dinsdag 30 april 2013

PRAAG !!!




Ik was in PRAAG : D
Lammie, de moeder van Alfred is 60 jaar geworden.
Dit hebben wij met zijn zessen in Praag gevierd!
Lammie, Cees, Edwin, Bernice, Alfred en ik.
Het was een supermooi weekend in Praag!
Bedankt Lammie dat je ons hebt meegenomen op zo'n mooie reis !!!
Natuurlijk een selectie van mijn mooiste foto's op mijn blog.

HIERONDER DE FOTOS
(ER IS OOK EEN DEEL TWEE)

- klik op de foto's voor een groter formaat -






































































































































































































 
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg) 
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

4 opmerkingen:

  1. Wowwwww Nice pictures marijkieeeee haha vooral die met foto-geshopte foto :))) Hahaha
    Enne... Wil je nog een keer een zwaan zien die op een nest zit? Als je donderdag naar mij toekomt, moet je maar eens kieke in de Bush Bush bij dat water! Daar zit elk jaar zo'n birdy te broeden:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mijn foto's al hebt bekeken! Leuk het die worstebroodje, zie je hoe schuldig Alfred erbij kijkt : P
    Ik zal donderdag even de bosjes ingaan voor die zwaan, of zal hij dan klappen komen brengen, dat doen zwanen toch als je bij hun nest komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik zo mooi vin is dat ik blije gelukkig mensen zie op de footoos en daar wor deddie ook blij van. Mooi hoor Marijkie deze blik op en in Praag met jullie en tsja die worst kan ik nu wel begrijpen waarom dat je er niet in hapt al moet Alfred wel bukken om te „happen" in dat broodje pik ;-P omdatie vast zit hè XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk he leuk he leuk he ??? : D ik kon niet wachten om thuis te photoshoppen, als ik niet hoefde te werken deed ik het dinsdag al natuurlijk :-D kep de eerste afbeelding aangepast, haha X-D

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡