donderdag 1 augustus 2013

MINIINTHEBOX







MIJN NIEUWE HOBBY (verslaving) IS MINIINTHEBOX !!!

Ik heb in juni al twee keer iets besteld, maar mijn excuus is dat de tweede keer voor een verjaardag was en dan moet je op tijd zijn als het kado van ver komt! Want het komt allemaal uit China namelijk en vergelijkbaar spul uit Nederlandse webshops en winkels is zoveel duurder! Ze hebben ook veel namaakspul van horloges en sieraden enzo, maar vooral: van heel goede kwaliteit! Het is even eng als je de eerste keer iets besteld, want de website maakt soms rare vertalingen, waardoor het samen met de eerste indruk van de site (de lay-out enzo) lijkt of het allemaal niet betrouwbaar is.
Dat de chineze makers moeite hebben met engels soms zie je in de volgende ketting terug: *klik dit is een link*
Of wat dacht je van deze vertaling * link link link *
En deze ring, betaalde liefde ??? klik hier voor de link: * link *

Maar ik heb dus nu al twee keer iets besteld en het mooie is: alles ging goed! De verzendkosten zijn gratis! Wel betaal je douanekosten als de waarde van wat je besteld meer dan 22 euro is. Dus zelf ik zorg dan dat ik daar NOOIT boven kom (voor de zekerheid blijf ik onder de 20). Link naar regels douane ---> link !!! Zo kun je ook nooit helemaal losgaan, want er is zoveel leuks, voor je het weet zit je mandje vol aan spullen ... Ik mag van mezelf in juli weer 1x iets bestellen (deze blogpost heb ik vooruitgeschreven, het is nu 29 juni), daarna misschien 1x per maand? Dat is nog best veel... Misschien om de 2 maanden? Je moet streng zijn voor jezelf!

Je kunt wat je mooi vind bewaren in je favorieten, zo kun je eerst heel veel verzamelen en dan als je het niet meer kunt houden, een bestelling doen! Mijn volgende winkelmandje is al vol, maar ik moet van mezelf nog even rondkijken en spullen in en uit mijn mandje gooien voor ik zeker weet dat ik dat allemaal ga kopen !!!

Je kunt ook reviews maken, dus ik kijk altijd naar foto's van andere mensen, want dan zie je beter hoe het er in het echt uitziet. Soms zie je een bericht van een boze klant, maar de meeste klanten zijn heel positief. Ik schrijf ook zelf van alles een review (met foto natuurlijk) want ik ben zo enthousiast : D
Ik zal mijn reviews hieronder plaatsen YAY

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    Queen Fox And Love Ring
Jun 07, 2013
Mooie ring, net zo bling als ik verwacht had. Het is een verstelbare ring en ik had liever een vaste ring omdat die verstelbare bij mij overal aan blijven hangen (mijn haren bijvoorbeeld). Voordeel is wel dat hij altijd past natuurlijk. Maar dit kun je eventueel makkelijk losbreken en op een andere ring lijmen met secondelijm (heb ik gedaan).
Het hartje is in luipaard stijl, dus iets anders als op de foto, maar ik vind het nog steeds leuk!
Queen Fox And Love Ring Queen Fox And Love Ring
OH Bytheway: ik ontdekte dat Foxycat een vriendje heeft: DEZE WIL IK OOK (link) !!!
Grappig dat het hier een eekhoortje is : P Bovenstaande is een vosje en ik vind het eigenlijk meer een katje ^^

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    Leopard Skin Hard Case voor Samsung Galaxy S1 I9000
Jun 07, 2013
Mooi stevig hoesje, je klikt hem zo op je telefoon. Hij kraakt wel een beetje als je er in knijpt en het is allemaal in de hoekjes niet perfect afgewerkt, maar voor die prijs maakt het niet uit en je ziet het haast niet.
Leopard Skin Hard Case voor Samsung Galaxy S1 I9000

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    Volledig jewelled Schildpad Shape Weave Armband
Jun 07, 2013
Precies wat ik verwacht had, heel mooi. Erg bling en materiaal voelt zwaar. Bandje is te verstellen dus past altijd. Het hoofd en de pootjes van de schildpad kunnen een beetje bewegen, dat is een grappig detail.
Volledig jewelled Schildpad Shape Weave Armband
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    grote wijzerplaat van vrouwen stijl legering analoge quartz horloge ring (zilver)
Jun 29, 2013
2.57 maar per stuk !!! Gelukkig ook nog precies hoe ik mij het voorstelde: niet te groot en een simpel en strak design! Alles werkt goed al zit het bandje een tikje te strak, maar ik heb ook weer niet de dunste vingers geloof ik : P Meestal L in de winkels (voor ringvinger). Oja en je moet niet door je haren heen strijken met deze ring om, want dan blijven er haren in hangen, maar dat lijkt me een luxeprobleem!
grote wijzerplaat van vrouwen stijl legering analoge quartz horloge ring (zilver)
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    Mini Brilglazen Poetser
Jun 29, 2013
Hier ben ik blij mee, ik heb altijd vieze glazen en zo kan je je bril snel even poetsen, handiger dan met een doekje!
Mini Brilglazen Poetser
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    Stijlvol Digitaal Herenhorloge Met LED-Tijdsweergave
Jun 29, 2013
Deze had ik van mijn vader gekregen (via een andere shop) en ik heb er nu een voor m'n broer gekocht! Even goed vergeleken en precies hetzelfde! Zelf heb ik er twee schakels tussenuit laten halen, maar ik zag dat je bij Miniinthebox ook goedkope tools kunt kopen daarvoor : D Het horloge is van een zwaarder materiaal, goede kwaliteit en het is simpel om de tijd in te stellen. Hoewel het een herenhorloge is draag ik het toch graag (ik hou wel van stoere horloges).
Stijlvol Digitaal Herenhorloge Met LED-Tijdsweergave Stijlvol Digitaal Herenhorloge Met LED-Tijdsweergave
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    professionele wenkbrauw borstel
Jun 29, 2013
Ik zoek al zolang zo'n kwast. Het is voor het aanbrengen van wenkbrauwpoeder. In de winkels hier is het altijd veel duurder, waardoor ik het nog niet heb gekocht. Maar voor deze prijs kon ik het niet laten. De haartjes zijn hard al had ik ze liever nóg iets steviger, maar de kwast doet goed zijn werk.
professionele wenkbrauw borstel professionele wenkbrauw borstel
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]



k bye


foto's bovenaan elk produkt 
MINIINTHEBOX

ʕ •ᴥ• ʔ
ILLUSTRATIE aan het begin
en foto's onderaan elk produkt
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡