donderdag 4 juli 2013

MY LIFE IN PICTURES # 3




/// de volgende foto's heb ik vandaag op mijn fotoblog gezet \\\

/// jemig de pemig, ik wilde er veel meer opzetten, maar dit koste al zoveel tijd \\\

/// dus binnenkort deel 4 okey \\\

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 voor de oma van alfred kochten we avocaat
dat is ook saai zo'n fles
 dus ik bedacht een strik uit een plastick zak van de supermarkt
leuk he leuk he leuk he
 ik bedacht deze nailart
deze spullen gebruikte ik ervoor
eigenlijk moet ik het binnenkort nog maar eens maken
 ik zag deze riem in de grazia
leuk idee voor een armband, toch ???
zaterdag avond eet ik meestal tuc en drink ik meestal cassis
nog steeds ben ik verslaafd aan avocado's
 als ik een ovenschotel maak
dan maak ik altijd een kleintje extra
voor als ik alleen moet eten
superhandy
ja ALWEER een avocado
dat glas is in de hemel trouwens
ik was er erg aan gehecht
maar een tweede keer met seconde lijm
repareren wilde niet meer lukken...
dit katje is CUTE as F@CK
 paulien had cupcakes voor haar verjaardag gemaakt
cupcakes zijn mijn favoriete voedingsmiddel !!!
 bij de serie new girl hoort natuurlijk wel snoep
vandaag koos ik voor stukken zuurstok
 ik maakte lasagna zonder echt vlees
en het was heel lekker!
ik heb een nieuwe ring
natuurlijk zorgde ik ervoor
dat mijn pleister wel in het totaalplaatje paste
 in praag kocht ik deze mooie kalender!
 in praag...
 ik zag deze gave streetart !!!
SPIDEY ^_^
een hartje in mijn capichino : D
 een hartje om mijn nek!
 de koekjes die afgedankt werden
die plakte ik om mijn taartje YAY
 we kwamen in praag een blote meneer tegen
iedereen zit aan zijn piemie voor geluk
vandaar dat die piemie goudkleurig is
een versleten piemie : P
 tussen de middag aten we bij een ongure tent
maar het was wel lekker!
de brug met slotjes!
de brug van de liefde, die heb je in heel veel steden geloof ik...
dit beeld aan het water vond ik erg mooi
ik pak graag gebouwen beet voor foto's
 het spookje van pacman
mooie streetart!
een chocoladecafé!
daar moesten we natuurlijk koffie (oke chocolademelk) drinken!
op de terugweg aten we natuurlijk
patat en hamburgers op het vliegveld
 ik zit graag bij het raampje
al heb ik een klein beetje vliegangst...
 
om mijn werk bedacht ik een armband in de pauze
maar nu, bijna twee maanden later
heb ik het nog niet gemaakt
ik bedenkt teveel om uit te kunnen werken!
mijn agenda versierde ik met een afbeelding uit praag van van mucha : D 
die ring komt trouwens uit een sieraden pakketje voor kids van 2,50 !!!
ik vond hem supermooi
mijn nichtje van 5 ook
dus ik ben hem alweer kwijt : P
 ik maakte cupcakes!
 ik dacht bij het kleverige deeg
dat gaat nooit goed!
maar ze kwamen toch mooi uit de oven : D
 deze koekjes zagen er ook niet te versmaden uit!
 hier een foto nog zonder de glazuur en versierinx
en de trotse makers: sophie en thijs : D

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´