woensdag 15 mei 2013

DEEL 2 PRAAG !!!




Ik heb nog meer foto's van PRAAG : D
Cees en Lammie gaven ons een cd met NOG meer foto's!
Ik dacht, ik maak er wel een extra blogpost van!
Deze keer wel met tekst want de vorige keer 
ben ik tekst verloren door een computercrash

HIERONDER DE FOTOS

- klik op de foto's voor een groter formaat -
 we werden met een taxi van het vliegveld opgehaald
daar zat alvast een muzikant een welkomstlied te zingen
 het grote plein waar je ook worsten kan eten
 op het teras voor een welkomstdrankje : D
dikke lol om de worstenfoto's
overal in de stad zijn de gebouwen versierd!
 zou dat nou lekker lezen zijn?
op zo'n hekkie...
 gevels zijn vaak versierd
 of oud en verweerd
 en mooie deuren zijn er ook !!!
we zagen een groep met vrijgezellen
een beetje grauw was het wel
die eerste dag...
dit is voor ons hotel
 en hier is het wachten op alfi en marijki
: P
 vaak ook gouden versierinks
op de brug!
 groepsfoto : D
klik eens op vergroten?
dan is deze foto nog mooier!
violen
medusa
oja, deze mannen maakten mooie muziek
 en ik leerde hoe je swarovski
'geen swarkovski!'
uitspreekt
: P
 mijn sterrenbeeld
 daar heb je het gouden straatje weer
 cees ging elk huisje in
mooie kleuren in de golden street!
 er was een oud bioscoopje, erg leuk
 daar heb je de gouden pielmans
daar moet ik natuurlijk veel foto's van!
en wat geluk grijpen
heheheheh
binnen in de cathedraal
 glas in lood
 veel goud weer
ik kan dus niet zo goed lachen op commando
en wat spot alfi daar in de verte???
 wandelen langs mooie gebouwen
 en uitzichten
die luna mag wel even wat meer aantrekken
graffiti!
en een weer een mooi uitzicht
 deze pinguïns heb ik dus gemist!
maar ik zag ze wel in de verte
toen we aan de overkant waren
 toch maar even met de creepy baby op de foto
als je goed kijkt zie je alfred zwaaien
na de foto viel ik aan op de cheesecake : P
 hier kochten we entreekaarten voor de joodse wijk
 wat veel graven
 nog een foto van het wensgraf
 er waren ook veel souvenir kraampjes!
 deze heb ik ook gemist,
waar heeft cees deze gezien?
 op naar de volgende kerk/kathedraal/synagoge
 het is de spaanse synagoge! 
mooi versierd van binnen
 ik wilde wel even op de foto
met dit gekke beeld
en bij de kip deed ik de 
chickendance
 hier weer een mooi uitzicht van de rivier
 het was lekker weer
er waren veel muzikanten op de brug vandaag
en tekenaars
 daar heb je weer een mooie versiering
 hier waren honderd zwanen !!!
lammie en cees
 dit beeld zat ook in mijn vorige blogpost : P
 daar heb je die torens weer
 en die broodstix
YUM
en die vlees aan die spit
klox
 plein
 ik heb deze hele fopwinkel 
over het hoofd gezien !!!
cees kijkt altijd veel beter om zich heen
deze dame zag ik zelf ook niet trouwens
nou
deze groepsfoto is wel iets beter
gelukt die van mij met de pixels he?
daarboven was een toren
die ik beetpakte
weet je nog?
 dit is het dansende huis!
we namen een break voor we een grote wandeling gingen maken
 toen we klaar waren met wandelen 
zaten bernice en edwin al op ons te wachten
 lekker zopmerweer vandaag : D
een gele madam
laatste foto
laatste dag ...

 
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡