vrijdag 13 september 2013

MARVIN IS GEBOREN



Alweer zo'n mooie babie hebben zij gemaakt !!!

Op 13 december is Marvin geboren!
Hieronder zie je Marvin op zijn geboortedag.

Wat een poepie he ???
Goed gedaan Leentje en Bryan !!!

Hier een foto van Marvin een paar dagen later:

Hier een foto van Marvin met zijn grote broer:

En hier een van mij en Marvin en Leen:

Ik mocht net zoals bij Dyon
een geboortekaart maken, 
wat natuurlijk heel speciaal is
om te mogen doen : D
Hier zie je de geboortekaart:

Op 1 oktober maak ik een blogpost
waar ik laat zien 
hoe ik deze kaart heb ontworpen !!!


 Ook voor mijn andere neefjes en nichtje 
maakte ik een kaart toen zij geboren werden.
Klik op de volgende linkjes om dat te zien:



ʕ •ᴥ• ʔ
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡