieuwe jasje
 stormpie was ook blij met zijn breiwerk-twinsister
 euh brother
 buddy bro brother hey bro
hey dude.•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
 in een blaadje (oke de grazia)
kwam ik een leuk idee tegen voor een ketting
wanneer heb ik voor het laatst 
een idee echt uitgewerkt ???
tosti-kunst
hartjes zijn dit
op de verjaardag van sophie
even snel een foto gemaakt
van een boek die zij kreeg
om de illustrator te onthouden
maar ik vond de andere boeken 
van de illustrator niet zo leuk als deze...
 kijk hoe leuk
 de taart was ook leuk !!!
 nog een tosti
ik nam een kleimasker
toen die hard was kon ik mijn gezicht niet meer bewegen! 
mijn gezichtje leek wel van steen!
zo voelt dat dus
als je versteend bent
zoals in die film...
 boedha van mijn mam gekregen
 ziggy heeft een nieuwe sjaal
modekatje
mijn favo chips !!!
 NR 1 chips in the world
blinky en foxycat
blinky draag ik haast nooit ...

kijk die poesje lief liggen
 maar dit is een beetje vreemd
 kep nog een kat
 dit moet ik vaker doen:
choco-kruidnoten & austin powers : D
 mijn lieve duifje
ik mis hem nog steeds
duifje op mijn werk
die na een paar dagen eindelijk ging eten
kep zijn bak nog zitten boenen 
omdat er zoveel kak opzat
(daarna kreeg ik een soort astma 
van zijn chemische kak oh lieve duifje)
maar op de dag dat ik niet werkte
reed er een auto over hem heen
omdat hij steeds naar binnen glipte
RIP lieve duifje !!!
 geboortekaart van marvin
sun is shining marvin
 de voorkant is ook leuk
oh
wanneer gaan we dit weer eten
ik hou van sate-sous
alles met sate-smaak eigenlijk
 mijn nieuwe ketting
maar ik vind de zaag te groot
het is best wel in-your-face of niet?
 toch maar mijn laatste schilderij opgehangen
want ik wil weer schilderen
en hier zit iets in wat ik moet onthouden
 ook de geboortekaarten
mooi bij mekaar opgehangen
we gingen naar amsterdam
 we zaten allebei 
onder een druipende 
graffiti

toepasselijk liedje onee
licht schijnt op jou alfi
in het museum hadden ze dus
hoorns van de eenhoorn
onee
even een foto hiervan gemaakt 
om lieve duifje te herdenken
boze chineze standbeeld
bedoeld om het kwaad buiten te houden
streetart is soms net zo mooi
soms nog mooier
ik dacht
laat ik mijn kettingen opladen
maar ik deed het niet goed
ze moeten om de beurten in dat bakje
kip siam
at ik vroeger heel vaak
echt superlekker
dat ga ik nu vaker eten hoor
(morgen?)
zouden deze leuke speeltjes
uit de verassingseieren
de verhuizing overleven?
op de verjaardag van joke
dyon en thijs zaten zo lief met joke
mee te kijken in haar mooie fotoboek !!!

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´