zaterdag 23 maart 2013

THIJS 3 JAAR




!!! VANDAAG IS THIJS 3 JAAR GEWORDEN !!!
janjaap en paulien hebben een hele leuke taart 
laten maken bij de hema
met een afbeelding van mijn schilderij erop
!!! wat is het supermooi geworden !!!




??? oops dwars door het hoofdje heen ???

mijn schilderij voor thijs:

de blogposten:

dyon heeft ook een taart gehad met een illustratie van mij:

ʕ •ᴥ• ʔ
llustratie (op de taart)
(marijke van den berg)  
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

3 opmerkingen:

  1. ..... en lekkerrrrrr ook aaaaajaaaaa daarom kreeg jij ook zoon grOOt stuk van de hoek bijna een kwart van de taart natuurluk ;-) Maar leuk om je werk dan nog een eetbaar te zien ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jah ik vind het ook zo leuk! dat heb ik getekent (euh geschilderd) !!! en ik was heeeeel blij met het stuk dat ik kreeg: een hoek (is twee kanten met choco skaafsel) EN een groot stuk EN twee balken slagroom YAY
    het beste stuk van de taart (onee, der waren natuurlijk vier van die hoeken... wie waren de andere gelukkigen dan huh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsja das niet zo moeiluk hè de rest van de familie moest dat delen en dat waren er meer dan vier dus volgende keer moet Jaapie 5 taarten laten maken of kleinere taarten natuurluk ..... euh. . . . . haha dat heten gebakjes ;-P lol

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡