donderdag 15 augustus 2013

MY LIFE IN PICS # 4




'Dat de tijd supersnel gaat.'

Alweer twee maanden geleden is het dat ik foto's plaatste op mijn blog.
En de foto's die ik nu plaats zijn van de afgelopen vier maanden.
De vorige keer had ik geen tijd om alles erop te zetten!
 Maar nu heb ik een saaie zondag en tijd zat.
Dus ik begin met hele oude foto's!
(De eersten zijn van mei.)

toen werkte ik nog bij IND
dat vond ik echt een hele leuke baan
ik nam daar vaak een dubbele chocomelk
hier zie je wilde zwijnen
ze zijn haast niet te zien zo ver weg
die zagen we tijdens de boswandeling
in apeldoorn heb je veel bos
wij kiezen altijd een andere route
deze keer de rode
ik ga aan het eind altijd zeuren
dat we volgende keer een kortere route moeten nemen
tosti-kunst !!!
daar heb je weer een idee voor een ketting
ik krijg veel inspiratie van gossip girl
twee soorten kralen kettingen in bundels
de lussen doorelkaar steken
achterin de nek met een sluiting
dat ga ik maken
net als de andere 1000 ideeen die ik opdoe...
oh my god
spontaan kochten we deze wafels
alfred nam kersen en ik slagroom 
Y U M 
zoom eens in voor het yummy x 10.000 effect?
op een van de eerste warme dagen deze zomer
gingen leen en dyon en ik naar de kinderboerderij
en we aten dit lekkere ijsje
dyon houdt ook van ijsen : D
ik MOEST wel een foto maken
van deze rare geflipte kat
achter het gordijn
klik eens om in te zoomen?
dan zie je pas echt goed 
die rare blik in zijn ogen...
sieraden verslaafde
en dit is echt een topstuk 
in mijn collectie hum hum
say hai to blinky
mijn vader gaf me dit ultra-gave horloge : D
zo mooi : D
dit is op de hotelkamer in ijsland
hier heb ik al twee blogposten van gemaakt
nog een link voor de tweede blogpost
er was een riviertje 
waar iedereen muntjes ingooide
dat heb ik zelf ook gedaan
en ook deed ik daarbij een wens
van dit water heb ik serieus gedronken
dat kon echt in ijsland
(en ik leef nog)
dat de natuur dit soort bouwwerken kan creƫren ...
dit kwam ik tegen op oreo-beach
ik ben GEK op hartjes op onverwachte plekken
een lava-veld
een schilderijtje in een winkelstraat in reykjavik
een muurschildering in reykjavik
nog 1
thuis gingen we opzoek naar een cadeau voor mijn vader
want hij was jarig
bootkaarten, een sleutelhanger die kan drijven
en een homp goud
eigenlijk is dat laatste een deurstopper
maar mn pa gebruikt hem nu als presse papier : D
met dyon en leen naar mijn mam
dit was echt een goed gelukte foto 
van dyon en poeseke (aka dexter)
soms heb je van die momenten
dat je een foto MOET maken van ziggy
ik heb soms vreselijke snoepbuien
dan eet ik alles van het plankje in de kast leeg
deze keer had ik marshmallows (thanks harry!) 
en chocolade met dropvulling (uit ijsland!)
mijn nieuwe ring van miniinthebox
met een klokje : D
soms ziet het avondeten er zo leuk en lekker uit
dat ik wel een foto MOET maken
zoƫ zat serieus een tijdje zo op mijn schoot
rare kat ...
 nieuwe stickers van de action
het liefste plak ik ze OVERAL op
 ik heb een oude tas gepimpt
 harry kwam eten
ik maakte bananenboot
mijn favoriete toetje van ijs : D
 in het museaum in zwolle 
hing een beroemde foto
van lady gaga
 alfred bekijkt de achterkant van een foto
grapje
daar hing een andere foto : P
 is lady gaga nu aan het fotobomben ???
uitgestalde spullen
ik vind het altijd zo leuk 
om al mijn stuff nee te leggen
vooral als ik nieuw spul heb
hier heb ik de rituals spullen net gekocht
 SOOOOOOOOOo yummy was dit eten
walnoten-tortelino blijft favoriet
ik verveelde me
eigenlijk best een lelijke foto
met mijn nieuwe ring ben ik ook heel blij
wat past hij goed bij mijn armband van bergkristal : O
check die tshirtje van dyon!
deze foto maakte ik voor alfred 
want die heeft er ook een tshirt van
leen wist niet dat het een bekende band was
ze vond het gewoon een mooi shirt!
daar komen ze hoor
echt zo lief!
jonge zwanen die maken zulke lieve piepgeluidjes
mijn hart brak
dat doet het altijd bij ultra-lieve dingen...
nog een dagje musea
deze keer met lammie en cees
 ik trek een rare bek maar goed
er was maar 1 foto van
er kwam een regenbui aanrollen
of eigenlijk een onweersbui
Pr@CHtiG om te zien man
ik leg weer wat spullen op tafel
een pakketje van miniinthebox !!!
ik kreeg een huispak van mijn mam en leen
ze hebben mijn hoofd erop geplakt haha = D
wanneer ik dit schrijf heb ik toevallig het huispak aan!
als ik straks opendoe voor de pizzaman 
doe ik even normale kleren aan denk ik
want het lijkt net een pyama dit
mijn nieuwe ketting
ik vind hem ZO mooi kwijl kwijl
ik krijg haast kortsluiting in mijn hoofd
nog steeds gek op avocado's !!!
oke
het toetje van harry overtreft mijn bananenboot...
ijs met slagroom met bramen en zelfgemaakte brokken wittechocolade met peper (!) en  noten !!!
mijn nieuwe ring
met zijn armpjes omhelst hij mijn vinger
een hartje in mijn koffiekop!
ik was zo blij dat ik
er wel 3 foto's van maakte
maar de armen van mijn ring braken af
zonde...
nog wat spullen neergekwakt 
en geƫtaleerd
die boompje is nieuw
een graafmachine op zee!
nog een foto ervan
en nog een graafmachine
ik had mijn nieuwe kubusring om
we gingen de zwanen voeren
alleen was er een harde wind 
die steeds de stukjes brood naar ons terugwaaiden!
irritant en die zwanen maar hongerig kijken
nog een keer dit lekkere gerecht gegeten : D
toen ik een foto maakte klapte hij zijn vleugels dicht!
meneer de ik-wil-niet-op-de-foto vlinder :/
graafmachine bij mijn moeder in de straat
die mannen keken wel gek toen ik fotos maakte
skaam skaam
...

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´