dinsdag 31 juli 2012

VISPAKKETJES ♥



Okee, een tijdje geleden (april) 
maakte ik het volgende recept:


Het was super-super-ultra-MF-
lekkerrrr !!! !!! !!! !!! !!!!!!!!!!!!!!!

Het recept op ah.nl heb ik wel ietsje aangepast 
(klein beetje maar) en daarvan zie je hieronder 
het recept (en de foto's) !!! !!! !!! !!! !!!!!!!!!!!!!!! 
♥♥♥



Ingrediënten voor vier personen
(al at ik dit alles allemaal samen met alfred op : P)
6 plakjes roomboterbladerdeeg (ontdooid)
1 pak koolvisfilet (450 g, diepvries) (dat is vier stukken)
4 el verse roomkaas met kruiden
4 plakken ontbijtspek
een broccoli, in roosjes

Bereiden
Verwarm de oven voor op 200 °C. 
Trek de plakjes bladerdeeg wat groter en leg ze op je werkblad (ik nam een dienblad).
Leg op 4 plax een stuk vis en 1 el roomkaas en daarbovenop 2 plakjes spek.
Vouw het bladerdeeg omhoog.
Dek af met een halve bladerdeegplak en druk naar de zijkanten dicht.
Gaatjes prikken in de bovenkant van het bladerdeeg.
Leg de pakketjes op een met bakpapier beklede bakplaat.
Laat in ca. 25 min. in de oven goudbruin en gaar worden.
Kook ondertussen de broccoli in water met zout in 5 min. beetgaar. 
Serveer de vis­pakketjes met de broccoli.

Hieronder de fotoserie !!!
 ^ ___ ^ ♡

 ILLUSTRATIE en foto's:
ILLUSTRATIE (laatste met het hartje en "yummy" ): 
Alfred Linde 


♥♥♥
KLIK OP DE VOLGENDE LINK VOOR AL MIJN RECEPTEN

3 opmerkingen:

  1. Het was zo lekker en ik heb nog bladerdeeg en vis in de vriezer, dus..... Smullen vanavond!
    O ja, volgens mij heb je voor 4 pakketjes 8 plakken spek nodig. Maar dat is ook afhankelijk van hoeveel varken je op je vis wilt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat is een fout! volgens mij is dat nog overgenomen van het originele recept en maakte ik er tijdens het koken gewoon twee per pakketje van heheheh
    nou ja je zou er ook drie of vier tussen kunnen drukken, alleen maar lekker (ik neem de laatste tijd ook een grotere lepel roomkaas dan op de foto : )

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡